MAPTO7007 Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Интересно ми е как функционира.Темпомат има разлика спрямо Автопилот.При Ауди А4 (B5) няма контролна лампа на таблото която да индикира че е активен.По-какъв начин се разбира кога е задействан?Как функционира по-точно?Заваш т.е фиксираш една скорост и това е? Така ли?Неможе да подаваш газ от лостчето предполагам? Изобщо някой който има да обясни устройството и функционалността му,за да преценя заслужава ли си. Мерси предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
velas Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 (edited) Натискаш бутона и пускаш газта -> колата поддържа дадената скорост.Като натиснеш газта -> ускорява. Като пуснеш газта ->намалява до зададената скорост. Това се използва при нужда от изпреварване. Като "чукнеш" спирачката -> изключваш автопилота. Може да намаляваш или увеличаваш скоростта от лостчето, т.е. да зададеш нова скорост за поддържане. Много си заслужава, особено при дълги пътувания. Само да не забравяш, че с почиващия си крак ще трябва да натискаш спирачката при необходимост. Edited November 13, 2014 by velas Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted November 13, 2014 Author Report Share Posted November 13, 2014 Не разбрах момента с увеличаването и намаляването на скоростта.Примерно карам с 80км/ч.Мога ли да ускоря до 100км/ч. но без да давам газ на педала,а посредством лостчето да имитира педала на газта и оттам да се подава газ. Мерси за бързия отговор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GLS Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 (edited) Да може. Като натиснеш амбряжа също се изключва автопилота. Edited November 13, 2014 by GLS Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted November 13, 2014 Author Report Share Posted November 13, 2014 Какво е нужно за да се сдобия с автопилот.- Лост- Кабелния сноп- Модул (как изглежда и къде се намира)- Ваг Ком (за да го активирам - как става?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogotzanovsf Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Лост ,букса с 10 см кабел и някой който да го свърже.Няма модул на б5 с електронна газ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted November 13, 2014 Author Report Share Posted November 13, 2014 Жорка какво ще рече - някой да го върже?Не е ли Bolt On въпросната джаджа? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogotzanovsf Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Ами не ,предполагам имаш изведени кабели от компа.Но няма как да се извадят от кола донор,досега съм продал 5,6 лоста за коли с електронна газ и всеки иска лост ,букса и 10 санта кабел.Преди време си купувах нов лост от Порше за буса ми vw t4 ,след това отворихме от към компа на колата,там имаше изведени няколко кабела и ги свързахме.До ден днешен си го ползвам .На б6 е болт он ,но и доста по скъпо .На б6 -240 комплектаНа б5 фейс около 70-80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilian_1 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Да попитам и аз става ли лост от а4 98год на фейса воланите са едни и същи Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Трябва ти както ти казаха лост и букса с кабели (ако си с дизел, за бензин може и да има и други елементи от системата). Нещо такова: http://olx.bg/tempomat-komplekt-promotsiya-golf-4-seat-leon-skoda-octavia-bora-seat-toledo-audi-a3-passat-b5-i48760507.Неприятното е, че трябва за окабеляването да се махат кори, да се рови по букси и т.н. А още по-неприятното (поне за мен), естествено, е че трябва да се свали волана :@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Т.е да си спестя тази ненужна разправия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Е, не, зависи колко ти се занимава и ти е нужна тази екстра. Безспорно е полезна, до морето ми увяхна крака лятото без нея Мен лично не ми се занимава, иначе бих си сложил Link to comment Share on other sites More sharing options...
GLS Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Неприятното е, че трябва за окабеляването да се махат кори, да се рови по букси и т.н. А още по-неприятното (поне за мен), естествено, е че трябва да се свали волана :@ Същото е и като си купиш нови джанти. Там пък неприятното е, че за да сложиш джантите трябва да сваляш гумите, баланс и др. разправии...абе мани... Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Да, с тая разлика, че сам няма как да си сложиш гумите на джантите (или ти лично имаш машина в мазето си?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogotzanovsf Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 То и повечето колеги нямат всички инструменти заедно със схема за поставяне на темпомат в мазето.Просто отиват на майстор ,след това си взимат колата и се кефят на новата екстра Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Колегата явно няма да се възползва от услугите на сервиз. А и както казах - разправията е голяма и не си заслужава (за мен). Колата си на "майстор" да дадеш - трябва да си луд (всеки втори простак с основно образование е станал "майстор" вече...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted November 17, 2014 Author Report Share Posted November 17, 2014 За едно си прав колега.Пари за майстори не ми се дават.Колата при майстори не ми се кара. Останалото съм сигурен че не е толкова сложно,но просто съм лишен от време за да се занимавам с кабели и жици. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxZ Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 (edited) Ето аз как направих при мен (А4 Б5 1.9ТДИ фейслифт).Взех си лостче от морга (с буксата). Отидох до toshkov81 и след 2-3 часа имах темпомат (аз сменях и таблото, но то не нужно при темпомата). Да похваля и toshkov81, разбира ги нещата и за каквото и да съм ходил при него е нямало проблеми. Лоста ти е нужен за бутоните, всичко друго е софтуерно. И да, волана се сваля за да се сложи лостчето. Edited November 18, 2014 by MaxZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donateo Posted April 14, 2022 Report Share Posted April 14, 2022 Здравейте колеги аз съм с пасат б5 2000г. и горе долу или поне аз така си мисля съм си навзел нужните неща за темпомата да си го поставя като съм си взел мулти волан но не съм сигурен в способностите си дали ще успея да го поставя сам може ли да ми дадете някакъв контакт на момчето toshko81 да видя ако нещо съм изпуснал да си го донабавя и ако има възможност да ми помогне с монтажа . Благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now