glavniq_ Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 (edited) Когато е паля сутринта върти нормално,но при самото палене като дам на контакт и завъртя ключа за възпламеняване все едно спира да върти и няма да запали и бам ПАЛИ , а след това няма никакви проблеми до другата сутрин Edited November 23, 2014 by glavniq_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Акумулатор...!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 (edited) Ами не съм го гледал колко Аh e ......Не казах ,че колата работи перфектно, без странни шумове, без висок разход на гориво, тресене, горене на масло и т.н, слагаш си ръката на двигателя и не мърда..... Върти силно бих казал ,просто завърта да пали и когато трябва да запали все едно нещо е спира и бум възпламенява..... Edited November 23, 2014 by glavniq_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro299 Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 И предполагам това се случва когато вече е по студено навън. При по топло време и първи старт за деня нямаш проблеми, нали Ако е така ти препоръчвам да си свалиш стартера и да си смениш четките и втулки... Продават се ремонтни комплекти за стартер Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 Какво ще рече по-топло време,май не съм пробвал 1-ви старт при топло време? Пробвал съм след като запали да е изгася и да е запаля пак-няма ядове...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro299 Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 При по топло време, тоест от 8 9 градуса и нагоре. Винаги когато е по студено първия старт е по труден и след като веднъж си я запалил, втория път няма да има проблем. С моята кола е същата ситуация като при теб, смених си всичко по стартера и след няколко дни ще имам наблюдение дали този проблем се е оправил или пак е така и съм дал пари на вятъра Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 (edited) М да същия проблем Ами онзи ден беше 8-9 градуса същата работа... Пиши....Аз проба грешка не обичам да правя.. Edited November 23, 2014 by glavniq_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stivooo Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 и при мен първия старт е малко ''ГРУБ'' така да го кажа.всякаш цялата кола се разтриса Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 (edited) Да.... Днес ходих при майстор и ми каза ,че колата е добре ...закачва е на комп и никакви грешки няма колата..... ама ме дразни тоя старт имал съм друга PD 131кс на 350хил.км като завъртя ключа няма и до половината пали без да е спира нещо..... не че тая не пали ....ама тегъво такова и то само първо палене за деня паля е връщам ключа веднага още не е развъртяла мотора и пали така както на мен ми харесва .... Edited November 25, 2014 by glavniq_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Ами смени ревизирай си стартера, виж като завъртиш до каква стойност пада напражението на акумулатора след като оправиш стартера и ако е под 10.8V сменяй и акумулатора! Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 гледа днес на компа стартера каза ,че е добър.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Как се гледа стартер на комп?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 (edited) Генератор дали зарежда,грешка ..... Цитиране на предходен пост! Edited November 26, 2014 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 И аз не мога да схвана, как се проверява стартер на компютър, без да се демонтира от колата. Би ли споделил още информация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Колега "генератор" най-вероятно имаш предвид алтернатор, което няма нищо общо със стартер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) Йеа, това имам предвид! Алтернатор ( генератор) по- може да се провери на комп, но не и стартер. Замерете натоварването при завъртане на стартера! Прави ми впечатление, че между 5 и 10- 12 градуса, стартера при мен може да направи 2- 3 оборота преди да запали. Докато под 5 градуса, пали от 1/4. Явно подгревните влизат в действие под около 5 градуса. Edited November 26, 2014 by baha Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 (edited) Колега "генератор" най-вероятно имаш предвид алтернатор, което няма нищо общо със стартер.Da...... Аз не знам днес беше 0.5 градуса и подгрева само светна и угасна веднага, пак си ми запали така и днес и като +8-10 градуса пак така, ще отида на майстор да провери стартера както казахте.......може ли да го замери така както е на автомобила? Edited November 26, 2014 by glavniq_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Да. Мери се товара. Ако има проблем и затяга (за ремонт) ще мъчи акумулатора и всичко под 10.8V при завъртане говори за тръгнал стартер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro299 Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Така колега да ти споделя при мен как е положението. След рециклиране на стартера ( всичко вътре е сменено), продават се такива ремонтни комплекти, колата пали от четвърт оборот все едно я паля топла. Оставих колата 14:30 часа след като беше загряла и я запалих към 18:40 като температурата навън е -1 градус през целия ден. Мисля че си заслужаваше тази процедура. Ако има значение и главата шлаифах и така... Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 27, 2014 Author Report Share Posted November 27, 2014 Защо си шлайфал? ..... След шлайфа имаше ли промяна или промяната настъпи след ремонта на стартера ..... Честито, че си е оправил.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro299 Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Антифриза заминаваше по малко след 3к оборота, както обичайно си я карам и като се отвори се видя, че гарнитурата е издухана. Та като се отвори няма как да минеш без шлайф .. грехота е Стартера по принцип нямах намерение да го пипам ама понеже колата стоя една седмица в сервиза и реших и него да оправя .. Всичко на куп стана - глава , стартер, че и турбоДнес пак колата запали от четрърт оборот сутринта при -2 градуса като подгрева не го е включвала ( най - много секунда две) Link to comment Share on other sites More sharing options...
glavniq_ Posted November 28, 2014 Author Report Share Posted November 28, 2014 Проблемa е рaзрешен със смянa нa бензиностaнциятa,(omv)смененa с EKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misho111 Posted May 6, 2019 Report Share Posted May 6, 2019 Здравейте ....Някой знае ли зашто като е студена пали веднага а като я покарам и загрее пали мн трудно и с газ...а3 1.9 105 коня 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zinoto Posted May 8, 2019 Report Share Posted May 8, 2019 Стартера е за ремонт Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vantage Posted May 8, 2019 Report Share Posted May 8, 2019 Да- рециклиране на стартера и топлото палене ще се подобри доста. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now