Jump to content

A4 B6 драма с тропане от дясно


kx3m

Recommended Posts

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Долен заден тампон и на двата криви носачи, но десния е по-зле, предполагам грешен монтаж хах … или и тия носачи  са боклуци , още нямат година от монтажа !!

9B256218-8925-493C-A3C7-89E3CFFAC6E7.jpeg

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При грешен монтаж даже година ще е много ако изкарат,ако за година хубави носачи са разбити и то в тампона на носача а не в шарнири това обезателно е негоден монтаж.Винаги когато съм обсъждал смяна на носачи тръбя едно и също тампона на носача се стяга когато колата е в работно положение тоест когато е легнала на земята заедно с гумите си тогава се стягат тампоните на носачите,а ако нямате достъп за стягане както е в случая ако нямаш канал да влезеш от долу или са горните носачи които ако е сложена гумата няма достъп до тях тогава се измерва разстоянието между средата на централния болт на карето и веждата на калника  още преди да сте свалили джантите,после след смяната на носача тампона се остава хлабав и се надигна главината с крик докато не се постигне разстоянието което предварително сме измерили и чак тогава се стяга тампона иначе предварителното стягане докато всичко е провиснало води до усукване на тампона когато колата си легне на гумите и колата се вирва нагоре и до няколко месеца носача е чао.Дано съм бил изчерпателен относно правилното стягане на тампоните на носачите и в бъдеще който си сменя подобни неща да се сети за моя пост и да го направи като хората.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е направено , тук не е работил шестокласник или неар, въпроса е защо са толкова меки точно тия тампони . Ще се заменят с powerflex !!

0D1392B3-51FE-420B-BC34-A736AF8CC797.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте колеги,

И аз имам подобна драма повече от година. Това пукане/тракане се появява само при ниска скорост, маневриране/паркиране. Сменени са носачи, кормилни накрайници, биалетки, амортисьори, каре (не знам дали вътрешно или външно) и лагер (дясно колело). Звука си остана. Последно един майстор ми каза, че трябва нов шенкел, но не съм предприел тази стъпка все още.

 

Някой с опит с подобен звук като от клипа?

https://youtube.com/shorts/_Mrw76zGjnQ?si=sgu_6Qy914xW4bvZ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има еднократно пукане когато връщам назад особено ако качвам бордюр на зад и усилието е по голямо.Говорил съм с доста вещи лица по този въпрос и всички отговарят че това се дължи на отцепването на шлиците на карето с тези на полуоската.Тоест когато карам напред шлиците на карето и полуоската са заклинени една в друга и когато върна назад това заклинване се освобождава (така ми го обясняват) но в случая при теб се чуват няколко чукания а не единично както при мен.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...