Jump to content

центровка на 1,9 тди 1з 90кс. ауди б4


kraskko

Recommended Posts

имам питане за центровката на моята колица ауди 80 б4 1,9 тди 90 кс ,застудя и взе да пали по-тегаво сутрин.завърта 2-3 оборота и пали,пали равномерно няма странни пушеци(просто по-бавно палеше).акомулатора е нов на 1 месец със 640А стартов ток,ревизирах стартера (нови четки,почистване и смазване) .преди 2 дена бутнах помпата на предварение и вече имам добре палеща кола(сутрин)

обаче се появи сив пушек във високите обороти 2500-3500 с газ до край,вместо черен дим попушва сиво-бяло,пушека може и преди да го е имало но не съм го забелязвал,днес един приятел караше след мен и каза,че пуши сиво.

 

http://prntscr.com/529pw0

http://prntscr.com/529q7h

това е резултата след въртенето на помпата,не съм гледал белезите и разхода на масло е около 2 литра на 5-6 хил км.

има ли пушека(сивия) нещо общо с бутането на центровката или си е от харча на масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката е добре сега, пушенето вероятно е заради по-студеното време вече и разхода на масло, наистина е височък. Възможно е и налягането на отваряне на дюзите да е спаднало и въобще целия мотор включително и помпата са си поизносени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай и още малко предварение  да стане актуал старт 2.1 а таиминга да отиде на 65  и би трябвало този сив пушек да изчезне и при мен го имаше преди ,а  тези обороти 903 не са ли малко много  ,при нас не трябва ли да са 861.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотите ги вдигнах,че имам разбит тампон на мотора и на 860 тресе повечко :hilezh: иначе съм чел някъде,че надлъжните мотори са на  861 об/мин .

казваш да дам още малко предварение ли :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам си чел колко мъка беше с моита докат уцеля правилната  центровка , е и тук по форума колегите са писали при каква центровка наи добре върви  таиминг  65-67 милиграми  2.2-2.4 ., така ми харесва как върви колицата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай центровката! Сега е на 60, разликата до 65 е един косъм, освен да стане по-шумна друго няма да стане, пушека няма да изчезне. Иначе милиграмите ако се смъкнат малко ще е по-добре, но не с местене на плочката.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то няма как да ги смъкна повече без да бутам ел.блока.от адаптациите съм го свалил на макс :nixweiss:

ще пробвам да ви пусна линк със клипче за да видите какъв е пушека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това мислех да попитам колегата зиното ,според него на какво показание на адаптации е наи добре да се направят тези милиграми,защото и при мен там са свалени на макс ,на 132  ..а съм ги докарал от ел блока ,защото ако ги оставя даречем на 120 и ги направя от ел.блока 2.2-2.4 ,не ми харесва как върви в диапазона 2000-3000 малко е по мудна ,иначе след 3000 пък дарпа повече,та каде е границата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от конкретния автомобил, дали има проблеми с палене, топла, студена и други неща. Принципно се правят на 128 софтуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  днеска закачих колата си  на ваг ком  за да видя центровката .сутрин студена пропушва сиво 

7705657k.jpg

 

 

7705634g.jpg

 

някои може  ли да  ми каже дали е добре  или трябва да се пипне ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,съмнявам се да е само от гумичките,компресията е 25 бара и на 4-те цилиндъра(което е в норми)но сегментите маслените може да са си заминали.ще се отваря двигателя ама живот и здраве чак на пролет.

сега ще оправя горивото(милиграмите) и да пали добре зимата,пък като се покажат кокичетата ще го мисля..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да са заминали ,а може и да не са,маи по лесния и евтин вариант е да смениш гумчките ,за 3 часа работа и да видиш ще пипа ли маслото,пак после бутаи мотора ,че си е разход и разправия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ще го мисля,то гумичките със сигурност са заминали...съмнявам се и в клапана на картерната вентилация,като сваля маркуча след дебитомера(към студената част на турбото)има доста масло,явно и той не работи кат хората :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен има доста масло от картерната вентилация то там е нормално да има ,но нямам голям разход на масло за 10000 км около 500-600 гр ми се губят само и то започват да се губят след 7000км

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...