MAPTO7007 Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Интересно ми е как функционира.Темпомат има разлика спрямо Автопилот.При Ауди А4 (B5) няма контролна лампа на таблото която да индикира че е активен.По-какъв начин се разбира кога е задействан?Как функционира по-точно?Заваш т.е фиксираш една скорост и това е? Така ли?Неможе да подаваш газ от лостчето предполагам? Изобщо някой който има да обясни устройството и функционалността му,за да преценя заслужава ли си. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 (Редактирано) Натискаш бутона и пускаш газта -> колата поддържа дадената скорост.Като натиснеш газта -> ускорява. Като пуснеш газта ->намалява до зададената скорост. Това се използва при нужда от изпреварване. Като "чукнеш" спирачката -> изключваш автопилота. Може да намаляваш или увеличаваш скоростта от лостчето, т.е. да зададеш нова скорост за поддържане. Много си заслужава, особено при дълги пътувания. Само да не забравяш, че с почиващия си крак ще трябва да натискаш спирачката при необходимост. Редактирано 13 Ноември 2014 от velas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Не разбрах момента с увеличаването и намаляването на скоростта.Примерно карам с 80км/ч.Мога ли да ускоря до 100км/ч. но без да давам газ на педала,а посредством лостчето да имитира педала на газта и оттам да се подава газ. Мерси за бързия отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 (Редактирано) Да може. Като натиснеш амбряжа също се изключва автопилота. Редактирано 13 Ноември 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Какво е нужно за да се сдобия с автопилот.- Лост- Кабелния сноп- Модул (как изглежда и къде се намира)- Ваг Ком (за да го активирам - как става?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Лост ,букса с 10 см кабел и някой който да го свърже.Няма модул на б5 с електронна газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Жорка какво ще рече - някой да го върже?Не е ли Bolt On въпросната джаджа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Ами не ,предполагам имаш изведени кабели от компа.Но няма как да се извадят от кола донор,досега съм продал 5,6 лоста за коли с електронна газ и всеки иска лост ,букса и 10 санта кабел.Преди време си купувах нов лост от Порше за буса ми vw t4 ,след това отворихме от към компа на колата,там имаше изведени няколко кабела и ги свързахме.До ден днешен си го ползвам .На б6 е болт он ,но и доста по скъпо .На б6 -240 комплектаНа б5 фейс около 70-80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Да попитам и аз става ли лост от а4 98год на фейса воланите са едни и същи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Трябва ти както ти казаха лост и букса с кабели (ако си с дизел, за бензин може и да има и други елементи от системата). Нещо такова: http://olx.bg/tempomat-komplekt-promotsiya-golf-4-seat-leon-skoda-octavia-bora-seat-toledo-audi-a3-passat-b5-i48760507.Неприятното е, че трябва за окабеляването да се махат кори, да се рови по букси и т.н. А още по-неприятното (поне за мен), естествено, е че трябва да се свали волана :@ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Т.е да си спестя тази ненужна разправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Е, не, зависи колко ти се занимава и ти е нужна тази екстра. Безспорно е полезна, до морето ми увяхна крака лятото без нея Мен лично не ми се занимава, иначе бих си сложил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Неприятното е, че трябва за окабеляването да се махат кори, да се рови по букси и т.н. А още по-неприятното (поне за мен), естествено, е че трябва да се свали волана :@ Същото е и като си купиш нови джанти. Там пък неприятното е, че за да сложиш джантите трябва да сваляш гумите, баланс и др. разправии...абе мани... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Да, с тая разлика, че сам няма как да си сложиш гумите на джантите (или ти лично имаш машина в мазето си?). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 То и повечето колеги нямат всички инструменти заедно със схема за поставяне на темпомат в мазето.Просто отиват на майстор ,след това си взимат колата и се кефят на новата екстра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Колегата явно няма да се възползва от услугите на сервиз. А и както казах - разправията е голяма и не си заслужава (за мен). Колата си на "майстор" да дадеш - трябва да си луд (всеки втори простак с основно образование е станал "майстор" вече...). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 За едно си прав колега.Пари за майстори не ми се дават.Колата при майстори не ми се кара. Останалото съм сигурен че не е толкова сложно,но просто съм лишен от време за да се занимавам с кабели и жици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxZ Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 (Редактирано) Ето аз как направих при мен (А4 Б5 1.9ТДИ фейслифт).Взех си лостче от морга (с буксата). Отидох до toshkov81 и след 2-3 часа имах темпомат (аз сменях и таблото, но то не нужно при темпомата). Да похваля и toshkov81, разбира ги нещата и за каквото и да съм ходил при него е нямало проблеми. Лоста ти е нужен за бутоните, всичко друго е софтуерно. И да, волана се сваля за да се сложи лостчето. Редактирано 18 Ноември 2014 от MaxZ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donateo Публикувано 14 Април 2022 Доклад Share Публикувано 14 Април 2022 Здравейте колеги аз съм с пасат б5 2000г. и горе долу или поне аз така си мисля съм си навзел нужните неща за темпомата да си го поставя като съм си взел мулти волан но не съм сигурен в способностите си дали ще успея да го поставя сам може ли да ми дадете някакъв контакт на момчето toshko81 да видя ако нещо съм изпуснал да си го донабавя и ако има възможност да ми помогне с монтажа . Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване