Jump to content

Audi A3 1.8 125к.с AGN Оптимална работна температура


zezo_inter

Recommended Posts

Как така едната работи постоянно? Когато пусне перките да охлажда, трябва да се пускат и двете. Ако едната не работи, трябва да се види, каква е повредата. Същото е когато пуснеш климатроника, трябва да се въртят и двете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още при студен двигател върти перката с виско съединителя а другата върти, когато пусна климатроника. Иначе на 49-ти канал ми държи 88- 90 градуса. На колко градуса се включва допълнителното охлаждане на втората перка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@miroslav.it Според мен това не е правилната работа на перките- трябва да се пускат само когато е необходимо/сиреч температурата е висока/- не съдя само по моята каляска, че е бъгава явно.

Бях обещал, че ще пиша, като сменя G62- това стана чак вчера, защото имах и други перипетии с колата/датчик на хол, смяна на големия радиатор.../. Та подмених го снощи, но ситуацията си е абсолютно същата, като преди. На 49ти канал -67, а на 51ви има забавяне в показанието- за протокола купих оригинален. Това ме навява на мисли, че радиатора на парното ми е запушен все още или някъде има запушване по системата, която влияе на циркулацията. Ще видим дали ще дълбая още и ще се занимавам с тия показания. Знам само, че ще пробвам да промия/продухам отново радиатора на парното, защото смяната му е приключение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Още при студен двигател върти перката с виско съединителя а другата върти, когато пусна климатроника.

При А4 или тези който има виско съединител си е така,голямата се върти,но тя просто се увлича и с ръка можеш да я спреш.Когато се стопли вече зацепва стабилно.

 

Знам само, че ще пробвам да промия/продухам отново радиатора на парното, защото смяната му е приключение.

Започнаха да се появяват в сервизите машини имено за промивки и отпушване на тези радиатори,но колко са ефикасни не мога да кажа.За проба може да направиш байпас на този радиатор с тръбичка и ще разбереш дали е от него проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен когато закове 90 на таблото - на климатроника 49 канал показва 82 ...  , на 51 - винаги 90. 

Другият момент е, че трудно или малко по-бавно се вдига до 90 по таблото в града ... а извън градско - пада на 70 и си играе нагоре надолу ... 

Незнам доколко е нормално или не, не е направила проблеми до сега откакто карам 1 месец, маркучите са си горещи когато е на 90 градуса ... мнения ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй термостата. И при мен го правише същто. После почна извън града да пада и до белите черти. А в града си държи 90 градуса. След смяната на термостата, заковава 90 градуса, и няма мърдане! Не е скъпо това упражнение, поне с евтин термостат излиза около 30 лева!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...