Jump to content

Въпрос за модул за мултиволан


tanybg

Recommended Posts

Колеги този волан става ли за мойта и волана и кабела са от а4 ще имам ли проблеми .собственика казва че кабела се разлучавала буксата

Какво ще кажете

9be532c7aefada4b7fe031e720891bcc.jpg

Ето го и кабела да го взимам ли

33fa550ae2a793b0b105c8f3771c9330.jpg

Като ги сравня по номера в нета изглеждат напълно еднакви дали е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кабелът на 100% не става. Трябва да е с оранжева заключалка, за да пасне (физически и електрически) на 8Р. Но пък можеш да плзваш от този кабел буксата на мултито и кабелчетата с пинчетата, за да доработиш твоя (фабричния) кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e57531f6860a111edcc7d37a76be36e4.jpg

Колеги може ли помощ с кодирането на мулти волана,на сайта никъде не видях да има за трилъчев волан с мулти

Как да кодирам [emoji31]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората цифра променяш от 0 на 2 и воала! Това с лъчите на волана е тъпотия. Когато Ross-tech са писали лейбъл файлът, воланите с мулти са били само четири лъчеви. Онези грозните, от преди 2005-та, където мулти-бутоните са на самия AirBAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах вееме да пиша ,че много работа .С малко нерви и дистанционната помощ на колегата Николов (за което има една бира от мен като минавам през софия) успях да монтирам,обуча и пренаредя буксата за новия волан с управление за радиото.

Всичко работи,но забелязах ,че когато не съм на контакт мултито не бачка.Също забелязах че бутона MODE също не извършва никакво действие ,това нормално ли е.

И това което най много ме притеснява ,че като развих болта, зада сваля моя волан ,видях това

f4cbca3fe449892a49f410f21df974e7.jpg

Забелязвате ли ,белезите не съвпадат ,а гумите и волана ми са изправени.

Ето и без волана

2c58a076a63d542b9d75b41d3e888c1b.jpg

Как мислите дали това е проблем и ако да как до го оправя?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десетки волани съм сменял и до сега не съм виждал подобно нещо, разминаване от няколко милиметра да, но това си е бая :).

Нямам идея обаче от какво може да е, чак толкова да е била за реглаж ме съмнява, но всичко е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази резка (вътрешната) я няма фабрично - прави се при първо сваляне на волана. Знае ли се какво му се е въртяло в главата на човека който я е сложил? Може да е използвал прав ъгъл. Моя волан и той имаше една червена точка на същото място.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е съвсем малко накриво и прилича на фабрична. Ако видиш тази която направих на моя волан, никога няма да я сбъркаш с фабрична. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрична е, мисля, че на B7 само съм виждал да я няма или на някоя 4F-ка беше.

Всички останали волани, които съм свалял са имали, няма как да не е фабрична или да се слага при първото сваляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички клипове които гледах как се сваля волана го имаше този белег.Това дали влияе на колата по някакъв начин и как мога да го оправя и дали трябва да го оправям.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, fifipaldi said:

Фабрична е, мисля, че на B7 само съм виждал да я няма или на някоя 4F-ка беше.

Всички останали волани, които съм свалял са имали, няма как да не е фабрична или да се слага при първото сваляне.

 

Да, моята е Б7 и нямаше. Волана не беше савалян никога до преди една седмица когато си смених лоста за чистачките. Но е интересно защо на някои модели го има а на други го няма. Да не би тази част да може да се върти свободно колкото си иска по време на реаглажа, така че да няма никакво значение в каква позиция е?

 

8 hours ago, Swimsas said:

 

На всички клипове които гледах как се сваля волана го имаше този белег.Това дали влияе на колата по някакъв начин и как мога да го оправя и дали трябва да го оправям.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Колега, можеш ли да завъртиш волана максимално с 1/4 оборот повече на ляво, отколкото на дясно? Защото ако се завърта еднако и в двете посоки няма какво да те тревожи тази резка - просто си направи нова.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези другите работи нормални ли са

Всичко работи,но забелязах ,че когато не съм на контакт мултито не бачка.Също забелязах че бутона MODE също не извършва никакво действие ,това нормално ли е.

За бутона моде мислех ,че трябва да сменя от радио на сд и обратно

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато не си на контакт мултиволана не работи - това е нормално.

 

Отностно другите 2 бутона: ако си с обикновено радио + CD, MODE не прави нищо. Също ако нямаш Bluetooth, тогава Bluetooth бутона не прави нищо.

 

Аз преди бях със Symphony (CD + Радио + Кaсетофон) и двата бутона не правеха нищо, замо изписваха на таблото "Not available" или нещо подобно, даже вече съм забравил. След като си сложих Андроидната мултимедия работят и двата.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте! От скоро съм горд собственик на Ауди А3 8PA, 2009 година, 1.6 бензин 102 к.с. (старият двигател). До тук съм много доволен от колата, но като цяло е с по-спартанско оборудване и екстрите... липсват. Дадох не малко пари, при наличие на толкова малко екстри, но колата е страшно запазена. И сега искам да добавя мултиволан като екстра, но не съм наясно дали ще се получи в моя случай.

Купих си мултимедия Pioneer (прикачвам снимки да се види какво представлява). В един момент се бях отчаял, че няма да мога да поставя мултиволан, но като се разрових в схемата и с радост установих, че има Wired remote input - Connect to steering wheel control interface (видно от снимката на схемата). Въпросите ми са следните:

1) Възможна ли е цялата процедура с моя волан - четирилъчев?

2) Как мога да разбера какъв номер ми е модула и дали е съвместим за мултиволан?

3) Ще ми създаде ли проблем относно модула за еърбега? Доколкото видях от по-предните постове, А3 8P Sportback е с двустепенен AIRBAG. Преди покупката на автомобила, закачихме колата към VAG COM и излезна, че серийните номера на еърбеците са оригинални (не знам дали е от значение)

4) Съвместими ли са модули/slip ring от А3-ки с десен волан, има ли значение?

5) Какво друго ми е нужно и дали въобще е възможно свързването на мултиволан към тази мултимедия Pioneer? 

6) При потенциално успешна внедряване на мултиволана, ще мога да ли да си сменям песните от него, като слушам музика от usb входа (флашка)

 

Готов съм и да отида при човек, който си разбира от работата и разбира се, да си платя. Аз съм от Пловдив, но не ми пречи при предварителна уговорка да попътувам.

 

Имам и още едно питане, искам да си вържа и камера за заден ход към мултимедията, приемам мнения относно покупката на камера. Разрових се в интернет и попаднах на следните два варианта:

1) https://www.eldibg.com/kamera-za-zaden-hod-za-Audi - 149 лева

2) https://www.autopower.bg/камера-за-задно-виждане-за-audi-a4-а5-а6-q5-tt-camaudia472-тунинг-audi-tt.html - 65 лева

 

Благодаря предварително и се извинявам, ако има неточности от моя страна, не съм напълно наясно с целия процес.

2.jpg

4.jpg

3.jpg

1.jpg

Редактирано от alexbg90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е доста базова количката :).

Мултиволан се слага лесно, трябва ти нов волан + нов кабел за airbag-a.

Модула трябва да се провери, но най-вероятно ще трябва да се смени и той + кодировка, това е.

Имам ги всичките неща налични, пиши ако имаш интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че тази мултимедия най-вероятно няма да тръгне с мултиволана. Трябва да поддържа CAN шина и да има CAN декодер. Тези работят със сигурност: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги. 

 

Знам че темата е стара, но имам нужда от малко помощ, та ще я възкреся. Имам Ауди А3 3.2 DSG 2004 година, което беше с най-грозния волан - с копчетата на бега и перата  бяха по 2 от всяка страна отпред на волана. 

 

Купих волан от човек, който се занимава с тези неща. Мисля TT MK3 се води волана. Знам че съм със сингъл стейдж бег, стария модул , но колата си имаше мултиволан и пера. Новия волан работи, няма грешки , но копчетата не си отговарят на картинките и вместо с врътките да увеличаваш, трябва да натискаш самите врътки. Момчето каза че трябва да се смени модула с по-новия и ще се решат проблемите. До тук добре - това ще стане. 

Притеснението ми е че с новия волан - дясното перо от 9 натискания 10тото не хваща. Сменихме самото перо, защото имаше други - същата работа. Дали това ще се реши с по-новия модул или проблема е във волана.

 

IMG_5182 2.jpg

Редактирано от Nathan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...