kraskko Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 колеги някой правил ли подобна процедура да тди двигател и има ли ефект?прави се за почистване на клапани и бутала от нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 повечето мнения са, че това е кофти идея (поне от прочетеното из други форуми)примерно: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=425924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Във ФВ форума има тема. Маса хора го нарпавиха - включително аз. Акоз наеш какво правиш опасност няма. Ефекта е много добър - каква мизерия ми изхвърли през ауспуха не е истина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 26 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Във ФВ форума има тема. Маса хора го нарпавиха - включително азна тди-то ли го направи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 TDI_fan, можеш ли да споделиш как си го направил - под каква форма си вкарал водата(спрей или си наливал), откъде (след МАФ сензора или някъде другаде) и на какъв двигател? Би било хубаво да си имаме тема и тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 На 1.9 ТДИ. Принципа е да си вземеш от пулверизиращите кани които са като мини прсъкачки от суперм,аркетите за да влиза водата равномерно на капки. Махаш въздуховода където е удобно и най-близо до мотора като махаш нагретите датчици от кабелите(МАФ и ИАТ). Един вътре дава газ за да не удавиш все пак мтоора а другия пръска. Трябва и мястото да е що годе чисто и рповетриво. Отнема към 20-30 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Като казваш възможно най-близко до мотора, да разбирам ли, че може да е и след турбото? Така би било по-добре, защото няма да има риск нещо да остане по въздушните пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Да именно, но при моя 1.9 ТДИ (напречно) аз поне не успях - меките връзки бяха преди турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_audi80 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Колеги, а някой ще сподели ли от къде е най добре да се пръска на 2,5 TDI V6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 И аз се интерсувам за 2.5тди В6 ,налива се вода във въздушния филтър ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Ако е във филтъра рискуваш да си убиеш дебитомера дори изключен. Аз лично не съм намерил подходящо място близко до главите - иначе и аз да съм поочистил моя душегуб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Ако се свали дебитомера и се налива вода след него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Точно така го правят повечето хора. Ако успееш да пръскаш в колектора, най-добре. Обърни внимание,че казвам пръскаш, а не наливаш, защото личното ми мнение е, че второто е орекалено груба игра със съдбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Да в никакъв случей наливане - не само заради опасността от воден удар а и защото се губи смисъла на операцията! При атмосферните бензинови мотори се слага шише с вода и тръбичка след дроселовата клапа от която да смуче вакуума, но там водата се пулверизира от тръбичката и вакуума подобно на горивото в карбуратора! На дизел и то с турбо не става тоя номер.Задължително пръскайте с пулверизтор от отзи тип http://markita.net/pulverizator-15l-tg.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване