svetliopp Публикувано 31 Март 2023 Доклад Share Публикувано 31 Март 2023 Спирачен апарат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Март 2023 Доклад Share Публикувано 31 Март 2023 реИка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 1 Април 2023 Доклад Share Публикувано 1 Април 2023 (Редактирано) Долен заден тампон и на двата криви носачи, но десния е по-зле, предполагам грешен монтаж хах … или и тия носачи са боклуци , още нямат година от монтажа !! Редактирано 1 Април 2023 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 1 Април 2023 Доклад Share Публикувано 1 Април 2023 (Редактирано) При грешен монтаж даже година ще е много ако изкарат,ако за година хубави носачи са разбити и то в тампона на носача а не в шарнири това обезателно е негоден монтаж.Винаги когато съм обсъждал смяна на носачи тръбя едно и също тампона на носача се стяга когато колата е в работно положение тоест когато е легнала на земята заедно с гумите си тогава се стягат тампоните на носачите,а ако нямате достъп за стягане както е в случая ако нямаш канал да влезеш от долу или са горните носачи които ако е сложена гумата няма достъп до тях тогава се измерва разстоянието между средата на централния болт на карето и веждата на калника още преди да сте свалили джантите,после след смяната на носача тампона се остава хлабав и се надигна главината с крик докато не се постигне разстоянието което предварително сме измерили и чак тогава се стяга тампона иначе предварителното стягане докато всичко е провиснало води до усукване на тампона когато колата си легне на гумите и колата се вирва нагоре и до няколко месеца носача е чао.Дано съм бил изчерпателен относно правилното стягане на тампоните на носачите и в бъдеще който си сменя подобни неща да се сети за моя пост и да го направи като хората. Редактирано 1 Април 2023 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 2 Април 2023 Доклад Share Публикувано 2 Април 2023 Това е направено , тук не е работил шестокласник или неар, въпроса е защо са толкова меки точно тия тампони . Ще се заменят с powerflex !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hummel Публикувано 24 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2023 Здравейте колеги, И аз имам подобна драма повече от година. Това пукане/тракане се появява само при ниска скорост, маневриране/паркиране. Сменени са носачи, кормилни накрайници, биалетки, амортисьори, каре (не знам дали вътрешно или външно) и лагер (дясно колело). Звука си остана. Последно един майстор ми каза, че трябва нов шенкел, но не съм предприел тази стъпка все още. Някой с опит с подобен звук като от клипа? https://youtube.com/shorts/_Mrw76zGjnQ?si=sgu_6Qy914xW4bvZ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 25 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2023 (Редактирано) При мен има еднократно пукане когато връщам назад особено ако качвам бордюр на зад и усилието е по голямо.Говорил съм с доста вещи лица по този въпрос и всички отговарят че това се дължи на отцепването на шлиците на карето с тези на полуоската.Тоест когато карам напред шлиците на карето и полуоската са заклинени една в друга и когато върна назад това заклинване се освобождава (така ми го обясняват) но в случая при теб се чуват няколко чукания а не единично както при мен. Редактирано 25 Ноември 2023 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване