Jump to content

Мнение за конкретна обява - A6 C5


Recommended Posts

Здравейте, колеги. Какво е мнението ви за тази обява? 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398498273518003&slink=7zv939

 

Колата се продава отдавна, въпреки добрата цена. Салонът е гаден, но може да се преглътне, ако общото състояние е добро.

 

Някой гледал ли я е и има ли повече инфо за нея, както и за автокъщата, в която се предлага?

 

Тази е втората: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413626930951178&slink=7zv939

 

Възможно ли е наистина да е 400 коня?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теоретично с турбини от рс4, подходящи дюзи и мапване може да е около 400кс. Виждам, че и блоу-офите са сменени....

но истинското рс4 има доста разлики с обикновения 2.7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не разбирам много, искам да попитам ако наистина колата е близо до заявената мощност, няма ли да износя бързо съединител, скорости и други двигателни компоненти? Как ще издържат на подобна мощност?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я караш тъй, за каквото е декларирано, че е направена - не се съмнявай в намаления ресурс на изброените компоненти.

Иначе изглежда постна. Твърде постна за претенциите си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е постна, а ако под претенции имаш предвид цената, вероятно е такава защото е налято в нея за тунинг, пък и май не е много над другите А6 като пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че претенциозно постно е представена в обявата, а исканата сума ми се вижда подозрително ниска...

Но защо пък да не се види на живо? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност ще създаде проблем и може като пътуваш към вас и я натиснеш, да "изкюфне" нещо. В една тема от 2011 година мисля че беше си дискутираше как някой с 2.7 на а6 С5 така му вдигнал мощността до към 400 коня и ... общо взето колата бръмчи колкото да те отдалечи от вас и спира. Не помня какво беше точно. Май маркучи ... не знам, наистина не помня, но беше много проблемна. Разликите с рс4 са много, много, много в сравнение с нормалния 2.7тт. На тази цена не ми се вярва да е направена безаварийна. Според мен въобще не разчитай на тази кола в това положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите с рс4 са много, много, много в сравнение с нормалния 2.7тт.

 

Аз, лично, ще съм ти изключително признателен, ако отделиш няколко минути и съвсем набързо ги систематизираш тук с един параграфни тирета, примерно.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се вижда рискован избор. А какво ще кажете за V8 4.2? Имате ли идея колко ще ми струва първоначалното обслужване на този мотор? Има ли някакви скъпи и проблемни компоненти? Ще се вместя ли в разход 20 на 100 градско и 12-13 извън? Като вървеж как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето за първата.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162436&hl=

 

Освен това собственика е пълен мизерник, беше махнал газовата за да я сложи на новата кола за да и падне цената на тази. Мен лично това ме отказа тотално. Джантите също са били сменени с тези тъпите.. а не се знае още какво е спестил от нея.

После беше удраяна от градушка, и цената стана 5000, после вече нямаше следи от градушка и цената пак стана 5500, и стана пак нов внос... абе с една дума за да седи една година значи е тотален гроб. Следя обявите от доста време и добрите коли изчезват след 10 дни. Има досата хиени, които дебнат и всичко, което си заслужва изчезва на момента ;)

 

Относно втората. Тя е от скоро на пазара, но не бих си взел нещо n-та употреба с което някой си е правил незнайени експерименти, защото за нула време ще си налял поне половината пари за да може да се кара спокойно. Обичам коли максимално близки до оригинала, дори и с изтърканите копчета и т.н защото по лесно можеш да добиеш ясна представа за това, което те чака от тук нататък. А след БГ тунинг точилки и с камара експерименти зад гърба си филма е с доста кофти неочакан край.

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, лично, ще съм ти изключително признателен, ако отделиш няколко минути и съвсем набързо ги систематизираш тук с един параграфни тирета, примерно.  :zustimm:

 

Или може би по скоро приликите ...

 

РС4 е модифициран от Косуърд все пак .

Редактирано от iansto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тотално ме отказа и от зелената. Ще дебна друга читава. Критериите са ми - седан, по възможност фейслифт и само и единствено някой от двата мотора - 2.7Т и 4.2, като за предпочитане е голямото прасе. За скоростната кутия нямам претенции, бих карал както ръчка, така и автомат. За съжаление предлагането е доста ограничено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или може би скоро приликите ...

 

май освен по външен вид частите нямат друго общо. Което е добре - може да се ъпгрейдва 2.7 с части от RS, вместо с афтърмаркет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има досата хиени, които дебнат и всичко, което си заслужва изчезва на момента ;)

 

 

 

Значи не мисля че хиени е точно определение, защото доскоро и аз бях "хиена", която дебнеше два месеца, за да си купи 1.8 т куатро и не мисля че за този клас автомобили и при наличието на толкова малко избор има друг начин за да стане...трябва много търпение и дълги часове в чакане и преглеждане на обяви, за да се случат нещат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втората й е поне 3-ти опит/обява за продажба.

 

Близо 2г. вече се мъчат да я лъзнат на някой....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не знам дали едни и същи хора се мъчат да я хлъзнат на някой, или просто някой се прецаква, купува я и след известно време я продава. Защото принципно тази обява се появява, седи 2-3 месеца, изчезва за половин година и после се завръща с пълна сила и в същото визуално и техническо състояние. Та не знам дали собствениците не се сменят през това време.

Понеже предният линк не е валиден - ето нов.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413626930951178

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...