Jump to content

Имам ли фабрична аларма ?


Иван Лютов

Recommended Posts

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи нямаш фабрична аларма. Това обяснява защо VCDS изписва n.mounted на мястото на номерата на модулите. Това означава, че ти махайки отметката за деактивиране на алармата, си се опитал да кажеш на модул комфорта че имаш аларма. Но модула не я намирайки, записва на мястото на VAG номерата - not mounted

Сложи отново отметката на Anti-Theft System deactivated и не пипай по-надолу. Без аларма, последващите битове стават фантоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но аз направих скрийншот на модула с първоначалните си му настройки - само с deactivated отметката на бит 0. Така и предположих, че нямам модулите за аларма. Предната кола която карах е Сеат '99. Той също нямаше модули за аларма, но като му се отвореха вратите като е заключен от дистанционното се включваше аларма - клаксон. Това търсех и при аудито. Да разбирам, че или е оборудвана с модули за аларма и има този бутон на вратата, или има само централно заключване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 99% имаш само централно. На всички коли с фабрична аларма, фабрично им поставят и бутон за деактивиране на датчиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен темата за алармите трябва да е със звездичка и да е една от първите и най-важни теми. Явно 99% от групата нямаме аларми и ще предстоят доста монтиранета. Трябва да направим тема за и да разгледаме вариантите за аларми с плюсове и минуси и с бюджетни и скъпи варианти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен. Сега се опитвам да намеря информация за CAN алармите, за които не ти е необходимо допълнително дистанционно и се управляват от оригиналното на автомобила. Можем да отворим една такава темичка да разискваме варианти в нея. Иначе вярвам вече който отвори да чете тази тема, благодарение на колегите, след публикуваните схеми и разяснения :zustimm:  ще може да се ориентира има или няма инсталирана фабрична аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В централния плафон. Зад решетката в най-задния (разбирай от към седалките, не от към стъклото) му край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте На Всички.
От Скоро съм Горд Собственик на Ауди А3 Спортбак 3.2 V6 2005г!
Въпроса който имам е е следния
На предна лява врата имам дадените две копчета за аларма но след като ги натисна и светнат в червено,заключа колата при и опит за отваряне на вратата  не се чува нищо и при заключване също не се чуват никакви звуци.
Бихте ли обяснили как действа точно алармата и как да я активирам.
Благодаря Ви Много/
Поздрави Никулин.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата е активирана по подразбиране, а копчетата служат за изключване на обемните и шокови датчици (например ако оставиш дете или животно в колата преди да я заключиш). Т.е. Не трябва да ги пипаш освен ако случаят не е такъв.

Ако очакваш да чуеш китайско превъплащение на соната на Моцарт при заключване и отключване на колата - ще те разочаровам - подобни почерпки за ушите на съседите ти са забранени в белите страни. Може софтуерно да бъде активиран сигнал с клаксона при заключване/отключване (независимо от наличието или отсъствието на аларма), но не бих го направил.

Добре дошъл в A3 8P клуба! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа към темата, имам фабрична аларма, но на моя застраховател "Левинс" не му достатъчна, защото не прекъсва паленто при пищене...има ли го този филм и при другите застрахователи? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки застраховател има свое мнение по въпроса. Има и такива, които не изискват аларма въобще, стига да имаш имобилайзер.

И защо алармата трябва да прекъсва паленето, когато има отделен имобилайзер за тази цел така или иначе? Нали това му е ролята.

 

Смени си застрахователя. 

 

П.с. Въпросът е разискван надълго 2 страници назад в темата.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обмислям смяната, но тъй като попадам в рискова възрастова група и цените на другите големи компании не са конкурентни. 

Зададох и аз този въпрос за имобилайзера, отговора беше: Шунира се много лесно през ОБД и все едно го нямаш. 

Нямам представа от тези неща, но да сложа нещо което прекъсва паленето нефабрично ми звучи много ненадежно...:steinigung:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези, които ще ти шунтират имобилайзера, алармата ще ги спре.... страхотна логика. 

Това са врели некипели ами просто намери застраховател, който не изисква повече от това, което имаш в колата и не си прави експерименти с електрниката, които така или иначе няма да те предпазят от нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко. Това което слагат с нищо не пречи или вреди на електрониката. Аз също съм при тях. Отлично знам какво и къде ми сложиха (все пак електрониката на тази кола я познавам като петте си пръста). Това което имаш е за твое добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е по-вероятно.... високотехнологичното въведение в колата ти някой ден да спре крадец.... или някой ден да спре теб... когато най-малко ти е нужно? Аз залагам на второто, но всеки сам си преценява.

 

Щом bsdnikolov знае отлично какво и къде са му сложили... можеш да се обзаложиш, че и крадеца знае два пъти по-отлично как да го обезвреди ;) 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна простотия е това и имат договор с фирмите, които поставят устройствата и само прибират пари. На мен лично ми е като "обезпаразитяването" на границата с Турция :d.

Някой прави сериозни суми от вятъра.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Moonland написа:

Щом bsdnikolov знае отлично какво и къде са му сложили... можеш да се обзаложиш, че и крадеца знае два пъти по-отлично как да го обезвреди ;) 

Ееее, не с лошо. Аз поне се имам за доста по-запознат от крадците с модела. А и имам доста предимство пред тях, в познаването на електрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много защити които могат да се направят, но крадеца има ли време ще я гепи. Въпроса е да се затрудни максимално, за да се забави и откаже евентуално.

ПС. При мен ги беше отказало явно китайската видия която са използвали за да разбият патрона. Беше със счупена глава вътре в патрона. :D

Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...