Jump to content

Как функционира (Темпомата/Автопилота) при Ауди А4 (В5) Facelift


MAPTO7007

Recommended Posts

Интересно ми е как функционира.

Темпомат има разлика спрямо Автопилот.

При Ауди А4 (B5) няма контролна лампа на таблото която да индикира че е активен.

По-какъв начин се разбира кога е задействан?

Как функционира по-точно?

Заваш т.е фиксираш една скорост и това е? Така ли?

Неможе да подаваш газ от лостчето предполагам?

 

Изобщо някой който има да обясни устройството и функционалността му,за да преценя заслужава ли си.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш бутона и пускаш газта -> колата поддържа дадената скорост.

Като натиснеш газта -> ускорява. Като пуснеш газта ->намалява до зададената скорост. Това се използва при нужда от изпреварване.

 

Като "чукнеш" спирачката -> изключваш автопилота.

 

Може да намаляваш или увеличаваш скоростта от лостчето, т.е. да зададеш нова скорост за поддържане.

 

Много си заслужава, особено при дълги пътувания. Само да не забравяш, че с почиващия си крак ще трябва да натискаш спирачката при необходимост. :)

Редактирано от velas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах момента с увеличаването и намаляването на скоростта.
Примерно карам с 80км/ч.

Мога ли да ускоря до 100км/ч. но без да давам газ на педала,а посредством лостчето да имитира педала на газта и оттам да се подава газ.

 

Мерси за бързия отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е нужно за да се сдобия с автопилот.

- Лост

- Кабелния сноп

- Модул (как изглежда и къде се намира)

- Ваг Ком (за да го активирам - как става?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ,предполагам имаш изведени кабели от компа.Но няма как да се извадят от кола донор,досега съм продал 5,6 лоста за коли с електронна газ и всеки иска лост ,букса и 10 санта кабел.Преди време си купувах нов лост от Порше за буса ми vw t4 ,след това отворихме от към компа на колата,там имаше изведени няколко кабела и ги свързахме.До ден днешен си го ползвам .На б6 е болт он ,но и доста по скъпо .

На б6 -240 комплекта

На б5 фейс около 70-80

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти както ти казаха лост и букса с кабели (ако си с дизел, за бензин може и да има и други елементи от системата). Нещо такова: http://olx.bg/tempomat-komplekt-promotsiya-golf-4-seat-leon-skoda-octavia-bora-seat-toledo-audi-a3-passat-b5-i48760507.

Неприятното е, че трябва за окабеляването да се махат кори, да се рови по букси и т.н. А още по-неприятното (поне за мен), естествено, е че трябва да се свали волана :@

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не, зависи колко ти се занимава и ти е нужна тази екстра. Безспорно е полезна, до морето ми увяхна крака лятото без нея :D Мен лично не ми се занимава, иначе бих си сложил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Неприятното е, че трябва за окабеляването да се махат кори, да се рови по букси и т.н. А още по-неприятното (поне за мен), естествено, е че трябва да се свали волана :@

  Същото е и като си купиш нови джанти. Там пък неприятното е, че за да сложиш джантите трябва да сваляш гумите, баланс и др. разправии...абе мани...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и повечето колеги нямат всички инструменти заедно със схема за поставяне на темпомат в мазето.Просто отиват на майстор ,след това си взимат колата и се кефят на новата екстра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата явно няма да се възползва от услугите на сервиз. А и както казах - разправията е голяма и не си заслужава (за мен). Колата си на "майстор" да дадеш - трябва да си луд (всеки втори простак с основно образование е станал "майстор" вече...).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За едно си прав колега.

Пари за майстори не ми се дават.
Колата при майстори не ми се кара.

 

Останалото съм сигурен че не е толкова сложно,но просто съм лишен от време за да се занимавам с кабели и жици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето аз как направих при мен (А4 Б5 1.9ТДИ фейслифт).

Взех си лостче от морга (с буксата). Отидох до toshkov81 и след 2-3 часа имах темпомат (аз сменях и таблото, но то не нужно при темпомата). Да похваля и toshkov81, разбира ги нещата и за каквото и да съм ходил при него е нямало проблеми. Лоста ти е нужен за бутоните, всичко друго е софтуерно. И да, волана се сваля за да се сложи лостчето.

Редактирано от MaxZ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Здравейте колеги аз съм с пасат б5 2000г. и горе долу или поне аз така си мисля съм си навзел нужните неща за темпомата да си го поставя като съм си взел мулти волан но не съм сигурен в способностите си дали ще успея да го поставя сам може ли да ми дадете някакъв контакт на момчето toshko81 да видя ако нещо съм изпуснал да си го донабавя и ако има възможност да ми помогне с монтажа . Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...