Jump to content

Въпрос за модул за мултиволан


tanybg

Recommended Posts

Здравейте 

имам следния  модул за кормилна колона 8P0 953549 H и не мога да разбера поддържа ли мулти волан. Моля ако някой може да помогне ще бъда много благодарен. Интересува ме също ленотвият ми кабел, който е: 1К0 959 653 D 

 

 съвместим ли е с горепосочения модул. Често казано обърнах интернет и нищо не открих.

 

Много благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Посоченият номер до колкото мога да видя е midline, което значи, че поддържа темпомат и борд. компютър, но не и мултиволан!

 

Иначе вероятно си прочел вече постовете на тази тема:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2324435

От този и нататък в следващите няколко страници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, има няколко вида модули слагани в A3 8P в зависимост от моделгодината. Индексите им са различни... Т.е. Има и други.

При всички положения ти трябва Highline модул какъвто принципно е слаган от завода само на коли с мулти-волан и/или такива с автоматик и лопатки зад волана.

Каква ти е идеята - смяна на целия волан или вграждане на копчетата в твоя както е описано в другата тема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с модулите и номерата им. Едните са за едностепенен ейрбег, другите са за двустепенен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно това бе и подтекста на въпроса ми дали ще сменяш волана - ако си оригинално с волан с едностепенен еърбег трябва да останеш на такъв и в никакъв случай да не слагаш волан с двустепенен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, ако не смени и модула на AIRBAG-а.



Не е с лопатки, при воланите с лопатки, модула задължително е Hight Line, както се оказа и при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛАТА е 2004 с 2 врати и гадния малък волан и ми се искаше да го сменя. Предполагам, че това значи, че е с едностепенен еърбег. А знае ли се защо не трябва да с сменя с другия? Някъде бях чел, че едностепенния може да се смени с двустепенен, но се правело нещо по буксата или нещо подобно.

Редактирано от tanybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво става ако не се внимава с този мулти-волан ;).

Ти вече си писал. Случая ти е като моя. Аз лично се отказах от  MSFW. Не е невъзможно да се направи, но процедурата е дълга и ресурсоемка ако мога така да се изразя :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм и съм изчел всички теми по въпроса :).

 

Install

 

Parts Needed

Multi-Function Steering Wheel from Audi A4, A3, or A6 + matching airbag

eBay is a good source for steering wheels or www.airbagsforsale.com I was able to purchase the steering wheel and airbag with correct harness for ~$649 shipped.

Control Module - 8E0-953-549-R www.autopartsnationwide.com $209.49

S/C Ring - 4E0-953-541-B www.autopartsnationswide.com $323.21

4 Pin Connector - 4E0-972-133 www.autopartsnationswide.com $4.58

Airbag Wiring Harness - 4F0 971 589 A (Only required if not supplied with airbag) -www.autopartsnationswide.com $36.46

 

:hilezh:

 

и пак аз лично ще съм на тръни дали ще се отвори бег-а или не. Прецени си хубаво и ако наистина си решил да го правиш няма лошо. Аз се отказах от мулти-волана и си направих конверсия от concert2 към concert2+ за сметка на него ;).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи ще обмисля идеята със смяната :) Наистина е ужасно ако ти потрябва еърбег и го няма. От др страна цената на едната кола е 7-8к, а другата след 2005 отива към 9-10к :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го разбрах много. Колата може и 2010-та година да е и пак да няма MFSW.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се минава от едностепенен на двустепенен, задължително се сменя AIRBAG модула, за да не се случват неприятни изненади при удар. 



Това разбира се, въвлича след себе си и Steering Wheel модула, кабела към AIRBAG-а  и разбира се волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fifipaldi: Имах предвид, че искам да сменя волана, който е стария модел. След 2005 се монтират волани с 4 и 3 лъча, но всички са с двустепенни еърбези. ако решиш да сложиш мулти волан на кола след 2005 едва ли ще ти се наложи да сменяш еърбег модула и т.н. 

 

bsdnikolov: А когато се сменя еърбег модула необходимо ли е да се преправят кабелите в купето или просто сменяш, слагаш нови лентов кабел, нов модул за волан и волан, както и кабела за еърбега?

Мерси :)



http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A3-Airbag-Control-Module-ECU-0285001700-8P0959655D-/291250853075?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43cfe754d3

 

 

това ще свърши ли работа ? :)

 

Може ли да дадете номер на двустепенен еърбег модул ?

Редактирано от tanybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еърбег модула не, но доста други неща може и да се наложи да се сменят. Както и да е де размиваме темата вече ;).

 

Като гледам този модул е от 2003-та година така, че не, няма да ти свърши работа.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си се навил го направи. И мен доста хора се опитваха да ме откажат от конверсията на плейъра, но в крайна сметка стана перфектно ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За малко, ще ви върна към темата. Основни характеристики:

 

Audi 8P1, преди цялата маска: едностепенен AIRBAG, с модул тип 1 на Slip Ring

Audi 8P1 - цялата маска, както и 8PA (Sportback) са с двустепенен AIRBAG и тип 2 на Slip Ring.

Audi с DSG скоростна кутия, винаги е с Hight Line модул, поради наличието на лопатки за смяна на предавките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това за DSG -to  не съм съгласен. :)) АЗ имах преди година А3 1.9тди, 2007г с DSG и нави средно. Нямаше нито лопатки, нито круз, нито  мултиволан:) Модулът му беше Lowline :) хубава кола беше, но го продадох.... Още страдам за него. Това беше най икономичната кола дето съм карал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, както писах и по-нагоре - highline е от завода само ако има лопатки. DSG без лопатки не върви непременно с Highline.

 

bsdnikolov - лопатките са екстра. Не вървят към автоматика по default.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено логично би ми звучало, ако мотора е бил 1,9TDI - 105 коня. Този мотор го слагат с доста спартанско оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...