Misho 82 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Аха схванах! Напълно възможно да....И аз имам трополене глухо и само на някои дупкиНикой до сега не откри причина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Този чарк най-често се пука когато се налага свалянето му за подмяна на нещо по ходовата част .Той е под конус и е алуминиев ,когато се сваля ,като железен(блъскане с чука)???????????? става поразията ,която после трудно се разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Ми те родните майстори много уважават чуковете Макар,че аз ги наричам монтажници не майстори...поне повечето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 3 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Пичове до края на седмицата ще видя дали ще се реши драмата с потропващото окачване и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 4 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 колеги оригиналните предни амортисьори какви са газови или маслени? Какво мислите за билщайн газови дали са добре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Газови! Добре си се ориентирал за марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 4 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Мерси колега за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 И аз имам подобен проблем,само че от ляво звука наподобява като пукане на каре, като карам по неравности(малки) и то не винаги както казва колегата като чели се намества и най-вече пука, когато изкачвам наклон и предницата на колата олекне или се разклати .Гледахме всичко си е ок по окачването.Забелязах, че от както смених джантите които бяха 17-ки и сложих 16-ките със зимните гуми(те са малко по тежки) пукането изчезна.Засега съм се спрял на амортесьор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Къде точно се пука този хебел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Пичове драмата с тропането от дясно приключи. Оказа се шибания амортисьор, на фона на останалите сменени части от по-рано Вчера благодарение на колегата Vladi_di амортисьорите бяха сменени и колата няма троп.Човека си разбира много от работата, като освен амортисьори смени накрайник и биалетка, тотално разбити ментаци на по 2-3000 км монтирани в Благоевградските сервизи и карани само градско по никакви дупки и кратери. Просто не е истина какви боклуци ни набутват по шибаните големи сервизи Дори в един сервиз в Блг ме убеждаваха че е рейка на 100% и не ми се мислеше ако я бех сменил и тропането си останеше Самите амортисьори не бяха изпуснали, но десния като се свали видях много малък луфт около по-малко от половин милиметър при страничен напън, който създаваше невероятно тропане Така че въобще не подценявайте амортисьорите дори и да не са изпуснали, аз сложих Билщайн. Благодаря на всички за помоща тук . Редактирано 11 Ноември 2014 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phnk Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Малко да обновим темата. Същия филм се случи и на мен. Гадно пукане като на каре с разликата, че пука веднъж дваж и то само при завой с много бавна скорост и изкачване на пътя. При прав участък и неравности по пътя се чува някакво глухо потропване. Смених горни и долни носачи, биелет, тампони и нищо. Чукането на метал в метал си седи. Всичко това в сервиз за милиони - СП Ауто Асеновград. Сграда и оборудване за няколко милиона. Жалко само, че вътре работят само шлосери, хора разбиращи от коли там няма. Както й да е, грешката си е моя, че не отидох първо на стенд да видим какво ще покаже. Утре ще е свърша тая работа и ще пиша да видим какви резултати ще покаже. Ориентирал съм се вече по вашите мнения към амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Повечето Б6 страдат от амортисьори и вътрешни карета....стари са си вече.Въпреки, че не е омаслен пак може да чука от амортисьор. Каретата се познават, ако при ускорение на висока предавка и ниска скорост започне да тресе. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Преди 2 часа, Phnk написа: Всичко това в сервиз за милиони - СП Ауто Асеновград. Сграда и оборудване за няколко милиона. Такъв тип стендове имаше ли? http://www.euromarket.bg/js/tiny_mce/plugins/ajaxfilemanager/upload/Automotive/MAHA/Play Detector BRO_MAHA_alle_Diagnosegeraete_EN-2.pdf http://www.euromarket.bg/js/tiny_mce/plugins/ajaxfilemanager/upload/Automotive/MAHA/Shock Absorber Tester BRO_MAHA_alle_Diagnosegeraete_EN-3.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phnk Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Не такъв тип няма. Пак ти казвам, че й да е имало макар че не видях от този тип, момчетата там са шлосери. Тамън са научели посоката на резбите и не съветвам да ходите там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mng Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 При мен същото тропаше от 2те страни и нямаше хващане от кое е. И аз съм гледал окачването и майстори са я гледали и не откриха нищо разбито. В петък на риск я вкарах за амортисьори. Обадиха ми се след 1-2 часа, че горните тампони на носачите са заминали, а амортисьорите са добре и може да не се сменят, но и с прочетеното във форума рискувах и ги смених. Е, няколко месеца борене с тропането и накрая изчезна! Майстора ми обясни, че това окачване седи все едно е постоянно под напрежение и малките луфтове трудно се откриват, и се налага за пълна проверка на окачването поне да се свалят горните носачи и да освободи предницата и така се разбирало от какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phnk Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Днеска бях при човека със стенда, нямаше смисъл да е качваме. Качи се да покара и е вкара в едни ниви, дупки, караше като ненормален кавала, тя пък за късмет бетон, нито звук. После е гледа 30 минути отдолу, създаваше напрежение на предния мост като вдигаше стенда. Каза, момче колата е перфектна, не ти трябва да сменяш нищо. Евентуално може тампони на амортисьори да сменя, но не виждал смисъл и самоте амортисьори да се сменят. Друггата седмица ще е карам до един в Пловдив и той да покара да каже мнение, уж много стаж имал в ауди/фолксваген. Ще видим какво ще стане. Дразни ме тва тропане, трябва да се разнищи проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Ти като направиш и още една-две диагностики и парите за амортисьори ще си ги дал, но колата ще си тропа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 преди 34 минути, Phnk написа: Евентуално може тампони на амортисьори да сменя ... При това окачване тези тампони са последното нещо което ще направи проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 10 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Аз също бях купил тампони за да ги сменя с амортисьорите заедно, при свалянето старите си бяха доста запазени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Memo88 Публикувано 1 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 На 5.11.2014 г. at 7:10, PAVEL MARINOV написа: И аз имам подобен проблем,само че от ляво звука наподобява като пукане на каре, като карам по неравности(малки) и то не винаги както казва колегата като чели се намества и най-вече пука, когато изкачвам наклон и предницата на колата олекне или се разклати .Гледахме всичко си е ок по окачването.Забелязах, че от както смених джантите които бяха 17-ки и сложих 16-ките със зимните гуми(те са малко по тежки) пукането изчезна.Засега съм се спрял на амортесьор. Откри ли какъв е проблемът колега? Аз имам абсолютно същия проблем, смених амортисьори с тампони, защото единия беше изпуснал, но тропането не изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianakiev Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Тампоните на стаб щанга също се разхлопват в един момент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 25 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2021 Здравейте колеги, мисля, че имам от 3-4 дни същата драма и при мен на моята Б6, само че е от ляво. Чукането на метал в метал се усеща с ниска скорост по неравности. Усещам го чак на волана чукането ? Вие усещахте ли го към волана чак ? Сякаш, че нещо се намества... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 28 Март 2023 Доклад Share Публикувано 28 Март 2023 (Редактирано) И при мен тропа леко от дясно само с малка скрост по малки неравности,при по-голями неравности е ок ! Всичко сменено, носачи, биалетки и опори на амортисьорите-лемфьордер ,амортисьори кони червените предни и задни, не са барани накрайници и тампони магаре, нещо на там клоня ? Редактирано 28 Март 2023 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 28 Март 2023 Доклад Share Публикувано 28 Март 2023 Може да е луфт в рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 28 Март 2023 Доклад Share Публикувано 28 Март 2023 (Редактирано) Няма такъв никаде по рейка и накрайници… Редактирано 28 Март 2023 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване