Jump to content

A3 1.9TDI 105kc пали трудно при първо студен старт


glavniq_

Recommended Posts

Когато е паля сутринта върти нормално,но при самото палене като дам на контакт и завъртя ключа за възпламеняване все едно  спира да върти и няма да запали и бам ПАЛИ  , а след това няма никакви проблеми до другата сутрин

Редактирано от glavniq_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм го гледал колко Аh e ......Не казах ,че колата работи перфектно, без странни шумове, без висок разход на гориво, тресене, горене на масло и т.н, слагаш си ръката на двигателя и не мърда..... Върти силно бих казал ,просто завърта да пали и когато трябва да запали все едно нещо е спира и бум възпламенява..... 

Редактирано от glavniq_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И предполагам това се случва когато вече е по студено навън. При по топло време и първи старт за деня нямаш проблеми, нали :) Ако е така ти препоръчвам да си свалиш стартера и да си смениш четките и втулки... Продават се ремонтни комплекти за стартер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече по-топло време,май не съм пробвал  1-ви старт при топло време? Пробвал съм след като запали да е изгася и да е запаля пак-няма ядове......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по топло време, тоест от 8 9 градуса и нагоре. Винаги когато е по студено първия старт е по труден и след като веднъж си я запалил, втория път няма да има проблем. С моята кола е същата ситуация като при теб, смених си всичко по стартера и след няколко дни ще имам наблюдение дали този проблем се е оправил или пак е така и съм дал пари на вятъра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да същия проблем :) Ами онзи ден беше 8-9 градуса същата работа...  Пиши....Аз проба грешка не обичам да правя..

Редактирано от glavniq_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.... Днес ходих при майстор и ми каза ,че колата е добре ...закачва е на комп  и никакви грешки няма колата.....  ама ме дразни тоя старт :) имал съм друга PD 131кс  на 350хил.км  като завъртя ключа няма и до половината пали без да е спира нещо..... не че тая не пали ....ама тегъво такова и то само първо палене за деня паля е връщам ключа веднага още не е развъртяла мотора и пали така както на мен ми харесва :D....

Редактирано от glavniq_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смени ревизирай си стартера, виж като завъртиш до каква стойност пада напражението на акумулатора след като оправиш стартера и ако е под 10.8V сменяй и акумулатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не мога да схвана, как се проверява стартер на компютър, без да се демонтира от колата. Би ли споделил още информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йеа, това имам предвид! Алтернатор ( генератор) по- може да се провери на комп, но не и стартер. Замерете натоварването при завъртане на стартера!

 

Прави ми впечатление, че между 5 и 10- 12 градуса, стартера при мен може да направи 2- 3 оборота преди да запали. Докато под 5 градуса, пали от 1/4. Явно подгревните влизат в действие под около 5 градуса.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "генератор" най-вероятно имаш предвид алтернатор, което няма нищо общо със стартер.

Da...... Аз не знам днес беше 0.5 градуса и подгрева само светна и угасна веднага, пак си ми запали така и днес и като  +8-10 градуса пак така, ще отида на майстор да провери стартера както казахте.......може ли да го замери така както е на автомобила?

Редактирано от glavniq_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Мери се товара. Ако има проблем и затяга (за ремонт) ще мъчи акумулатора и всичко под 10.8V при завъртане говори за тръгнал стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колега да ти споделя при мен как е положението. След рециклиране на стартера ( всичко вътре е сменено), продават се такива ремонтни комплекти, колата пали от четвърт оборот все едно я паля топла. Оставих колата 14:30 часа след като беше загряла и я запалих към 18:40 като температурата навън е -1 градус през целия ден. Мисля че си заслужаваше тази процедура. Ако има значение и главата шлаифах и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си шлайфал? ..... След шлайфа имаше ли промяна или промяната настъпи след ремонта на стартера ..... Честито, че си е оправил....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза заминаваше по малко след 3к оборота, както обичайно си я карам и като се отвори се видя, че гарнитурата е издухана. Та като се отвори няма как да минеш без шлайф .. грехота е :hilezh: Стартера по принцип нямах намерение да го пипам ама понеже колата стоя една седмица в сервиза и реших и него да оправя .. Всичко на куп стана - глава , стартер, че и турбо

Днес пак колата запали от четрърт оборот сутринта при -2 градуса като подгрева не го е включвала ( най - много секунда две)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...