Jump to content

УПРАВЛЕНИЕ НА ТУРБО 3.0TDI


П.Петров

Recommended Posts

Здравейте колеги. Търся да закупя машинка управлението на турбото за AUDI a6 3.0tdi 224 коня автоматик 2005 година . Турбината ми е ККК. Ако някой има информация или познат с авточасти за ауди може да сподели :) Благодаря предварително. 

post-54775-0-69954300-1417467216_thumb.j

Редактирано от П.Петров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Търси из моргите специално за тая турбина на твоя мотор БМК на А6 4Ф, за да не се занимаваш после с адаптация на стенд за актуатора.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моргите никой няма да си продаде половин турбо, при положение, че има цяло "работещо" такова :( Не и на цена близка до ново управление на турбина, която в Порше е 490 лв. без монтаж при тях, а и по този повод без гаранция

Сигурен ли си, че в управлението е проблемът? Какви са признаците и записаните грешки ако не е тайна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е проблема :( турбината си е на ред просто си му е "дошло" времето както се казва ... свети "chek engine" и колата не върви и няма мощност а търся втора употреба за да не се занимавам с обучаване и тем подобни... :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

Наскоро и аз минах по същия път, такова моторче втора употреба е на цена между 300 и 350 лв по моргите в повечето случай дават проблем а и каквото и да вземеш мисля че трябва да се обучава.

Моят съвет, а и това направих аз след двъседмично търсене ново от порше 502лв с монтаж при тях 80 лв ти осигурява две години гаранция

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една година и половина имах същия проблем и взех втора употреба и направо тръгна само като го свързах. Но пак даде грешка... Днес дадох 300 лева сложих го и нищо - свети "check" и утре сутринта ще я видим на компютър и ако е счупено и това отивам в Порше:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес намерих време да сложа и аз ползвано, от сто места чух, че не трябва центровка, от още толкова казват пък че трябва - май е божа работа. При мен явно трябва. Със старото ми дето ту работеше, ту не когато ''изгасне'' колата с мъка вдига 90-100 - хич я няма. Това което сложих работи днес работи, но явно си иска адаптация. Колата работи, ама не върви както трябва, турбината я има, ама на половина, няма тяга, така да те лепне за седалката, но пък набира и може да се кара горе-долу спокойно. Утре ще ида при един местен компютърен майстор, дето го е минавал тоя филм, пък да видим. В краен случай средата на горната седмица в Порше за адаптация, около 50 лева мисля че е. Да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си взех колата :) Машинката работи, но трябваше да се обучи :) Срещу 50 лева обучаване и всичко е наред вече ! Сега колата вече си има и ряс и всичко и не дава никакви грешки и всичко е наред :) Благодаря на всички за информацията ;)

Аз отново да попитам... Каква е грешката която записва?

Грешката,която записваше беше по 5 цифрен код но не го помня колега ...

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

съжалявам че пиша в малко стара тема... наскоро купих колата и беше сменен мотора за управление на турбото с нов от порше, но не знам дали са го адаптирали или само е монтиран, има ли как през vaga да го адаптирам или да проверя дали е вече адаптиран и работи нормално? няма грешки колата но за 224 коня дизел ми се струва достаа мудна?

 

или евентуално кой може да извърши процедурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е монтирано в Порше, там е проблема. колата я взех от мой човек от автокъща, но имаше проблем с единия датчик за нивото на окачването и въпросното управление. Той ги купи и ги смениха в негов сервиз, оригиналния датчик и управлението са при мен, но не бяха адаптирали окачването и пак даваше грешка. Това ме навежда на мисълта, че може да не са знаели за въпросните адаптации и да не е направена и на управлението за геометрията на турбото...

 

За окачването намерих процедурата за адаптация, но за това управление не намирам информация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не можах да открия информация за VCDS, знаете ли къде имат VAS 6395 освен в порше, или направо там да ида? Стефане, ти имаш ли техника за тази адаптация и възможност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги, 

За пръв път си купувам Ауди и имам същият проблем. Машинката претраква преди да слезе и да включи турбото и колата няма ряз. 

Въпросът ми е актуатора подлежи ли на ремонт? Може да е нещо механично, някое зъбно колело?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...