Jump to content

Обезвъздушаване на съединител по най-лесния начин.


mitko7121

Recommended Posts

Здравейте колеги, пиша тази тема с цел да обясня според мен възможно най-лесния начин за обезвъздушаване на съединител.

Както и при много от вас преди няколко дни и моят педал на съединителя потъна. Горната помпа си беше отишла, за щастие се разминах само с ремонтен комплект. Оправих помпата сглобих всичко и дойде ред на обезвъздушаването.Четох много теми, в които пише че трябва да се помпи педала и да се изпускам спирачна течност от "цицкатка" на долната помпа докато съединителят се обезвъздуши. Така и не успях педала си стоеше долу и нищо не се получаваше, въпреки усилията, които положихме аз и един приятел. Той помнеше педала задържаше го долу, а аз отвивах "цицката" на долната помпа. Това в продължение на един час и ефект нямаше. Говорих с майстор, мой познат, който ми казва много по-лесен начин. Приложих го и за около 10 минути без нужда от втори човек и канал, а само с едно ключе 11 си обезвъздуших съединителя. Сега си карам колата и се радвам на прекрасен съединител. Начинат е следния:

Напълвате казанчето на спирачната течност догоре, оставяте педала в горно положение. След това с ключе 11 отвивате "цицката" на долната помпа. По-лесно става на канал, но аз се справих и от моторния отсек. След това започвате да духате с уста в казанчето докато спирачната течност намалее до минимум.(не повече от надписа MIN. защото пак ще глътне въздух). Напълвате казанчето до MAX и след това завивате "цицката" на долната помпа, като няма нужда да бързате, защото след като спрете да духате течността само сълзи. След това се качвате и се радвате на добре образуваше съединител.

Извинявам се, ако темата не е за този раздел и моля администраторите да я преместят.

Редактирано от mitko7121
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не надуваш с уста (което е лишено от всякакъв смисъл и хигиена), просто пълниш резервоара със спирачна течност и отвиваш обезвъздушителния елемент на долната помпа докато не започне да тече само течност без въздушни мехури. По желание можеш да използваш и прозрачен маркуч потопен в съд със спирачна течност. Този начин жаргонно се нарича „обезвъздушаване на самотек”.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надуването в спирачното казанче не е задължително наистина, аз надувах с цел по-бързо обезвъздушаване. По повод хигиената, който иска може да надува с помпа, аз почистих старателно разбира се, и смятам, че това е въпрос на личен избор, да се надува или не и по какъв начин. Със или без надуване, според мен това е най-лесния начин да се обезвъздуши съединител.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята познава случай да не иска да протече от долната помпа така, че можеш да си чакаш до второ пришествие....

При много упорити колици е възможно да се обезвъздуши в обратна посока от долната помпа със спринцовка  желателно по-голяма от наркоманска ръгаш спирачна течност няколко пъти и  така :hilezh:   после пак се радваш на отделящ съединител но без да си чакал 2 дни да протече или да надуваш казачето. За тия които не знаят спирачната течност не е точно малцово уиски :ja:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Да споделя и аз малко за педала на съединитея от известно време забелязах че докато пускам педала на съединителя при смяна на скоростите в горната точка се усещаше нещо като луфт .След яко ровене из нета намерих тази тема тук и реших да опитам и аз да обезвъздуша съединителя.Та взех едно ключе 9 отвих цицката на помпата и следвах стъпките на колегата от първия пост но след няколко опита изкарване на въздух без да надувам в казанчето завих цицката влязох в колата запалих натискам съединителя и бум педала остана в долна позиция не се връща.И тука почна едно помпене на педала с помощта на крака нагоре надолу но нищо педала все долу стоеше и така бая време и нищо и нищо педала долу.Та реших да пробвам метода на колегата със спринцовката но вместо спринцовка използвах шише със помпичка напълних го със спирачна течност изкарах му въздуха вдигнах педала на съединителя отвих цицката вкарах маркучето в цицката и започнах със шишенцето да вкарвам спирачна течност и така яко вкарване после завих цицката прекръстих се влязох вътре натиснах педала и алелуя всичко си беше ок педала си дойде на мястото оправи се.

Дано да съм помогнал на някого

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, karakoleto написа:

 

Дано да съм помогнал на някого

А за счупена възвратна пружина в помпата мислил ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...