Георги Радев Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте. Колата ми е ауди 80 Б4 2,0 АБК. От няколко месеца имам следният проблем: както си карам и колата гасне в движение. Това, което установих е че входящото напрежение на бобината пада на 6-7 волта и няма искра. Имах имобилайзер и аларма, закарах я да ми махнат и двете, защото алармата е свързана със запалването и като я изключа колата не пали дори таблото не светва. "Майсторът" ми махна имобилайзера и ми свърза алармата само към централното и вече като я изключа от кабелите колата си пали. По този начин изолираме алармата като проблем. Той ми каза че вече няма ад имам проблеми, но след 1 седмица колата пак гасне, меря напрежението пак е 6 волта. До колкото съм запознат запалването не минава през релета и Еку. Въпросният майстор ми каза да си сменя клемореда, смених го и пак така. Някой имал ли е подобен проблем или да даде някаква идея от какво може да е. Редактирано 6 Ноември 2014 от Георги Радев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д.а.ч. Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 (Редактирано) Не съм много сигурен дали имах същият проблем. При мен отново гаснеше в движение. Не светеше таблото абе като цяло мисля че имах същият проблем... при мен се е оказа че е реле мисля че му се викаше не съм мн запознат намира се под волана като махнеш кората точно до ключа смених го и нямам никакви проблеми вече... дано да е и при теб това и да съм помогнал Цитиране на предходен пост! Редактирано 7 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 това реле точно до ключа се вика блокировка на алармата, а на човека най вероятно му трябва другото реле което е отляво на волана , имаше много теми за другото реле с презапояване на спуканите спойки вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
youtube Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Аз също съм го имал този филм. Оказа се контактния ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Радев Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 (Редактирано) Какво ли не пробвах. Намерих всички релета още преди 2 месеца и правя опити дали колата пали. Пали си без тях. За релето което ми казвате под кората беше с напукани спойки, презапоих го и дори да не го сложа пак си пали.Махах реле 30 и пак пали. Махах всичи релета отпред при бушоните и пак пали. Всички бушони извадих и пак пали. Има слагани 2 релета ако мога да кажа, че е реле. Има ги същите в ключа за газ бензин имат номер 1215 или 1213, не се сещам вече, но и пред тях имаше някакви букви и не зная за какво са. Извадих цялото табло да търся друго реле-няма нищо.Карах я на майстор и нищо не направи. питах дриги никой няма идея .Според мен е слаба връзка или някъде прекъснат кабел, но повече ми прилича на реле по симптомите. Сега си карам с допълнителен кабел и си пускам ток на бобината. Редактирано 7 Ноември 2014 от Георги Радев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 релетата в копчето са RAS1215 и са газовата да пуснат ток към газовия клапан. това което можеш да провериш също са буксите под бушоните отдолу. като махнеш кората под волана и като светнеш с нещо да ги разгледаш за нагоряло и да ги натиснеш хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Радев Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Здравейте, точно така пише на релетата. Ток за газовият клапан е взето от бобината. На нея има 1 капаче като се отвори има 2 пластини и там е запоен кабела за газовит клапан. Като го разпоя този кабел и нямам ток на газовия ключ и клапан. Гледах за нагоряло под бушоните , но не видях нищо. Не съм ги натискал, но утре ще го пробвам и това. Мерси на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване