Jump to content

A4 B6 драма с тропане от дясно


kx3m

Recommended Posts

Аха схванах! Напълно възможно да....

И аз имам трополене глухо и само на някои дупки

Никой до сега не откри причина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Този чарк най-често се пука когато се налага свалянето му за подмяна на нещо по ходовата част .Той е под конус и е алуминиев ,когато се сваля ,като железен(блъскане с чука)???????????? става поразията ,която после трудно се разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те родните майстори много уважават чуковете :)

Макар,че аз ги наричам монтажници не майстори...поне повечето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оригиналните предни амортисьори какви са газови или маслени? Какво мислите за билщайн газови дали са добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем,само че от ляво звука наподобява като пукане  на каре,  като карам по неравности(малки) и то не винаги както казва колегата като чели се намества и най-вече пука, когато изкачвам наклон и предницата на колата олекне или се разклати .Гледахме всичко си е ок по окачването.Забелязах, че от както смених джантите които бяха 17-ки и сложих  16-ките със зимните гуми(те са малко по тежки) пукането  изчезна.Засега съм се спрял на амортесьор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове драмата с тропането от дясно приключи. Оказа се шибания амортисьор, на фона на останалите сменени части от по-рано  :wall:  Вчера благодарение на колегата Vladi_di амортисьорите бяха сменени и колата няма троп.Човека си разбира много от работата, като освен амортисьори смени накрайник и биалетка, тотално разбити ментаци на по 2-3000 км монтирани в Благоевградските сервизи и карани само градско по никакви дупки и кратери. Просто не е истина какви боклуци ни набутват по шибаните големи сервизи :steinigung: Дори в един сервиз в Блг ме убеждаваха че е рейка на 100% и не ми се мислеше ако я бех сменил и тропането си останеше :steinigung:  Самите амортисьори не бяха изпуснали, но десния като се свали видях много малък луфт около по-малко от половин милиметър при страничен напън, който създаваше невероятно тропане :wall:

Така че въобще не подценявайте амортисьорите дори и да не са изпуснали,  аз сложих Билщайн. Благодаря на всички за помоща тук :zustimm:.

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Малко да обновим темата. Същия филм се случи и на мен. Гадно пукане като на каре с разликата, че пука веднъж дваж и то само при завой с много бавна скорост и изкачване на пътя. При прав участък и неравности по пътя се чува някакво глухо потропване. Смених горни и долни носачи, биелет, тампони и нищо. Чукането на метал в метал си седи. Всичко това в сервиз за милиони - СП Ауто Асеновград. Сграда и оборудване за няколко милиона. Жалко само, че вътре работят само шлосери, хора разбиращи от коли там няма. Както й да е, грешката си е моя, че не отидох първо на стенд да видим какво ще покаже. Утре ще е свърша тая работа и ще пиша да видим какви резултати ще покаже. Ориентирал съм се вече по вашите мнения към амортисьори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето Б6 страдат от амортисьори и вътрешни карета....стари са си вече.Въпреки, че не е омаслен пак може да чука от амортисьор.

Каретата се познават, ако при ускорение на висока предавка и ниска скорост започне да тресе.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Phnk написа:

Всичко това в сервиз за милиони - СП Ауто Асеновград. Сграда и оборудване за няколко милиона.

Такъв тип стендове имаше ли? 

http://www.euromarket.bg/js/tiny_mce/plugins/ajaxfilemanager/upload/Automotive/MAHA/Play Detector BRO_MAHA_alle_Diagnosegeraete_EN-2.pdf 

http://www.euromarket.bg/js/tiny_mce/plugins/ajaxfilemanager/upload/Automotive/MAHA/Shock Absorber Tester BRO_MAHA_alle_Diagnosegeraete_EN-3.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не такъв тип няма. Пак ти казвам, че й да е имало макар че не видях от този тип, момчетата там са шлосери. Тамън са научели посоката на резбите и не съветвам да ходите там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен същото тропаше от  2те страни и нямаше хващане от кое е. И аз съм гледал окачването и майстори са я гледали и не откриха нищо разбито. В петък на риск я вкарах за амортисьори. Обадиха ми се след 1-2 часа, че горните тампони на носачите са заминали, а амортисьорите са добре и може да не се сменят, но и с прочетеното във форума рискувах и ги смених. Е, няколко месеца борене с тропането и накрая изчезна!

Майстора ми обясни, че това окачване седи все едно е постоянно под напрежение и малките луфтове трудно се откриват, и се налага за пълна проверка на окачването поне да се свалят горните носачи и да освободи предницата и така се разбирало от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска бях при човека със стенда, нямаше смисъл да е качваме. Качи се да покара и е вкара в едни ниви, дупки, караше като ненормален кавала, тя пък за късмет бетон, нито звук. После е гледа 30 минути отдолу, създаваше напрежение на предния мост като вдигаше стенда. Каза, момче колата е перфектна, не ти трябва да сменяш нищо. Евентуално може тампони на амортисьори да сменя, но не виждал смисъл и самоте амортисьори да се сменят. Друггата седмица ще е карам до един в Пловдив и той да покара да каже мнение, уж много стаж имал в ауди/фолксваген. Ще видим какво ще стане. Дразни ме тва тропане, трябва да се разнищи проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, Phnk написа:

Евентуално може тампони на амортисьори да сменя ...

При това окачване тези тампони са последното нещо което ще направи проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бях купил тампони за да ги сменя с амортисьорите заедно, при свалянето старите си бяха доста запазени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 5.11.2014 г. at 7:10, PAVEL MARINOV написа:

И аз имам подобен проблем,само че от ляво звука наподобява като пукане  на каре,  като карам по неравности(малки) и то не винаги както казва колегата като чели се намества и най-вече пука, когато изкачвам наклон и предницата на колата олекне или се разклати .Гледахме всичко си е ок по окачването.Забелязах, че от както смених джантите които бяха 17-ки и сложих  16-ките със зимните гуми(те са малко по тежки) пукането  изчезна.Засега съм се спрял на амортесьор. 

Откри ли какъв е проблемът колега? Аз имам абсолютно същия проблем, смених амортисьори с тампони, защото единия беше изпуснал, но тропането не изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги, 
мисля, че имам от 3-4 дни същата драма и при мен на моята Б6, само че е от ляво. Чукането на метал в метал се усеща с ниска скорост по неравности. Усещам го чак на волана чукането ? Вие усещахте ли го към волана чак ? Сякаш, че нещо се намества...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

И при мен тропа леко от дясно само с малка скрост по малки неравности,при по-голями неравности е ок ! Всичко сменено, носачи, биалетки и опори на амортисьорите-лемфьордер ,амортисьори кони червените предни и задни, не са барани накрайници и тампони магаре, нещо на там клоня ?

287E9403-319B-44D5-AECF-BA44BF274651.jpeg

753F111B-1B26-4CAB-A7A5-0291BB4C6F78.jpeg

246679BA-2A24-4792-B76E-014EE92CFBB2.jpeg

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...