Jump to content

Неравномерна работа на 2,00 TDI / тресе на ниски обороти


D.Stoykov

Recommended Posts

Да има го,както написах и преди това студена претриса повече и като позагрее малко изчезва или е едва доловимо.Софтуера е на няма и седмица,а колата я имам от месец и не съм се задълбочил с отстраняването му.Другото което забелязах е че при форсиране на 1800-2000 оборота на място също има някаква претрисане все едно прекъсва леко.Според майстора е възможно да е от въпросната дюза с леко различне стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 179
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен (двигател BLB) няма никакво тресене. Абсолютно равномерно си работи двигателя. Има едва доловими вибрации по скоростния лост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има го,както написах и преди това студена претриса повече и като позагрее малко изчезва или е едва доловимо.Софтуера е на няма и седмица,а колата я имам от месец и не съм се задълбочил с отстраняването му.Другото което забелязах е че при форсиране на 1800-2000 оборота на място също има някаква претрисане все едно прекъсва леко.Според майстора е възможно да е от въпросната дюза с леко различне стойности.

Колко струва това обновяване на софтуера, предполагам в официалният сервиз е правено? 

Аз също усещам неравномерна работа на мотора точно при 1600 оборота, преди това и над тях работи добре. Но на 1600 оборота се усеща като едно ексцентрично  биене или прекъсване. Едната ми дюза е със стойност на корекция най малко два пъти повече от останалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуера е на няма и седмица,а колата я имам от месец и не съм се задълбочил с отстраняването му.

Искаш да кажеш, че ти си го обновил преди седмица или, че има нов софтуер за този двигател от преди седмица? Съмнявам се да правят ъпдейти от VAG за вече спрени от производство двигатели?! Моля дай повече инфо за това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених софтуера на моята кола съвсем скоро,а не че от ауди са го пуснали за обновление преди седмица.

Интересното е че от ауди не бяха чували за такава услуга преди да отида аз поне тук във варненския официален сервиз.Всички ме мислеха за напълно луд и невеж като им казах че искам да си заредя най-новата версия на софтуера на мотора.Първо казаха че не е възможно защото от къде щяли да намерят версия точно за моят мотор,после започнаха някакви проби с тяхната програма да видят каква е моята версия и стана чудо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та в крайна сметка го смениха те, ако правилно съм разбрал, та чак самите те се учудиха, че е възможно..... Колко струва това удоволствие? Вероятно на теб са вземали по малко в оправдание на несигурността си, но съм сигурен, че ако отида сега и аз - ще ми обявят смело сериозна цена  :scherzkeks:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

форума блокира и не можах да довърша...

Смених софтуера на моята кола съвсем скоро,а не че от ауди са го обновили преди седмица.

Интересното е че от ауди не бяха чували за такава услуга преди да отида,поне тук във Варненския официален сервиз.Всички ме мислеха за напълно луд и невеж като им казах че искам да си заредя най-новата версия на софтуера на мотора.Първо казаха че не е възможно защото от къде щяли да намерят версия точно за моят мотор,после започнаха някакви проби с тяхната програма да видят каква е моята версия и стана чудото имало такъв ъпдеит за моя модел.Но в крайна сметка нищо не можаха да направят за мен,защото аз си бях така или иначе с най-новата версия, но някой беше поомазал софтуера ми яко в опит да изключи дпф-а и затова исках да сложа пак същия софт но непипан за да го изключа вече както трябва,но програмата им можела да записва само ако имаш по-стар софт и искаш да минеш към по-нов и ако по някаква случайност ти намерят такъв

Обявиха ми около 74лв.колкото е цената на труда им на час защото уж толкова време им било необходимо.Иначе аз взех от тях софта и Ifidik ми го записа в крайна сметка за 10 минути.

Редактирано от Dorian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми предложиха реглаж на дюзите и ми дават гаранция ,че ще изчезне .След процедурата ще споделя.Весели празници.

Какво стана, ходи ли да регулираш дюзите и има ли положителен резултат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ходил ,не остава време само им гледахме стойностите преди 2 дни всички са ок . Сега слагам постояно добавка на "bardahl" и го прави изключително рядко ,а и някои по горе каза,че е правил процедурата без резултат така ,че май трябва да свикваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви коментари за данните на 23-ти канал? Нормално ли е да имат различни с-ти и отклонението в норма ли е?

post-51001-0-47190200-1426945871_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги същият проблем имам и аз прекъсва когато си поиска, дюзите са в норми  слагах добавки 

Bardahl Injector Cleaner 6 In 1, Bardahl Diesel Injection Restorer, Bardahl "OKCO" , 

добавях и масло към горивото и тъкмо си помислих че се оправило зареждам мах моушън и отново почна да се тресе дори ми се струва че го усещам повече от преди . Някой пробвал ли е да запуши agr-а ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз миля да направя това колега. И аз зареждам в ОМВ но май няма вече...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет колеги,

 

от има няма месец и аз съм със същия мотор и разбира се същия проблем.

Още не съм сменял ремъци ролки и т.н. скоро ще ги сменим, само маслото смених.

При мен тресенето го има само на място, и то е едвам доловимо, все едно мотора е нервен ако мога така да се изразя.

От изчетеното до тук, май това е напълно нормално за този мотор.

 

Имам едно питане видях, че повечето от вас са сменяли абс. всичко само цилиндри и бутала не са :-D. Може ли информативно да ми пуснете цени, маховици, съединители дюзи, помпи и темподобни глупости :).

И извън темата навигацията ми е RNS-E има ли начин да накарам Фюрера да спре да ме обучава на немски, а да започне да говори на Английски (за гласовите команди говоря). Има

гласови команди само за телефона.

 

Мерси предварително.

Редактирано от madnez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. За цените - много ти е общ въпроса, особено с израза "темподобни глупости" - за тях не знам как ги продават  :hilezh: .

Ако мотора ти е същият, дай един е-мейл и ще ти изпратя всички консумативи за обслужването със VAG номерата и цени ориентировъчни, на които съм ги вземал последният път. Маховика на LUCK е около 800 лв., от Порше БГ (оригинален, който май пак е изпълнение на Lock е по скъп). 

2. Може да се смени езика с Английски например, но става през VAG COM ако не се лъжа. Моят го сменях също, но беше отдавна и забравих как.

3. По въпроса с тресенето - може да е от много причини, но когато си сменил (изключил) повечето от тях, като тампони, маховик, мека връзка на ауспуха и т.н. остава само една, която никак не е приятна и със умопомръчаващо цифрово изражение - дюзи  :gruebel: . Така, че ако тресенето е съвсем доловимо - карай си смело и се опитвай да се абстрахираш от него докато стане "гадно доловимо".

За съжаление аз не мога все още да се абстрахирам, защото ме дразни ужасно и сигурно вече съм се вманиячил...... Дори музика не си пускам в колата за да слушам шумове напоследък, а днес се усетих, че слушам как работят и спрелите до мен коли, че и камиони вече  :taunt: . Откачам ...

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора колега, пуснал съм ти имейл на лично. При мен тресенето е едвам доловимо, дори не всеки път го има. Но все пак го има, като каза меки връзки на ауспуха се замислих, че първите няколко дни като давах назад ми дрънчеше гърнето, сега вече го няма това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една резервна дюза (купих две преди време и едната е резерв) и я занесох в Бош сервиз за да я почистят с ултразвукова вана. В момента изглежда като нова, но дали така ще работи - остава да я сложа и да проверя. При последното зареждане с гориво сложих една добавка на Бардал и за първи път от много време насам това претрисане осезаемо намаля. Сега се чудя дали да не повторя тази процедура преди да сменям дюзата. Преди това обаче на няколко резервоара слагах Кастрол TDA, и не съм убеден от къде дойде ефекта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...