Jump to content

Въпрос за модул за мултиволан


tanybg

Recommended Posts

Двигателят няма нищо (ама наистина нищо) общо с оборудването и екстрите!! 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

О разбира се. Интересното е, че 1.9тди се води бюджетния вариант и вървят с доста орязани екстри, но решиш ли при покупка да го накичиш излиза доста по скъпо от 2,0тди. За пример навито е с 10% по скъпо ако го сложиш на 1.9 тди. Нямам идея, защо е така, но е факт.

 

Колеги имам един интересен въпрос, а именно някой пробвал ли е да монтира едностепенен бег в касета за двустепенен? Това мисля би решило доста генерално въпроса с прекабелиране, шунтиране и сглобките дето се правят. 

Например едностепенен бег от Голф МК5 да се монтира в кутията на бега за новите волани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става и честно казано е глупава идея... Няма как да тестваш, а недай си Боже ако дойде време за тест не би искал да разбереш, че не е както трябва!

Аз лично седя колкото се може по-далече от еърбеговете във всяко едно отношение при модификации. С това шега не бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммммдам определено с това шега не бива. Може и да се откажа от мулти- красивия волан със секси s-line напис :)

 

Благодаря за мненията Ви момчета. Ако има развитие ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа този двигател 1.9 TDI 105 hp не беше ли с 5 степенна ръчна скоростна кутия като моя? Или някой просто си е сложил DSG като екстра?

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлага се и с DSG. 

Само 2 от двигателите на A3 8P не са предлагани опционално и с автоматична скоростна кутия, но 1.9 TDI не е един от тях.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. Моята я взех със вече retrofit-нат волан от фейслифт 2007.

Колата ми е 1.9 TDI с цялата маска, но е произведена декември 2004 което ме навежда на мисълта, че е е правена в последствие и вероятно е била с едностепенен airbag.

Как мога да разбера кой е модула за да зная как да процедирам ако не е сменяно каквото трябва? Трябва да я закача на VAG-COM-а?

 

Имах притеснение, за тоя airbag и преди това понеже волана е обшит с кожа и се чудих дали няма да му попречи да се отвори, но сега като разбирам, че има вариянт изобщо да не се отвори не мисля да стоя и да чакам.

 

Още по-добре ще е ако някой може да ми препоръча колега от Варна който се занимава с това.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам всички Sportback са с двустепенен AIRBAG така, че няма от какво да се притесняваш. Стига разбира се да няма нещо друго омазано при ретрофит-а. Може и да не е лошо да се провери все пак.

 

Я постни снимка на волана да видим как е обшит с тази кожа. Интересно ми е да видя какъв е този волан от фейслифт 2007. Имам предвид, че при спортбек няма фейслифт 2007.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А замисли ли се при покупката, че за да е обшит AIRBAG-a, има вероятност отдолу да има вече гръмнал такъв и за по-евтино вместо да е сменен, да е обшит с кожа.



До колкото знам всички Sportback са с двустепенен AIRBAG така, че няма от какво да се притесняваш. Стига разбира се да няма нещо друго омазано при ретрофит-а. Може и да не е лошо да се провери все пак.

 

Я постни снимка на волана да видим как е обшит с тази кожа.

 

Колегата е напълно прав. Sportback са с цялата маска и двустепенен AIRBAG още от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да, попитах за това. Бил е гръмнал и е сменен. Поне в това ме увери човека от който я взех, но не съм го проверявал лично.

 

До колкото знам всички Sportback са с двустепенен AIRBAG така, че няма от какво да се притесняваш. Стига разбира се да няма нещо друго омазано при ретрофит-а. Може и да не е лошо да се провери все пак.

 

Я постни снимка на волана да видим как е обшит с тази кожа. Интересно ми е да видя какъв е този волан от фейслифт 2007. Имам предвид, че при спортбек няма фейслифт 2007.

 

Sportback-a е със двустепенен, но моята не е sportback. 2 врати е. Или имаш в предвид, че модула на Sportback и на моята е един и същ?

 

Волана е трилъчов S-line. Това "facelift 2007" го видях в една от по-старите теми. 

Снимка нямам в момента, но тук и тук вече има качени такива (колата беше на друг колега от форума). 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ААА аз мислех, че си със Sportback от снимката на аватара ти. Щом си с 3 - врати и колата е произведена 2004-та година може и да имаш проблем ако не е направена цялата сложна процедура описана в началото на темата. Колата ти с цялата маска ли е била от завода или е фейслифтвана след това знаеш ли? Най-добре попитай Чоко точно какво е правил той ще ти каже, но този волан ако се сложи директно на кола 2004-та със старата маска без да се сменят контролери кабели и тн. и тн. значи НЕ работещ AIRBAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sportback-a е със двустепенен, но моята не е sportback. 2 врати е. Или имаш в предвид, че модула на Sportback и на моята е един и същ?

 

 

Моя грешка, на снимката от профила ми се видя като Sportback.

2004-та със сигурност е с едностепенен. Модулите НЕ са едни и същи. По-добре дай лог от VCDS, да се провери с какъв модул си в момента. Преминаването от едностепенен на двустепенен изисква по-сериозна инвестиция, ако се прави както трябва. За по-сигурно, трябва да се проверят модулите.

2004-та няма как да е с цялата маска фабрично.

180317383.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колата ти с цялата маска ли е била от завода или е фейслифтвана след това знаеш ли? Най-добре попитай Чоко точно какво е правил той ще ти каже, но този волан ако се сложи директно на кола 2004-та със старата маска без да се сменят контролери кабели и тн. и тн. значи НЕ работещ AIRBAG.

 

Не знам със сигурност, но бих заложил на "фейслифтвана". Единствено заради месеца не съм 100% сигурен, че е афтърмаркет, но ако кажете, че няма вариянт 2004-та декември да е била поръчана с фейслифт маската значи е правена.

Пакета с екстри не мога да разбера дали е стандартен (тъмно червената тапицерия+ подгрев, парктроник, ксенон, шибидах - Attraction може би?) за да сравня със стандартните пакети от тези години (ако изобщо може да се съди по това). Имам колеги от работа с модели pre-facelift и дисплея на компютъра им е по-различен от моя, но може да е било опция.

 

Ще попитам Чоко и отново повдигам въпроса - ако някой знае сервиз във Варна където мога да отида може да го пусне в темата. Предпочитам да отида при някой който си знае работата и да не си правя експерименти точно с това.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оле майко.... мисля, че не само на мен ми мирише каква е работата с волана и еърбега вътре :wall:

Първо се чудя как си приел кола с облепван волан/еърбег (това е абсолютен no-go, независимо от причината!), но сега на твое място бих разнищил случая максимално бързо и бих сложил волан с еърбег, какъвто трябва да бъде... Или ако си ок с идеята, че ако стане нещо разчиташ само на колана....  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста специфична процедура и е само за определен модел така, че не знам кой би ти препоръчал майстор който разбира от подобно нещо. Освен да се разглоби и да се види какво има и какво не от списъка пуснат по-горе в темата не виждам как може да се провери. Другия вариант е краш-тест :D. Не сериозно някой по-запознат да каже дали има вариант да се тества бег-а? Дори да замине този ще си намериш такъв тип "щит" не особено трудно. Според мен трябва да изчакаме да видим Чоко какво ще каже. Той най-добре знае какво и как е правено по колата. Или поне би трябвало да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, далеч съм от мисълта, че някой е слагал по 2-3 волана на ден. Идеята ми е да отида при някой "сигурен" човек който няма да гледа да си прибере парите само и еърбег-а да ми гръмне в лицето, или по-лошо... да не гръмне изобщо. То е ясно, че ще се четат форумите.

 

Ако има вариянт за тест съм навит, стига да не е обвързан с пластмасови манекени в купето, но искрено се съмнявам.

 

Първо се чудя как си приел кола с облепван волан/еърбег (това е абсолютен no-go, независимо от причината!)

 
Вече и аз се чудя ама кой да му мисли тогава. Г** глава затрива.
 
Edit: То не, че е кой знае какво да се оправи проблема ама въпроса е да знаеш за него. Добре, че разбрах от тук, а не по трудния начин.
 

...но сега на твое място бих разнищил случая максимално бързо и бих сложил волан с еърбег, какъвто трябва да бъде... Или ако си ок с идеята, че ако стане нещо разчиташ само на колана....   :nixweiss:

 

 

Разнищването е в процес, но да разбирам, че не бихте заложили на въпросната процедура за ретрофит.

Ако се сменя е кофти, че сигурно ще излезе по-скъпо и стария волан ще отиде на вятъра, но ще пиша допълнително като имам конкретна информация и цени.

Редактирано от dnedelchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен просто казано целта не оправдава средствата и рисковете (по отношение на ретрофит към двустепенен, ако от завода си с едностепенен).

Иначе невъзможни неща няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак има вариант ретрофита да е напревен както си му е реда и всичко да е ОК. Чакаме да видим какво ще каже предишния собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фолио/кожа върху капака!? 

Точното мястото и необходимата сила на сцепване се изчисляват и тестват до припадък в завода.... Бай Пешо обаче е погледнал фолиото/кожата и е казал "абе ше стане бе, давай да лЕпим, че жената чЕка със салатата"  :hilezh: Ей това е ретрофит "както си му е реда" по български... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ххахаха е да бе кожата и фолиото трябва да си заминат и според мен. Аз за това му казах, че може да си намери само еърбег тип "шит" на прилична цена стига всичко останало по ретрофита да е ОК.

 

ЕДИТ: А защо никой не се възмути още като го е постнал Чоко в темата за А3 преди година?

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има да се възмущава човек - негова си е и колата, и главата... 

По-лошо е когато купиш такава кола, а още по-лошо ако не знаеш истината за това какво е правено и как и от кой (принципно). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да попитам нещо. Аз съм фабрично с мултиволана (2006г) и ми работи управлението за звука на станциите - но другия скролер от ляво, не. Не знам дали той трябва да сработва, тъй като нямам bluetooth или двоен дин (само концерт). Но си мислех не трябва ли да работи и той примерно за смяна на станциите на радиото? Иначе е ясно че продълговатите бутони за разговори през телефона не са активни поради липсата на модул.

 

Сега се поразтърсих и трябва да може с левия, да сменяш станции на радиото и смяна на траковете при cd/ipod (аз имам и за ipod оригинален извод в жабката). Та тогава как мога да хвана от къде идва, че не работи, едва ли е от бушон, би трябвало да не работят всички бутони тогава.

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало, да. С него се сменят станциите/траковете. 

Иначе аз съм се питал - при липса на интеграция на телефон, левият продълговат бутон нищо ли не прави?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ни ляв, ни десен. Като гледах че другия трябва да сменя source-а.

 

Сега се загледах и при схемата за бушони която имам с описанието им, не открих бушон за мултиволан или нещо свързано с него..

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...