Jump to content

Проблем с налягане на маслото наА4 B6 3.0 V6 бензин


sunshai

Recommended Posts

Колеги прерових набързо форума и интернет пространството за моя проблем но не открих нищо.

Накратко ,преди 15 дни купих Ауди А4 B6 3.0 V6 220 кс бензин- код на мотора  ASN.Минал съм около 200км откакто съм го взел ,в събота сутринта го паля всичко ОК,покарах го 25-30 мин и както си карах светна червена лейка OIL PRESSURE.Изгасих  запалих отново и няма проблем,тръгнах и докато включа 3та пак същото.Понеже щеката е супер скапана(нищо не се разбира) веднага го дръпнах до едни колеги да му сменят масло филтър всичко.Смениха го паля тръгвам  и е ОК,минаха 10 мин каране и пак същата работа.Опитах се да намеря манометър да премерим налягането но в събота малко трудно се случват нещата.Реших да купя нов датчик,смених го тръгвам минаха 5-6 мин и пак същата работя...Вече готов да си срежа вените решавам да сложа една крушка директно свързана с датчика и другия край на +.

Слагам крушката паля и установявам че над 2000 оборота спира да качва масло,пада под 2000 и пак си качва,подавам газ над 2000 спира...падат оборотите почва...УЖАС...Само че таблото малко бавно реагира на сигнала и затова неможах по рано да усетя номерата.В понеделник един колега свали картера и установи че вътре по дъното му има много гняз,изчисти го ,изми помпата и го сглоби.Наля ново масло  нов маслен филтър и всичко каза че е ОК.Прибирам се днес аз от път и си викам чакай да пробвам машината(пътувах с друга кола).Паля мотора мърррка :),покарах половин час всичко ОК,и в следващия момент ужассс пак светна лампата,лека полека под 2000 оборота закарах колата и човека пак я разглоби.Свали помпата и видимо нищо проблемно няма...

Забравих да кажа че  има стружки на дъното на картера,и при предишното масло(от събота) и от следващото пак стружки.На студен мотор никакви грижи,загрее ли (20-30 мин) и проблема е на лице.

Сблъсквал ли се е някой с подобна тъпотия,дадоха се предложения за лагери на вала,обаче мотора мърка буквално,топъл студен работи супер.Единственото което съм правил е че подмених няколко вакум маркуча че се бяха скапали и мотора тресеше на ниски обороти,смених ги и заспа...Утре чакам отговор от един познат за помпа 2ра употреба да пробваме...за друго не се сещам.

Дайте някакви идей... :wall: :wall: :wall:

 

 

ПС:Забравих да кажа че моя човек свали едно капаче на помпата и вътре има едно зъбно колело което се върти в един корпус,установихме че самото колело страничко търка в капачето което го крие и двете повърхности са леко наранени и си мислим че стружките може би са от там...ебати краткото обяснение което направих :))).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че е вала проблема по-скоро залагам на помпата е дала фира...

Имах такъв случай но с Мазда уж всичко ок накрая сменихме помпата и заспа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам дали ако толкова са свършили лагерите че да изпускат налягане дали не трябва да тропат...Преди години купих на жена ми едно Пежо 206 бензин.На 1вия месец се разтропаха лагерите на коляновия вал,джамбазите бяха сипали добавка на маслото и покарахме я малко и умря.Та мисълта ми е че бяха много износени и пак качваше масло,а мотора на Аудито направо мърка...чак ме е страх да се похваля...Утре ще търся помпа,само чакам един познат да дойде да и провери някакъв клапан за налягането,там има съмнения за проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, аз имам Ауди А4 със същия мотор -2002 г. само че е Авант куатро - 185000км.Много често ми светва лампата на таблото - за маслото - жълто.Покарам гасне...след време пак.Установих ,че за 8000 км ми е изгорила 2,5 л масло -Кастрол  Магнетек 10W/40 - нормално ли е - сега е на сервиз 2 -ра седмица - съединител, теч антифриз...сега и гумички на клапаните, дали да ги сменям?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени помпата. Има един шестостен в нея, който се износва и не подкачва достатъчно масло. Това е проблем и при други коли. Сменяй помпата или майстора, ако разбира да смени този шестостен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ще се окаже в помпата,самата помпа е доста износена ,днес чакам друга помпа и се надявам до довечера да има резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колега казвай какво стана че на мен тука от 1 седмица ми писна да доливам масло... за 150 км 1л то не е истина тва танк ли е или кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш сериозен теч или трябва да пушиш като трабант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега казвай какво стана че на мен тука от 1 седмица ми писна да доливам масло... за 150 км 1л то не е истина тва танк ли е или кола

Е колега на мен проблема ми е че е ниско налягането на маслото а не че го гори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Оказа се най неприятното...износени разпределителни валове ,от там надрани легла на главите и резултата е налице...или две  оборудвани глави или цял двигател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да смениш главите се увери че всичко по маслената система е ОК . Най-вероятно си имаш проблем в следствие на който са заминали валовете и леглата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте от няколко дена и моето ауди 3.0 куатро АСН мотор ми прави проблеми свети ми жълта лампа за маслото закачих на VAGCOM дава ми oil presure sensor поръчах нов на HELLA и преди да сваля стария ми направи впечатление че буксата е стопена.Смених буксата сложих датчика закачам да чистя грешката и греда не става.Замерих кабелите на буксата има си ток както трябва по схема днес свалях таблото за студена спойка и пак греда за него няма схема  някой имал ли е подобен проблем 

Редактирано от Shark_stz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И при мен има същия проблем, сега разглобява и мисля и маслената помпа да проверя.Горна главата е суха,но не ми е светва ла лампата за масло може ли да е от друго?някой ако е намерил решение да сподели.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Как може да се разбере дали датчиците за ниво на масло и налягане работят коректно ? С ВАГКОМ може ли ? Един път бях оставил колата на по-малко масло от първата чертичка и въобще не светна никакъв датчик ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, vlado написа:

Колега недей да подлагаш на съмнение

 

Благодаря за доверието, но съм далече от безгрешните.

Често се случва сложни на първо четене проблеми да се решават лесно.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излезе доста сложна процедура,ако се случи на някой да ми пише да му разкажа какво да направи.Това е доста чест проблем за 3.0 ASN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нормално е до 1л на 10-12000км

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е, с оглед на това какъв процент от тези двигатели, придобиват тази характеристика, след определен пробег. Както и да я караш, както и да я поддържаш, в даден момент се стига до този разход, като не само ASN ами и останалите бензинови мотори харчат масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, face4uk said:

Нормално ли е 3.0 ASN

Да гори литър масло на 1000 км ? 

 

То, че не е нормално не е, но какво масло?

Щото на мен с един Мотул 5w40 ми изгори 400 мл за 3000 км.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...