Moonland Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Няма бушон защото няма отделно захранване мне съм много убеден и в това за кодировката - кодира се дали има или няма мултиволан, но не дали има лява част и дясна част поотделно и все пак си заслужава да се погледне дали не ти е грешно кодирано радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 На А4/Б7 и А6/4Ф се кодира какво да прави копчето - лично съм го правил. Не вярвам да не е същото и при А3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Нямам спомен да съм виждал някога подобна настройка в A3 8P. Има само обща кодировка дали има или няма МуФу волан. Но ще се радвам да греша и да науча нещо ново Редактирано 11 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Досега не ми се е налагало използването на ваг-ком и ще потърся някого. Все се каня да си взема кабел, ама лап топа ми не държи достатъчно време за такива неща. А съм на "ти" със софтуеърите и няма да ми е трудно да се запозная с каналите и менютата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Сега погледнах в темата с модификациите bsdnikolov е постнал скрииншот на кодировките. Има 3 опции за мултиволан - за радио, за радио + телефон и за радио + телефон + гласови команди (SDS). Не мога да си обясня как която и да е от 3-те би означавала лявото колело да не работи, но си заслужава да се погледне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Няма отделно кодиране на бутоните, нито в Steering Wheel модула, нито в Radio. Но не съм се разхождал из каналите за адаптация, там току виж има нещо. Така и така ме дразни, че от мулти-волана не мога да мутвам, та може да пробвам (искам като натисна скрола за звука, да мутне). Ще се поразровя, събота-неделя.@qnkov, от Meas. Blocks може да се види дали бутоните работят (поддържа тест, бутон по бутон). Аз след монтажа на мултито от там тествах всички бутони ли са ОК. Кабела от Steering Wheel модула влиза в бутоните за звука. От тях после върви отделен кабел за бутоните от другата страна. Може в този кабел да ти е проблема. Редактирано 11 Ноември 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Накара ме да се замисля дали като натисна при мен врътката за силата на звука не mute-ваше... Хм, трябва да проверя. Почти никога не ползвам mute. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 При мен не мютва трябва да видя някой колега с ваг-ком да се почовъркаме че аз в софия досега не съм ходил никъде за диагностика и не знам на кой да се доверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 На 99.99% съм убеден, че освен VCDS ще ти е нужен и торкс, за да се свали AIRBAG-а и да се провери кабела. Мултито се управлява и праща команди по протокол, но вече му забравих името. Връзката му с колата е посредством двужилен кабел, по който се пращат логически нули и единици. Примерно, при тестването на левия модул да речем, VCDS показва без натиснат бутон 0000. При скол нагоре 0001, при скрол надолу 0010, при нанискане на скрола 0100, ......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Ясно, ще потърся някой да ми помогне, не че не мога и аз, просто покрай еърбега не ми се бъзика при положение, че на тази кола още не съм го свалял и слагал. Ако някой има мерак или ще прави своя проверка да свирне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 В събота, ако остане време, ще се заиграя с адаптационите канали на Steering Wheel и Radio, да видя дали мога да активирам mute. После, ако остане време, ще направя скрийншоти за тестване на мулти-волан и ще допълня VCDS темата (не че ще е особенно полезно на много хора де). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Все се каня да си взема кабел, ама лап топа ми не държи достатъчно време за такива неща. А съм на "ти" със софтуеърите и няма да ми е рудно да се запозная с каналите и менютата. Що имаш желание, мога да ти дам за няколко дена моя кабел (HEX+CAN 12.12) и софтуера за няколко дни. Поразгледай менютата, свърши си работа и тогава го върни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Така и така ме дразни, че от мулти-волана не мога да мутвам, та може да пробвам (искам като натисна скрола за звука, да мутне). При мен не мютва Проверено - при мен при натискане на врътката за силата на звука мютва!На какво се дължи разликата обаче е интересен въпрос... може би и още някой с двоен DIN и Мулти-волан трябва също да пробва в случай, че се дължи на това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Яснооо, ще разследвам този казус в събота. Дано през адаптация да мога да си наредя бутоните и функциите. Много ме дразни, че при натискане на другата врътка, започна да търси станции, вместо да премине от FM1 на FM2 примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Е това и при мен е така, но преминаването от една запаметена на друга става с врътване на лявото, така че всичко е покрито... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Да , така е, но много ме дразни преминаването пред 3-4-5-6 станции, докато стигна до желаната. Искам шорткът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Проверено - при мен при натискане на врътката за силата на звука мютва!На какво се дължи разликата обаче е интересен въпрос... може би и още някой с двоен DIN и Мулти-волан трябва също да пробва в случай, че се дължи на това... Налага се да се коригирам! Бях помолил половинката да провери тъй като бях на път и не сме се доразбрали какво имам предвид. Mute-ване само от копчето за volume на самия касетофон.Иначе натискането на дясната врътка на мулти-волана е принципно за извикване на последната команда на навгиацията (ако има навигация разбира се).Съжалявам за подвеждането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Благодаря за корекцията. Точно се бях замислил какво не съм направил правилно при ретрофит-а. Сега още повече се амбицирах да намеря начин да накарам колата да препрограмира бутоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 Следя с интерес въпроса да подкараме копчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Още едно допълнение:В оригиналната инструкция за потребители на Concert, натискането на дясното колело не е дефинирано като функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 И НЕ могат да се правят промени. До сега се мъчих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Очаквано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) Може би има разлика в каналите за адаптация между 8Р и Б7/4Ф. На последните става със сигурност през каналите за адаптация. На мен на волана на 4Ф-ката не ми работеше нито едно копче, включително и тези отдясно за усилване и намаляване. Работеха само перата за превключване на скоростите. Всичко си пуснах с ВагКом. На Б7-цата пък не се сменяха станциите от волана - случайно видях на един колега, че ги сменя от там. Пак ги пуснах през ВагКом. Хубаво ли огледахте всички канали за адаптация - не всички опции са в контролера на волана. Първо се кодира самия волан какъв е и след това се през каналите за адаптация има възможност да се пускат или спират самите бутони - т.е не могат да им се променят функциите, а само да се пускат/спират. Редактирано 17 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 То идеята ми бе именно да променя функциите на бутоните. Иначе Steering Wheel модула е кодиран (правилно) и бутоните си ми работят коректно, но ме дразни липсата на mute.Разходих се ръчно, канал по канал (включае и по празните). Е нема такова животно, като прекодиране на бутоните.Другия модул, който избуших бе Radio. Е и там греда в адаптационните канали.Имам предположение, че може и да направя пробив през Security Access, но нямам login кодове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 За mute имаше в каналите как да се настрои, но това зависи и от оборудването на колата. Ако имаш нави при натискането на въпросния бутон повтаря последното гласово напътствие. Не съм се опитвал да пробвам какво би се получило ако сменя кодировката защото имам нави. Но мога да проверя при А4-ката какъв е случая с този бутон. Там обаче волана е трилъчев и може да има някаква разлика от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване