Jump to content

A3 1.9TDI 105kc пали трудно при първо студен старт


glavniq_

Recommended Posts

Когато е паля сутринта върти нормално,но при самото палене като дам на контакт и завъртя ключа за възпламеняване все едно  спира да върти и няма да запали и бам ПАЛИ  , а след това няма никакви проблеми до другата сутрин

Edited by glavniq_
Link to comment
Share on other sites

Ами не съм го гледал колко Аh e ......Не казах ,че колата работи перфектно, без странни шумове, без висок разход на гориво, тресене, горене на масло и т.н, слагаш си ръката на двигателя и не мърда..... Върти силно бих казал ,просто завърта да пали и когато трябва да запали все едно нещо е спира и бум възпламенява..... 

Edited by glavniq_
Link to comment
Share on other sites

И предполагам това се случва когато вече е по студено навън. При по топло време и първи старт за деня нямаш проблеми, нали :) Ако е така ти препоръчвам да си свалиш стартера и да си смениш четките и втулки... Продават се ремонтни комплекти за стартер

Link to comment
Share on other sites

Какво ще рече по-топло време,май не съм пробвал  1-ви старт при топло време? Пробвал съм след като запали да е изгася и да е запаля пак-няма ядове......

Link to comment
Share on other sites

При по топло време, тоест от 8 9 градуса и нагоре. Винаги когато е по студено първия старт е по труден и след като веднъж си я запалил, втория път няма да има проблем. С моята кола е същата ситуация като при теб, смених си всичко по стартера и след няколко дни ще имам наблюдение дали този проблем се е оправил или пак е така и съм дал пари на вятъра :)

Link to comment
Share on other sites

М да същия проблем :) Ами онзи ден беше 8-9 градуса същата работа...  Пиши....Аз проба грешка не обичам да правя..

Edited by glavniq_
Link to comment
Share on other sites

Да.... Днес ходих при майстор и ми каза ,че колата е добре ...закачва е на комп  и никакви грешки няма колата.....  ама ме дразни тоя старт :) имал съм друга PD 131кс  на 350хил.км  като завъртя ключа няма и до половината пали без да е спира нещо..... не че тая не пали ....ама тегъво такова и то само първо палене за деня паля е връщам ключа веднага още не е развъртяла мотора и пали така както на мен ми харесва :D....

Edited by glavniq_
Link to comment
Share on other sites

Ами смени ревизирай си стартера, виж като завъртиш до каква стойност пада напражението на акумулатора след като оправиш стартера и ако е под 10.8V сменяй и акумулатора!

Link to comment
Share on other sites

И аз не мога да схвана, как се проверява стартер на компютър, без да се демонтира от колата. Би ли споделил още информация.

Link to comment
Share on other sites

Йеа, това имам предвид! Алтернатор ( генератор) по- може да се провери на комп, но не и стартер. Замерете натоварването при завъртане на стартера!

 

Прави ми впечатление, че между 5 и 10- 12 градуса, стартера при мен може да направи 2- 3 оборота преди да запали. Докато под 5 градуса, пали от 1/4. Явно подгревните влизат в действие под около 5 градуса.

Edited by baha
Link to comment
Share on other sites

Колега "генератор" най-вероятно имаш предвид алтернатор, което няма нищо общо със стартер.

Da...... Аз не знам днес беше 0.5 градуса и подгрева само светна и угасна веднага, пак си ми запали така и днес и като  +8-10 градуса пак така, ще отида на майстор да провери стартера както казахте.......може ли да го замери така както е на автомобила?

Edited by glavniq_
Link to comment
Share on other sites

Да. Мери се товара. Ако има проблем и затяга (за ремонт) ще мъчи акумулатора и всичко под 10.8V при завъртане говори за тръгнал стартер.

Link to comment
Share on other sites

Така колега да ти споделя при мен как е положението. След рециклиране на стартера ( всичко вътре е сменено), продават се такива ремонтни комплекти, колата пали от четвърт оборот все едно я паля топла. Оставих колата 14:30 часа след като беше загряла и я запалих към 18:40 като температурата навън е -1 градус през целия ден. Мисля че си заслужаваше тази процедура. Ако има значение и главата шлаифах и така...

Link to comment
Share on other sites

Защо си шлайфал? ..... След шлайфа имаше ли промяна или промяната настъпи след ремонта на стартера ..... Честито, че си е оправил....

Link to comment
Share on other sites

Антифриза заминаваше по малко след 3к оборота, както обичайно си я карам и като се отвори се видя, че гарнитурата е издухана. Та като се отвори няма как да минеш без шлайф .. грехота е :hilezh: Стартера по принцип нямах намерение да го пипам ама понеже колата стоя една седмица в сервиза и реших и него да оправя .. Всичко на куп стана - глава , стартер, че и турбо

Днес пак колата запали от четрърт оборот сутринта при -2 градуса като подгрева не го е включвала ( най - много секунда две)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Здравейте ....Някой знае ли зашто като е студена пали веднага а като я покарам и загрее пали мн трудно и с газ...а3 1.9 105 коня 2004 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...