Jump to content

проблемно палене


Георги Радев

Recommended Posts

Здравейте. Колата ми е ауди 80 Б4 2,0 АБК. От няколко месеца имам следният проблем: както си карам и колата гасне в движение. Това, което установих е че входящото напрежение на бобината пада на 6-7 волта и няма искра. Имах имобилайзер и аларма, закарах я да ми махнат и двете, защото алармата е свързана със запалването и като я изключа колата не пали дори таблото не светва. "Майсторът" ми махна имобилайзера и ми свърза алармата само към централното и вече като я изключа от кабелите колата си пали. По този начин изолираме алармата като проблем. Той ми каза че вече няма ад имам проблеми, но след 1 седмица колата пак гасне, меря напрежението пак е 6 волта. До колкото съм запознат запалването не минава през релета и Еку. Въпросният майстор ми каза да си сменя клемореда, смених го и пак така. Някой имал ли е подобен проблем или да даде някаква идея от какво може да е.

Редактирано от Георги Радев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен дали имах същият проблем. При мен отново гаснеше в движение. Не светеше таблото абе като цяло мисля че имах същият проблем... при мен се е оказа че е реле мисля че му се викаше не съм мн запознат намира се под волана като махнеш кората точно до ключа смених го и нямам никакви проблеми вече... дано да е и при теб това и да съм помогнал :)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това реле точно до ключа се вика блокировка на алармата, а на човека най вероятно му трябва другото реле което е отляво на волана , имаше много теми за другото реле с презапояване на спуканите спойки вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли не пробвах. Намерих всички релета още преди 2 месеца и правя опити дали колата пали. Пали си без тях. За релето което ми казвате под кората беше с напукани спойки, презапоих го и дори да не го сложа пак си пали.Махах реле 30 и пак пали. Махах всичи релета отпред при бушоните и пак пали. Всички бушони извадих и пак пали. Има слагани 2 релета ако мога да кажа, че е реле. Има ги същите в ключа за газ бензин имат номер 1215 или 1213, не се сещам вече, но и пред тях имаше някакви букви и не зная за какво са. Извадих цялото табло да търся друго реле-няма нищо.Карах я на майстор и нищо не направи. питах дриги никой няма идея .Според мен е слаба връзка или някъде прекъснат кабел, но повече ми прилича на реле по симптомите. Сега си карам с допълнителен кабел и си пускам ток на бобината.

Редактирано от Георги Радев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

релетата в копчето са RAS1215 и са газовата да пуснат ток към газовия клапан. това което можеш да провериш също са буксите под бушоните отдолу. като махнеш кората под волана и като светнеш с нещо да ги разгледаш за нагоряло и да ги натиснеш хубаво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, точно така пише на релетата. Ток за газовият клапан е взето от бобината. На нея има 1 капаче като се отвори има 2 пластини и там е запоен кабела за газовит клапан. Като го разпоя този кабел и нямам ток на газовия ключ и клапан. Гледах за нагоряло под бушоните , но не видях нищо. Не съм ги натискал, но утре ще го пробвам и това. Мерси на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...