Jump to content

Неоткриваема причина за прегряване !!!!!!


strakov_m

Recommended Posts

Тази сутрин отидох и тъкмо започвах да я вдигам и реших айде за всеки случай и моя човек да я погледне , гледа гледа вика за мен не дърпа вода :) изпрати ме на едно място да я тестваме дали дърпа вода . Отидох там майстора отви свещите и на отворена капачка на водата надуваше с компресор въздух през свещите и водата в казанчето не мръдна . Изкара лачарния пистолет и с него мери вика за мен всичко е нормално а в същото време 110 гр. вътре. Съгласих се ,но не мога да си обясня изобщо замръзването на изпарителя и загубата на парното . Разпоил съм трикракия стабилизатор на таблот да го сменям , датчика отред го смених и с двата показва еднаква температура , също така и цялото табло бях сменял от другата кола и си беше на 110. Има ли някъде под волана или незнам къде някакви релета стабилизатори или нещо което би ми правило тези номера .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Странно е как върти водата (ако я върти добре изобщо), а изпарителя замръзва при гореща кола... Сигурен ли си, че водата циркулира из *цялата* охладителна система? Да няма нещо задръстено? Очевидно в изпарителя не идва вода, както и в радиаторчето на парното (както каза ти). Т.е. като им откачиш маркучите, нищо няма да идва при тях...

 

(извинявай ако съм пропуснал някой пост отгоре, просто доста се разтегли темата, и много неща (еднакви и подобни) се споменаха.

Редактирано от chocky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размина и се днес трансплантацията , ходих да я пробвам за гарнитура всичко точно , таблото 110 но момчетата казаха ,че е ок смених трикракото паяче на таблото но нямаше разлика после видях че бях разменил синия датчик да е отвътре и си го върнах от външна , но тука със стария датчик показва 82-3 а с новия 102-3 , като сменях датчика на загряла кола водата си е може да се каже вряща . Сега съм я затворил направил да се кара и почвам да я карам да видим какво ще си каже ако прегрява толкова много ще хвърли някой мъркуч , но чак такова налягане мисля че няма да направи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше идеята в началото, че ако температурите които споменаваше са истински, до сега да ти се е спукал некой маркуч. Все пак това е кола на 20 години, и надали всички маркучи са сменяни скоро.

 

Дано всичко е наред. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак , тази кола сега има ли парно и загрява ли изпарителя? Също така , ако изпарителят е свързан последователно на масления охладител , трябва да се види дали през охладителя преминава течност. При мен на новия двигател беше напълно задръстен с котлен камък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги считам проблема за решен , днес си вързах всички съединения сложих си стария датчик на правилното място и колата запоказва абсолютно нормална температура включва на 92-3 перки огън парно и това е . Тресенето на двигателя беше от едно леко изтърване на вакум и двигателя заспа . Явно тези ши..ни датчици ми направиха този готин номер и за малко да изхвърля двигателя след което 5 дни играчки и да установя че всичко е същото . Незнам защо като ги смнях толкова пъти нищо не се промени , но както и да е важното е че сега работи наред пък за натам ще знам защото не е първи път че датчици от магазините за авточасти не се купуват , а само от моргата . Мерси на всички които се опитаха да помогнат :)

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да цитирам моя пост от началото на темата: 

 

"Здравей колега strakov_m , мисля, че проблема ти се съдържа в "големия ферман". Спомена, че предния ден си сменил сивия датчик, и тогава са почнали проблемите. Аз лично от твоето обяснение не съм сигурен, че колата ти прегрява. Първото нещо което трябва да провериш в такъв случай е дали са ти корави много маркучите - ти не пишеш нищо такова. При 110 гр. маркучите трябва да са пред пръсване! Освен това, кой ти е казал че при 110 гр. включват перките, написа го така, все едно че е нормално. Първа степен е на 94гр., 2-ра - на 102гр. мисля. Според мене колата ти не прегрява, естествено, трябва да кажеш при тази температура, как са маркучите, това е много важно, колкото просто и да ти изглежда. Според твоето обяснение, проблема е в сивия датчик. Да не ти обяснявам половин час, как един колега се връщал от морето с един Пасат за 10 часа, щото прегрява, оказало се, че въпросния датчик се е прецакал!"

 

Явно не си обърнал достатъчно внимание, и можеше да влезеш в страшен филм, беше на прага да влезеш. Сега, по-точно утре трябва да кажеш като ти е загряла нормално колата в града, корави ли са много маркучите или не са. Намери си още един сив датчик и пробвай с него, за предпочитане е от морга, излизаш, сменяш го, правиш едно кръгче, и ако показва ненормални температури го връщаш и искаш друг. Не купувай ментаци от магазина. Дано с това да се приключи сагата! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така Коко , но и двата си ме излъгаха много подло и не успях изобщо да ги хвана . Сега дори и на температура в която включва перките налягането е нищожно . Тези дни наливам антифриза и се надявам повече ядове да нямам с този иначе вечен двигател .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките ти трябва да включат 1 степен, малко след 90. По това ще се ориентираш за температурата на мотора, и да знаеш колко те лъже датчика сивия. Когато знаеш къде стои стрелката при тая температура нямаш проблеми. Намери си хубав датчик, аз вземам от морга за 5 лв и го пробвам. Силно се надявам да нямаш повече проблеми. Тия датчици могат да ти отровят душата. Моята кола преди 1 седмица не палеше на бензин, ама не откъсва. В събота като не съм на работа излязох, смених синия датчик за ЕКУ-то. Запали веднага. Като го премерих при 15 гр. ми показа 100 ома, а трябваше да е няколко килоома. ЕКУ-то в такъв случай пуска много малко бензин и няма как да запали. Явно е влязъл вътре антифриз и е окъсил. Утре ще го отворя. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тези дни ще видя за датчик важното е че всичко е 6 , а синия датчик съм го откачил че ми вдига оборотите нещо от него ама и с бензина скъсахме отдавна така че няма ядове . Въздушната възглавница нямам шредстава как стана и верно имах повече от преди заигравки с обезвъздушаването незнам защо преди буквално сама се обезвъздушаваше но както и да е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери синия датчик колко ома показва с един мултицет, много е важен. Не съм работил с откачен датчик, мисля че няма да е добре без него. Търси и такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа със синия датчик нямам никакви грижи хич ми требе спрял съм го и да си седи , като го включа ми дига 200 оборота , а и студена не са ми ниски така че изобщо не се разправям вече колата се кара сменил съм й маслото и сега само антифриз утре и гориво се налива и караме това е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...