galboy Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) при потегляне колата изгасна и от тогава няма признаци че колата има акумулатор ,няма ток не светят ни плафони,ни фарове,не се вкл, радио нищо.имах разхлабена плюсова клема и после край днес не знам какво да я правя,няма и аварийни.ще гледам бушоните да не е избил някой,не знам.дойде един приятел с кабели,пак няма ефект някъде прекъсва,но къде>?колата е ауди а4 96 адр бензин 1.8 Редактирано 3 Декември 2014 от galboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 КЛЕморед ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spacepl Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Колега, какво стана с колата? Днес на бащата колата по същия начин се издъни. Кара до някъде, гаси, заключва и след час тръгва да отключва - няма никакъв ток. Отваря я механично с ключа, нито плафони нито каквоито и да е било признаци, че в тази кола има ток. Акумулатора седи на 0в. и при откачане на клема започва леко полеко да се възстановява. Като се подаде ток с кабел хвърля яки искри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 16 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Акумулатор е с прекъснати клетки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spacepl Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 (Редактирано) Акумулатора се оказа ОК. Генератора за сметка на това прави 16 ампера консумация. Първо мислех, че е пробил диод, но говорих с майстор и каза, че пробил диод дава 4-6 ампера консумация , а 16 ампера са си окъсена намотка. След зареждане на акумулатора, колата мина 4 километра без генератор и имаше още ток (със откачен кабел за стартера и генератора). Редактирано 18 Февруари 2019 от Spacepl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spacepl Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 ... и след разхвърляне на предницата за смяна на ангренажи и т.н. се оказа, че плюсовият кабел е стегнат погрешно към генератора и се търка в блока. Окъсява и ... точка. След монитране на кабела в правилната посока всичко е ОК, генератора е издържал на късото и си държи стабилни 14,1-14,2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване