Forged Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Здравейте, ще правя един проект турбиниране на двигател от друга марка, чиито диаметър на цилиндъра е 80.5mm. Бутала от VAG 1.8Т са чудесен избор, тъй като размера им е 80,95мм и ще паснат точно в престъраните и хонинговани до 81мм цилиндри.Стандартните биели за двигателя са достатъчни за да издържат мощността, която целя, но отвора им за буталния болт е ~20,6mm. Въпреки това имат доста метал около тях и успешно се разпробиват до 21мм като същевременно се използват и доста по-големи като диаметър бутала без никакви проблеми.За това имам нужда от помощ да разбера бутала от кой двигател са с 21мм отвор на буталния болт. Опитах се 2 дни да търся из интернет, но информацията в много сайтове е твърде спорна. Излиза така, че за 6-7 кода на 1.8Т двигателя има по няколко разновидности бутала, ковани с различни смеси на материала, пръскани с различни покрития, с различни ризи на буталото, с различна форма като цяло, дори четох, че не били с идеално кръгла форма... п.п. Понеже 81,5мм е в допустимите граници на престъргване на цилиндрите ще се радвам ако някой каже и кои турбо бутала с такъв диаметър използват 21мм бутален болт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 няма такива,19 и 20мм са буталата,ще смените втулките в биелите и ще догоните размер 20мм.А тая операция в сливен я практикуват.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) Буталата и биелите на 2.7T са с 21мм бутален болт. Тук е въпросът дали ще съвпадне положението на буталния болт със стоковото за твоя двигател. Да не се окаже, че при Ауди буталният болт е по-нагоре или по-надолу. Редактирано 17 Ноември 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Forged Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте, до днес каквото съм проучил е да, наистина само на 2.7T бензин са с 21мм бутален болт иначе двигателя е същата степен на сгъстяване, bore и stroke като 1.8Т, явно и буталата са с минимални разлики ако не същите.Докато проучвах видях, че има всъщност такъв проект като този, който съм замислил - ок завесата пада - двигателя е Zetec 1.8 на Форд (от зетеците 1992 до 1998, че следващите са различни). Биелите за 1.6, 1.8 и 2.0 са едни и същи и буталния болт им е 20,6мм (грубо, не помня стотните). При турбиниране на 2.0 ползват за разреждане бутала от Опел, които също са с 21мм бутален болт и стандартната биела се разширява до 21мм без проблем, тъй като има достатъчно материал и до ден днешен няма новини за проблем от това. Държат до към 300кс, където се предават други части от биелата, но не и ухото.Т.е. тези бутала от Ауди ще свършат идеална работа за мен.Благодаря за помощта Редактирано 2 Декември 2014 от Forged Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 В къв филм се вкарваш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Не стават, 1.8Т е с 32.7мм компресионна височина , а 2.7Т е с 30.7мм, ще ти трябват с 2мм по-дълги биели, освен ако не искаш да караш на степен около 7:1. Също така В6-ците понякога имат по-асиметричен отвор за болта, но няма откъде да проверя с точност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Forged Публикувано 16 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Здравейте, може ли да ми кажете "вдлъбнатината" му с какви размери е, за да мога след това като имам всички размери на буталото да изчисля СГ?Понеже както по-горе казах буталата ще бъдат в двигател на Форд, който е с друг строук (88), дължина на биелата (136,14) и обем на горивната камера (~45cc).Ще съм благодарен ако може да дадете размерите и за 1.8Т в случай, че се окаже, че има нещо вярно за асимтричния отвор на болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Forged Публикувано 18 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 (Редактирано) И още един въпрос - всички 1.8Т ли са с floating wrist pin? Ако не кои са, понеже това ще е доста добър вариант с втулки в биелата до 19мм пп в добавка към предния пост, комп. височина на стандартно зетек бутало е 33,2мм. По груби сметки с 32,7мм бутало СГ ще е ~9, като се приема, че и главата не е пипана. Ако се налага отнемане нещата замирисват. Редактирано 18 Декември 2014 от Forged Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване