Swimsas Публикувано 29 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 Колеги този волан става ли за мойта и волана и кабела са от а4 ще имам ли проблеми .собственика казва че кабела се разлучавала буксата Какво ще кажете Ето го и кабела да го взимам ли Като ги сравня по номера в нета изглеждат напълно еднакви дали е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 Кабелът на 100% не става. Трябва да е с оранжева заключалка, за да пасне (физически и електрически) на 8Р. Но пък можеш да плзваш от този кабел буксата на мултито и кабелчетата с пинчетата, за да доработиш твоя (фабричния) кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 29 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 Мерси много ,поръчах ги утре трябва да са при мен Като го монтирам ще напрая снимков материал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 31 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2019 Колеги може ли помощ с кодирането на мулти волана,на сайта никъде не видях да има за трилъчев волан с мулти Как да кодирам [emoji31] Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2019 Втората цифра променяш от 0 на 2 и воала! Това с лъчите на волана е тъпотия. Когато Ross-tech са писали лейбъл файлът, воланите с мулти са били само четири лъчеви. Онези грозните, от преди 2005-та, където мулти-бутоните са на самия AirBAG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 31 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2019 Хахахах мерси, помня ги много добре !!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Нямах вееме да пиша ,че много работа .С малко нерви и дистанционната помощ на колегата Николов (за което има една бира от мен като минавам през софия) успях да монтирам,обуча и пренаредя буксата за новия волан с управление за радиото. Всичко работи,но забелязах ,че когато не съм на контакт мултито не бачка.Също забелязах че бутона MODE също не извършва никакво действие ,това нормално ли е. И това което най много ме притеснява ,че като развих болта, зада сваля моя волан ,видях това Забелязвате ли ,белезите не съвпадат ,а гумите и волана ми са изправени. Ето и без волана Как мислите дали това е проблем и ако да как до го оправя? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Десетки волани съм сменял и до сега не съм виждал подобно нещо, разминаване от няколко милиметра да, но това си е бая :). Нямам идея обаче от какво може да е, чак толкова да е била за реглаж ме съмнява, но всичко е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 (Редактирано) Тази резка (вътрешната) я няма фабрично - прави се при първо сваляне на волана. Знае ли се какво му се е въртяло в главата на човека който я е сложил? Може да е използвал прав ъгъл. Моя волан и той имаше една червена точка на същото място. Редактирано 4 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Аз си мислех ,че е фабрична [emoji2960] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Защото е съвсем малко накриво и прилича на фабрична. Ако видиш тази която направих на моя волан, никога няма да я сбъркаш с фабрична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Фабрична е, мисля, че на B7 само съм виждал да я няма или на някоя 4F-ка беше. Всички останали волани, които съм свалял са имали, няма как да не е фабрична или да се слага при първото сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 На всички клипове които гледах как се сваля волана го имаше този белег.Това дали влияе на колата по някакъв начин и как мога да го оправя и дали трябва да го оправям. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 (Редактирано) 8 hours ago, fifipaldi said: Фабрична е, мисля, че на B7 само съм виждал да я няма или на някоя 4F-ка беше. Всички останали волани, които съм свалял са имали, няма как да не е фабрична или да се слага при първото сваляне. Да, моята е Б7 и нямаше. Волана не беше савалян никога до преди една седмица когато си смених лоста за чистачките. Но е интересно защо на някои модели го има а на други го няма. Да не би тази част да може да се върти свободно колкото си иска по време на реаглажа, така че да няма никакво значение в каква позиция е? 8 hours ago, Swimsas said: На всички клипове които гледах как се сваля волана го имаше този белег.Това дали влияе на колата по някакъв начин и как мога да го оправя и дали трябва да го оправям. Sent from my iPhone using Tapatalk Колега, можеш ли да завъртиш волана максимално с 1/4 оборот повече на ляво, отколкото на дясно? Защото ако се завърта еднако и в двете посоки няма какво да те тревожи тази резка - просто си направи нова. Редактирано 5 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 А тези другите работи нормални ли са Всичко работи,но забелязах ,че когато не съм на контакт мултито не бачка.Също забелязах че бутона MODE също не извършва никакво действие ,това нормално ли е. За бутона моде мислех ,че трябва да сменя от радио на сд и обратно Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 (Редактирано) Когато не си на контакт мултиволана не работи - това е нормално. Отностно другите 2 бутона: ако си с обикновено радио + CD, MODE не прави нищо. Също ако нямаш Bluetooth, тогава Bluetooth бутона не прави нищо. Аз преди бях със Symphony (CD + Радио + Кaсетофон) и двата бутона не правеха нищо, замо изписваха на таблото "Not available" или нещо подобно, даже вече съм забравил. След като си сложих Андроидната мултимедия работят и двата. Редактирано 5 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 @Swimsas нормални са да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexbg90 Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте! От скоро съм горд собственик на Ауди А3 8PA, 2009 година, 1.6 бензин 102 к.с. (старият двигател). До тук съм много доволен от колата, но като цяло е с по-спартанско оборудване и екстрите... липсват. Дадох не малко пари, при наличие на толкова малко екстри, но колата е страшно запазена. И сега искам да добавя мултиволан като екстра, но не съм наясно дали ще се получи в моя случай. Купих си мултимедия Pioneer (прикачвам снимки да се види какво представлява). В един момент се бях отчаял, че няма да мога да поставя мултиволан, но като се разрових в схемата и с радост установих, че има Wired remote input - Connect to steering wheel control interface (видно от снимката на схемата). Въпросите ми са следните: 1) Възможна ли е цялата процедура с моя волан - четирилъчев? 2) Как мога да разбера какъв номер ми е модула и дали е съвместим за мултиволан? 3) Ще ми създаде ли проблем относно модула за еърбега? Доколкото видях от по-предните постове, А3 8P Sportback е с двустепенен AIRBAG. Преди покупката на автомобила, закачихме колата към VAG COM и излезна, че серийните номера на еърбеците са оригинални (не знам дали е от значение) 4) Съвместими ли са модули/slip ring от А3-ки с десен волан, има ли значение? 5) Какво друго ми е нужно и дали въобще е възможно свързването на мултиволан към тази мултимедия Pioneer? 6) При потенциално успешна внедряване на мултиволана, ще мога да ли да си сменям песните от него, като слушам музика от usb входа (флашка) Готов съм и да отида при човек, който си разбира от работата и разбира се, да си платя. Аз съм от Пловдив, но не ми пречи при предварителна уговорка да попътувам. Имам и още едно питане, искам да си вържа и камера за заден ход към мултимедията, приемам мнения относно покупката на камера. Разрових се в интернет и попаднах на следните два варианта: 1) https://www.eldibg.com/kamera-za-zaden-hod-za-Audi - 149 лева 2) https://www.autopower.bg/камера-за-задно-виждане-за-audi-a4-а5-а6-q5-tt-camaudia472-тунинг-audi-tt.html - 65 лева Благодаря предварително и се извинявам, ако има неточности от моя страна, не съм напълно наясно с целия процес. Редактирано 14 Юни 2019 от alexbg90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 Вярно е доста базова количката :). Мултиволан се слага лесно, трябва ти нов волан + нов кабел за airbag-a. Модула трябва да се провери, но най-вероятно ще трябва да се смени и той + кодировка, това е. Имам ги всичките неща налични, пиши ако имаш интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 (Редактирано) Само че тази мултимедия най-вероятно няма да тръгне с мултиволана. Трябва да поддържа CAN шина и да има CAN декодер. Тези работят със сигурност: цък! Редактирано 14 Юни 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nathan Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 (Редактирано) Здравейте колеги. Знам че темата е стара, но имам нужда от малко помощ, та ще я възкреся. Имам Ауди А3 3.2 DSG 2004 година, което беше с най-грозния волан - с копчетата на бега и перата бяха по 2 от всяка страна отпред на волана. Купих волан от човек, който се занимава с тези неща. Мисля TT MK3 се води волана. Знам че съм със сингъл стейдж бег, стария модул , но колата си имаше мултиволан и пера. Новия волан работи, няма грешки , но копчетата не си отговарят на картинките и вместо с врътките да увеличаваш, трябва да натискаш самите врътки. Момчето каза че трябва да се смени модула с по-новия и ще се решат проблемите. До тук добре - това ще стане. Притеснението ми е че с новия волан - дясното перо от 9 натискания 10тото не хваща. Сменихме самото перо, защото имаше други - същата работа. Дали това ще се реши с по-новия модул или проблема е във волана. Редактирано 28 Юни 2021 от Nathan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване