Jump to content

Audi a3 Sportback 1.9 конкретна обява


Recommended Posts

Колеги мисля да гледам тази кола другата седмица http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413978562622095&slink=7z4xyb

Някой нещо може ли да ми каже ако вече я е гледал.

Говорил съм по телефона казаха, че колата е купена от Порше чисто нова и имала сервизна история. На реални км била 127 000 което за дизелов двигател е нищо според мене. Лошото е само, че е ударена от градушката, но това се прави.

Другото което ми направи впечатление нормално ли е кората отзад при задната седалка да е синя, а на вратата да е черна и при бутоните на предните врати кората е черна а при копчетата пак е синя пластмасата. Демек има ли такава разноцветка, защото аз виждам за пръв път.

Въобще някой ако я е гледал ме интересува всичко което е забелязал. Иначе ще я закарам и на сервиз дано е читава, защото вече бая коли като се закачат почват да излизат егр, някакви проблеми с турбините, датчици и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортизацията на волана ми подсказва доста повечко от 127 000км, но може и да подлъгва...

Направи проверка в Порше.

Иначе общ съвет - тая логика, че "ХХХ 000 км не са нищо" я забрави при това поколение автомобили и всяко следващо!! Това важеше за предните поколения и още повече за по-предните! В днешно време всичко се произвежда за да добута края на гаранционния период и с късмет малко повече! Не казвам, че 127 000км ако са реални са много, казвам просто да не лежиш на подобна възглавница и илюзии, че вече някой произвежда двигатели и коли за 500 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще видя за проверката нямам идея как става честно казано. Ще видя сервизната книжка и задължително на диагностика в сервиз. Волана ми се струва някакъв като гумен за това може да е изтъркан, а и предполагам че е карана предимно градско иначе ми изглежда доста запазена като я сравнявам с тия коли които гледах по автокъщите. Иначе си прав за километрите, обаче и по чуждестранните сайтове в Германия , Италия и т.н. гледам, че има такива на по 300-400-500 хиляди км, а точно тези на по над 300 000 се вкарват в България от джамбазите и пак двигателите са горе-доло читави. А точно от автокъща купуваш единствено на късмет една диагностика максимум и дотам нито се знаят км нито нищо. 

Другото което ме притеснява е, че е карана само в България с наще горива и наще пътища.

И последен въпрос който ме мъчи е, че съм чувал че колите които се произвеждат за България са по некачествени откъм части ,сглобяване и т.н  примерно от тези за Германия и като цяло за чужбина дали има такова нещо? 

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са спекулации.

Иначе проверката става като отидеш в офиц. представителство и поискаш историята на автомобила спрямо техния регистър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо, което се вижда от снимките е, че колата е здраво очукана от лятната градушка. Това предполага една сериозна първоначална инвестиция за привеждането и във вид!!!

Приятел е с Голф 5 с този мотор, аз лично съм го карал, има приятна динамика и много хубав разход. Но има и DPF. Това си е един потенциален яд, ако колата е на доста километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм вече бая такива аудита като вървеж и разход ме устройва на 100 % .Много са приятни за каране даже и с 3-4 човека в колата и пуснат климатроник като настъпя въпреки хората и климатроника ускорението ме устройва на пълно, не съм състезател :) . Просто това е мойта кола прави ми кеф като я карам, а и самият дизайн на колата ми харесва много :) Проучил съм бая и съм си направил сметка лошото е, че просто трудно се намира читава бройка на някаква горе доло реална цена за това съм се спрял и на тази. (има и други ,обаче за мене лично да сложиш цена от 15 000 лева за кола на 10 години без кой знае какви екстри колкото и да е здрава си е меко казано несериозно, като гледам цените на коли с full екстри от други марки и по-висок клас ).   А до ДПФ видях, че го има обаче доколкото знам  тия след 2006 година го имат, а до градушката то си го пише в обявата и съм наясно, а и човека по телефона ми каза (там са грубо около 1300-1500 лева в читав сервиз да я оправят около 7-8 детайла са ). В момента мога да отделя горе доло такава сума за кола ,затова и се спрях на нея дано да извадя късмет и да се окаже наистина читава бройка пък ламарините не карат колата ще ги направя по-натам като събера пари :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добро или зло цените се определят от пазара и както марката, така и моделът държат цена! Да сравняваш Ауди с Пежо или Опел (образно) е смешно. Искаш премиум марка - тя има премиум цена и това важи и за поддръжката след това. Това в крайна сметка означава само едно - или трябва да се бръкнеш със сума, каквато пазарът е определил за читав екземпляр (без значение дали ти я намираш за "нормална" за 10 годишна кола), или да отидеш на друга марка, която ти е по- по джоба, или най-лошото - да купиш някоя развалина само и само щото сам си решил колко трябва да струва дадена кола и после да си биеш главата...

Откровено казано A3 8P под 10 000лв е несериозно, освен ако не е очукана от градушка и на 300 000км. Ако човек иска поне да има шанс за нещо позапазено и не многократно връщано с козметични операции от шосето към Надин, трябва да има поне 12-13 000 за покупката и още малко в резерв за потягане и профилактика. Това е мое лично мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно около 12 съм готов да дам. И нямах впредвид опел и пежо, а премиум марките бмв,мерцедес и т.н. за тия пари примерно се взима перфекто бмв е60 2005 година 530d та даже и м пакет с кожа навигация и сумати екстри без забележка и не говоря на изуст, а имам приятели които взеха и нямат никакви проблеми с колите, както и много от другите премиум коли та даже и от ауитата а6 дизелче което е с класи над а3 ката :) просто са нереално надути цените точно на 1.9 ката заради средната пазарна цена. Даже 2.0tdi е с цена около 2 хиляди надоло.

 

Това от обявата грубо за да стане перфектно и външно с всичко ще излезне по мои сметки около 14 000. Другите за около 11 500 -12 000 не приличат на коли пълни боклуци карани изтъркани одраскани отвсякъде. Аз това имам впредвид не може да дадеш толкова пари за кола на 10 години и да е на 250 000-300 ++ км и отделно като се закачи на диагностика да има сумати проблеми, защото тия по автокъщите всички които гледах са така. Лошото е че съм си навил на главата, че искам точно такава кола...

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и за теб размерът прави колата (щом смяташ, че А6 е "класи" над А3) си тръгнал по доста грешен път. Между А1, А2, А3, А4, А6, А7 и А8 на абсолютно еднаква цена пак бих взел А3, изборът е базиран на предимствата и спрямо вкуса, приоритетите и нуждите ми ;) Бих се поколебал сериозно единствено за А5. Но това междудругото, да не размиваме темата.

1.9 TDI е действително надежден избор. Единствената причина, поради която евентуално можеш да намериш по-евтино 2.0 TDI е, че е най-масовия двигател в A3 8P, а и както се знае в някои случаи (при някои кодове на двигателя) - с хронична слабост.  

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами а6 се води по-висок клас кола със сигурност и няма как да не вози по-комфортно и да няма някоя екстра отгоре, но както явно и при тебе и аз предпочитам а3. Отгоре забравих да напиша, че марките които изброи опел , пежо и т.н. както каза нямат нищо общо с аудито, но и цените в конкретния клас който е а3 са им x2 надоло даже и повече :) Примерно миналата ми кола беше астра h GTC 2007 година (водят я класа на а3,а цената е два пъти по-ниска) за това дадох пример с по-високия клас коли от "по-премиум" марките на същите пари на които са и въпросните а3 -ки. А до двигателя с 2.0 TDI  sportback познат купи такава 2004 или 2005 година не помня точно преди половин година за 9800 лева супер запазена и до сега няма проблеми с нея, а 1.9 TDI за тия пари няма в добро състояние :D
Но наистина много се отклонихме от темата...въпроса беше дали някой е гледал колата за съвет или да не изпусна някоя важна подробност която евентуално той е видял, а то какво стана... :) :) В понеделник ще напиша в какво състояние е  като я видя на живо и я закарам на сервиз независимо дали ще я купя или ще продължа с търсенето :) :)

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последен въпрос който ме мъчи е, че съм чувал че колите които се произвеждат за България са по некачествени откъм части ,сглобяване и т.н  примерно от тези за Германия и като цяло за чужбина дали има такова нещо? 

Това не е вярно. При две 8PА-та купувани чисто нови ( едното от  Бургас, другото немско, българското е, като от обявата, немското е едно от последните P-та, бензиново два литра с турбина, възможно най- високото изпълнение ( с волан R8 :hilezh: ), разлика в качество и изработка няма, въпреки разликата в годните/ниво оборудване.

Следя от дъжд на вятър как вървят Спортбеците на вторичния пазар и личните ми впечатления са, че към момента подобен автомобил, без значение месторегистрацията, 2005-2006 г, с пробег около 100.000 км. 1.9 TDI се търгува доста по-скъпо от еквивалентите с 2.0 TDI. В цифри реалната стойност на 1.9 с основни екстри, към момента е 15000-18000лв. ( частни лица си надценяват колите и ги обявяват на над 10000 евра, но са единични случаи ). За общия случай вмятам, че през 2009/2010 г. цените вървяха около 25к-30к лв. за 1.9 TDI, а 2.0 TDI още тогава се намираше на доста под 20к лв. ( визирам само Sportback ).

Конкретно по темата, при съпоставка с базата ми за сравнение, а именно автомобил едно към едно ( идентична моторизация, екстериор и интериор, български, пазен до толкова, колкото позволява ежедневната експлоатация, без вманиачвания,  " модификации, тунинзи ", калъфи и прочие цигании, ... накратко ползван по предназначение ), мога да кажа, че колата от обявата има доста износен интериор ( на 105к км. бутони, волан, педали, седалки ми изглеждат, като в първия ден, единствено ми се обелиха леко бутоните за предните стъкла- женски нокти ). Лошо впечатление ми прави мазния слой- джамбазка гняс, признак за примитивно, предпродажбено лустросване. Просветените да ме поправят, но джантите също май са реплики, вероятно тежки и със съмнително качество. И в обявата продавачът е написал, че десните врати са за ремонт, а на снимките цялата кола изглежда набита, даже третият стоп е строшен. Иначе съвет към автора: провери историята в представителството, не се доверявай на сервизни книжки. Когато отидеш да я гледаш, под капака, пластмаси, разширителни съдове и прочие на би трябвало да се различават от нови ( при мен даже баркодовете, които са тук-там, са чисти, все едно колата е седяла в шоурум ) . При пробното каране също не би трябвало да дели много от нова, даже въобще, разбира се ако пробегът и информацията, че е поддържана редовно само в Порше, отговарят на истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговора колега ! :)

За градушката си ми казаха по телефона, че цялата дясна част е засегната 2 врати, 2 калника , капак, таван и багажник, а виждам че бронята е зажулена доло. Другото което ми казаха е че това не е автокъща,а фирма занимаваща се предимно с върнати коли от лизинг и собственика на колата си е купил новата а4-ка пак чисто нова и тая кола не му трябва и я е оставил да я продадат понеже е приятел с собственика на лизинговата компания. Наистина си прав, че ако километрите са реални колата ще е почти неразличима от нова, но това ще се види на живо (и аз си правя съпоставка с миналата ми кола астра h gtc най-луксозното изпълнение водят го COSMO която купих от позната на реални 78 000 км. Тя я изкара от магазина чисто нова и ми я продаде на 78 000 км като докато я продадох и аз на около 90 000 вътре колата наистина беше абсолютно неразличима от нова таблото, елементите от черен пиано лак , волан, копчета ,скоростен лост нямаха даже и лек заченък на изтъркване, беше полу-кожа полу текстил като всичко изброено беше в състояние все едно сега е излезнала от магазина, даже още миришеше на ново вътре след 6-7 години екплоатация... Докато при двигателя беше мазало кал, гняс страшна просто нямаше кора отдоло и явно заради това. Много се чупеше и вкарах грубо около 3000 лева за ремонти за 1 година и половина на бензинова кола... и още 3000 лева за 3 различни газови които така и не станаха и я намразих тая кола за това и я продадох ). Та за това си правя съпоставка с миналата ми кола и очаквам да изглежда поне горе доло в това състояние на живо освен, ако собственика не е бил някакъв мърляч и не му е пукало за колата.

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет 

видях че си търсиш ауди 1,9 

аз продавам своята която е 2,0 ето линк ако все пак решиш да я погледнеш 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165808

  

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата изглежда много добре, но съм решил да е 1.9, а и цената ми е висока максимума в момента който мога да дам е 12000. Твойта даже е 2007 година и ще я купи някой скоро предполагам. Успех с продажбата! :)

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така да кажа за колата гледах я днеска карах я на сервиз с малко закъснение.

Външно е много зле. За цялостно пребоядисване е, детайлите които не са ударени от градушката са зажулени. Във единия фар,единия страничен мигач и единия стоп имаше влага, вода явно нещо уплатненията не са добре. Вътре има много забележки надраскани лайсни, копчета, пластмаси, скоростния лост и волана са изтъркани бая. Салона е много мръсен на гадни петна, като шофьорската седалка има дупка от цигара.Тавана е много мръсен и той с жълти петна и черна мръсотия на места.. кората отзад на другата седалка е откъртена и виси. Вратите не се затварят хубаво като има дрънчене на пластмаси. Това за козметичните забележки. По ходовата част двата предни лагера вият много особенно при 70-80 става страшно, и съединителя е почти заминал изцяло. Има вибраций при полусъединител и отделно двигателя при натискане си променя работата. Другото което излезе на диагностика е, неработещ нагревател на климатроника. Иначе двигателя работи равномерно и е в добро състояние, обаче това не ми стига да я купя... :) За да стане в състояние което може да се кара и да ми харесва трябва да дам още 4-5 хиляди. Километрите може и да са реални,и в скоростната кутия където се пазят пише ,че са тези освен ако не са върнати и оттам, обаче колата не е пазена грам и е карана като служебна това е от мене :)

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мисля, че за 12000 лв. е напълно нормално състояние. Още преди 4-5 години имаше, годишни тогава, 8PА-та буквално без здраво по тях. В скоростната кутия какво си гледал не знам. Километрите се пазят само на DSGтата , на ватманските кутии, съм на 99% сигурен, че нищо не се пази, като инфо. Ако си обективен обаче, мисля че автомобилът не е реален, айде петната лесно намират обяснение с мундарщина, но волан, бутони, всичко това прежулено и съсипано, съединител на 120 000 км., лагери пак там- сдали багажа... за Ауди ли говорим още или за Грейт Лоу/ Дачия ?

А иначе това, което ти търсиш, до колкото те разбирам ( неразрушимия 1.9, 2005-2006, в добро външно и вътрешно състояние, с минимални, до без никакви следи от употреба, на под 150 000 км. ) , цената му е около +/-16 000 лв. и то без бонуси, като например скъпи летни гуми, малко карани, зимни такива на лети джанти и подобни ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами напълно обективен съм за мене ,ако колата е на тия километри е напълно съсипана от собственика и е карана като служебна. За лагерите и съединителя на 100 % са заминали което и на мене ми беше странно как ще заминат на тия километри. Просто колата не е пазена въобще много е надрана вътре и няма нищо общо със снимките. Все едно и деца са се возили малки и са дърпали и чупили каквото им падне...което може и да е така Другото което е ,че е много пушено в нея и тавана е в меко казано отвратително състояние което е минус за мене понеже съм непушач. Харесал съм друга кола която утре ще я взема на 99 % в абсолютно перфектно състояние вътре като чисто нова е направо пък за нея не ми се вярваше, че кола на тия години изглежда така за по-малко пари.Няма драскотина никъде, вратите още се отварят на 2 или 3 степени с задържане и се затварят перфектно, дръжките на вратите алумиевите още са стегнати супер много салон всичко е перфектно ,тавана е чисто бял няма 1 забележка.  Вече 2 пъти я гледам и утре дано я купя и ще се похваля :)

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е " НОВ ВНОС ... ФУЛЛ ФУЛЛ ФУЛЛ.... ТОП ТОП ТОП, ... ЧИСТО НОВА... 129568 км. РЕАЛНИ " гледай мнооого внимателно !

Напълни се с хора, нанизали се на съживени, лустросани отпадъци, които се изказват дебелокожо и категорично какви боклуци биле Ауди-тата, говорейки в качеството си на ... даже не потребители от вторичния пазар...., а каращи коли 3, 4 нам коя рака, същите тия не са помирисвали никога през живота си нова кола, да не говорим чисто ново Ауди с найлоните вътре.

Късмет с избора и очите на 8 ! Гледай безпристрастно и не се доверявай на сладки приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нов внос е карал съм го вече не показва признаци да има проблеми ,обаче все ще излезне нещо най-вероятно при всички които гледах има нещо и като стане нещо ще си го правя това е.. :) Съединителя му е добре по моя лична преценка ускорява нормално климатроника работи за сега :D и изглежда перфектно на което държа най-много сега и да са прикрили нещо няма какво да направя при тия коли има много късмет. Излезнаха някакви неща при диагностика, обаче не е фатално ЕГР, подгревни свещи и един датчик за темепература на горивото който се оказа ,че са скъсали кабелчетата при миенето с пароструйката ама след това го оправихме и не е давало грешка повече, заради това свалих и 600 лева от цената на колата. По окачването не усетих да има нещо нередно и това е. Сега ясно е, че километрите няма да са както пише по спомен около 130 000, а ще са с поне 100 000 отгоре ама за такова имам пари :)  А и като видях това днеска направо се отчаях принципно ако съм аз или предполагам всеки който си държи на колата поне съединителя и лагерите щях да сменя то най-малкото е, че толкова вият че мислех, че ще блокират всеки момент което с по-висока скорост особенно на предно колело може да те размаже някъде :) а след тия работи не си представям и как е обслужвана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги взех днеска ето това ауди http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400324812016120&slink=82nwyz

Точно това което искам е всичко от-до работи супер запазено е няма никакви драскотини никъде вътре по пластмаси, табло, лайсни и т.н. Не е мазано с лустрата на автоджамбазите да лъщи, а просто си изглежда натурално много свежо. :) Докарах го от Кюстендил до София на ход и по първоначални впечатления съм много доволен. Няма да тропне да тракне вози супер стегнато, като ускорение съм повече от доволен настъпвах го до 4500 оборота и максимум до към 140 някъде по извънградското, защото за повече ме хвана страх, че още не е обслужвано и да не си играя с късмета :) От 1300 оборота на 5 та скорост си има тяга при настъпване. Не се чува да вие турбина нито нещо друго.  Единственото което ми направи впечатление е, че стрелката за антифриза само един път стигна до 90 градуса точно още в Кюстендил по завойте и изкачванията и след това на извънградското падна на около 75 точно срелката между 50 и 90 и стоя там до София незнам до колко е нормално да стои така. Евентуално може да е заминал термостата. Има външни забележки някакви ама нормално на около 4-5 детайла леки драскотини които може да излезнат и с паста на 99% :) Задната броня е пребоядисвана, обаче дигах кори на багажник оглеждах отдоло не видях удари и да е имало е било нещо само по броните според мене. Няма накладки почти, няма зимни гуми и джантите са бая поолюпени. Колата има ФИС дисплей, който стои бая по красиво от другите които гледах с обикновенния :) Има и подгрев на седалки като екстри освен базовите които ми стигат :) Та това е на първо време оставих я в един сервиз вече за обслужване и да я прегледат по-обстойно евентуално ако има да се смени още нещо. Иначе на тъмно вътре свети уникално с тоя червен цвят :) След като всичко е готово и я взема от сервиза ще се похваля и с мой снимки, защото тези от обявата не са с хубаво качество и не се вижда много много :)

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и много да те слуша,о баче и ти нея!! :))

И като потегнеш всичко останало да разкараш грозните джанти ;)

 

Иначе - темепратурата не бива да мърда от 90 веднъж щом загрее!! Това, което описваш е определено ненормално и признак на проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! :) Джантите със сигурност като оправя всичко те са на ред за смяна, а до температурата ще се види в сервиза според мене е термостата ама ще видим :) и на мене ми стана странно как загря точно на 90 градуса стоя 5-10 минути и след това падна на около 70-75 при положение, че не беше много студено и така си остана до София чак до сервиза ама дано само това да е проблема :) :)

 

Ето така стоя след 100 км вече в сервиза като паркирах :

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10743725_891969324170483_1366313617_n.jpg?oh=d01940cf2f4483066cca9f2a588e9a4d&oe=546D4A3D&__gda__=1416512045_b214fea09efde99a49b508593bdd71b1

 а по пътя беше малко над бялата чертичка или точно на нея ама не и под както е тука.

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...