hristtov Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Да питам VW G50/51 едно и също ли е с VW 501.50? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasteland_TD Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 (Редактирано) При мен и с оригиналното масло, пак не влизаше добре от първа на втора първите 200-400 метра....това защо?Разбирам като съм минал на новото масло нещо да се е влошило, а то е едно и също.Вчера минах 300км , в поведението на скоростите няма никаква разлика.Ако след смяната се беше появило трудното превключване от първа към втора още утре да съм го сменил с оригинално, но съм убеден, че и оригинално да си сложите тия запъвания няма да се оправят.. Редактирано 28 Декември 2014 от wasteland_TD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Да питам VW G50/51 едно и също ли е с VW 501.50?....за G50 "да", за G51 не знам. Обаче ако са изписани заедно VW G50/51.... вероятно пак става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkp Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Колеги, само да ви спомена аз с какво карам. A4 B5 Quattro. заден диференциал - G052145A2 - dif GL5 - Fuchs TITAN SINTOPOID SAE 75W-90 кутия Aral Getriebeol EP SYNTH SAE 75W-90 GL4 и двете отговарят напълно на стандартите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 При мен и с оригиналното масло, пак не влизаше добре от първа на втора първите 200-400 метра....това защо?Разбирам като съм минал на новото масло нещо да се е влошило, а то е едно и също.Вчера минах 300км , в поведението на скоростите няма никаква разлика.Ако след смяната се беше появило трудното превключване от първа към втора още утре да съм го сменил с оригинално, но съм убеден, че и оригинално да си сложите тия запъвания няма да се оправят..абсолютно. както и при мене при смяната на скоростите с оригинално пак никаква промяна. пак хрипат. сменяната на масло на скоростите когато е казано да не се прави са пари на вятър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Не можеш да ме убедиш, че масло на 250+к км не е за смяна, въпреки че пише в инструкциите за употреба да не се сменя. Всичкия конденз и стружки при употребата на автомобила трябва да изчезнат по някакъв начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 а ти не можеш да ме убедиш че след като си смених маслото в скоростите с оригинално след 250 000км. има някаква промяна. и сега кво праим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Скоро четох в една тема на US Ауди форума, че ентусиастите лекуват трудно включване и шум при ръчни трансмисии с една бутилка Redline 75W-140NS и една Redline D4 ATF. При някои изчезвали напълно проблемите, а при други намалявали до 90%.Стана ми интересно и проверих маслата, които се оказаха за автоматични скоростни кутии.Някои ако може да се изкаже компетентно ще е полезно да се знае дали наистина има смисъл. Редактирано 15 Януари 2015 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 75W-140 се използва за автомобили подложени на големи натоварвания.Има много положителни мненияПо въпроса за смяната на маслото...Винаги съм го сменял на колите, които съм купувал.Разлика не е имало преди<>след, а не е имало и проблеми, които да налагат смяната (профилактика).Има мнения, че е добре само да се долее, а да не се сменя маслото. Друго мнение е, че след смяна на оригиналното с друго (някакво) се стига до... сриване на скоростна кутия ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pifbull Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Както споменах по-рано, автомобилисти от друг форум са пробвали с ATF за автоматици на ръчни скорости. Само положителни отзиви. Разликата е във вискозитете, АТФ-а е по-тънко масло.Поради липса на компетентно мнение, ще се опитам да опиша как виждам нещата (некомпетентно).Виждал съм разглобени кутии само по телевизията. Неизвестна марка. Забелязах, че по валовете има дупки, по които върви маслото и смазва отдолу зъбни колелета и синхронизатори. Представете си, че тези канали след +300х.км започват да се задръстват от влошеното качество на маслото. По тях все още тече масло, но каво става при температури под -10 примерно. Имаме задръстени маслени канали + студено гъсто масло = недостиг на масло до зъбни колелета и синхронизатори в първите минути след палене на двигателя.Вие как мислите? Моля, коментирайте! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Нека се върнем на вискозитета при маслата (в първи клас...) > 75W90 е близко по значение с вискозитета при другите масла... пример 10W40.. 10W, означава едно и също при 10W40, 10W50 и т.н.Та.. не видях разлика между 75W90 и 75W140 при ниски температури ... виж по- горното ми мнение и ще разбереш, че второто се използва при по- големи натоварвания на скоростните кутии (втората цифричка не означава вискозитета при ниските температури, а при високи) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Аз смених маслото, като в сервиза са ми сложили WOLF 75W90 GL5, просто такова имаха под ръка и аз настоявах да се смени.След смяната втора влиза трудно докато загрее, преди това имаше лек проблем само на 1,3 скорости.След две седмици пак съм в бокса, изхвърлям го и ще сложа Motul gear 300 75w90 естерна синтетика + добавка Bardhal Sumolub и ще пиша за резултата.Внимавайте какво слагате, ако не сте убедени в избора, по-добре със старото масло да се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 След смяната втора влиза трудно докато загрее, преди това имаше лек проблем само на 1,3 скорости......защото вероятно сега са наливали докато прелее от пробката, а не трябва. Ако изтеглиш със шприц или спринцовка 200 гр. ще е по-леко на скоростите, но си искат GL4 масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 При смяната ще сложа точно 2.25л. , колкото го дават по каталог, ще тествам как е и ако не ми харесват ще долея още малко и така.След 2 седмици ще имам резултат и ще го споделя, но положението в момента е много зле с това масло и съжалявам че го смених точно с него.Дори ме е страх да карам така, да не направя повече поразии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Преди години на една кола съм сменял маслото с Titan, но въпреки "рекламата" се оказа много зле и включването на скоростите беше затруднено.Смених го с Castrol и проблема се реши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 При смяната ще сложа точно 2.25л. , колкото го дават по каталог, ще тествам как е ....и за "n"-ти път да подсетя, тип GL4..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Мисля да сложа това http://fanshop.vwclub.bg/motul-gear-300-75w90-skorostna-kutia ,покрива GL4/GL5.Надявам се избора ми да е правилен, че 3-ти път не ми се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Да, става....аз се спрях на Адинол. Покрива всички спецификации и е 14 лв. за 1л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
realp Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 (Редактирано) След 3 смени на различни масла и проблеми с 1-ва и 2-ра на студено, сложих VAG масло + 50мл добавка и всичко се оправи. Редактирано 18 Януари 2015 от realp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 VAG масло имаш предвид оригинално от Порше?А каква добавка сложи, аз мисля да заложа на Bardhal Sumolub. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
realp Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 (Редактирано) От Германия Добавката е EasyGear (Pro Tech) Редактирано 18 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Може ли поне да споделиш типа на кутията, или най малко модела на колата, а и номера на маслото, че масла и кутии на VAG бол ....Аз съм с Castrol 75/90 GL4+ и не съм доволен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
realp Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 A4/B6 1.9TDI Quattro/6ст. ръчна ск. кутия - масло G 055 532 A2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Аз съм с Castrol 75/90 GL4+ и не съм доволен ! С такова карах при Б4 и не е нищо повече от друго масло с такива параметри. Беше купено от колега във форума.....Не е важна марката, а да е истински продукта с предписаните от производителя спецификации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 въпроса е с какво да да го заменя за да се улесни превключването при студен мотор .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване