Jump to content

Парно Ауди А4 2002 г Авант


traiko

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да споделя следния проблем : Когато пусна парното на аудито да духа отпред на стъклото и едновременно с това го направя да духа и към пътниците в него, понякога се получава така че от лявата страна където е въздуховода за лявата врата и левия въздуховод на таблото започват да духат по хладно (студено) от другите.. . по някой път този проблем се появява и от дясната страна.... как мога да го оправя, на някой случвало ли му се е това ? Благодаря предварително :)

Редактирано от traiko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, провери дали няма някои грешки свързани с потенциометрите на моторите на клапите. Това ги кара да стоят в състояние различно от нормалното. 

Второ, може да пуснеш една адаптация на клапите и там ще видиш всички ли се движат нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Колегите, които имаха проблеми с адаптацията на клапите как решихте проблема ? 

Бях при един колега от Ауди групата във фейсбук, който е оправил неговата кола + на негов приятел мисля, че водейки се по тази статия: http://www.drive2.ru/l/3288103/ 

Но на моята кола обаче не искат да се адаптират, почистени са всички моторчета и т.н. Но като дадем на Clear Fault Codes и после веднага се появяват същите грешки
-  Adaptation Limit Supressed

 на Basic Settings нищо не се мърда, седят си едни и същи числа. 

При мен не работят само централните клапи + тези за челното стъкло ( които може би са на една клапа, не знам ), но без парно зимата е тегаво като се запотят стъклата, а тя наближава.

В събота ще ходя пак при него да я мъчим, ако има време. Но дотогава събирам идеи всякакви.

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое им е почистено на "моторчетата"? Не самите моторчета, а ПОТЕНЦИОМЕТРИТЕ правят всички проблеми, четете и разбирайте, какво е обяснено в тия линкове, особено руският.

Има си няколко теми тук, точно по въпроса, как се вадят и чистят въпросните потенциометри. Не е за всеки, както и не винаги чистенето върши работа, просто пистите им са износени. В алито ги има на килограм тия потенциометри, пет парчета са нужни, сменяш и забравяш проблемите. Няма адаптация/чистене/настройка, които да оправят пръцнал потенциометър.

А тука по темите се спряга смяна на цели моторчета, на панел/управление на климатроник?!?

Все "умни" "ремонти".

Всички клапи, без една, се вадят лесно, сямо тази зад педала на газта е проблемната, съветвам да се демонтира целият педал, има много по-добър достъп така. Руснака е описал прекрасно, процедурката по чистене на потенциометрите, но без отваряне на същите, почти никога-нещата не се оправят, а отварянето си иска умения. Затова най-лесното е комплект от алито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега, не разбирам защо ми се караш :) Някаква идея защо колата постоянно дава грешки и не иска да се адаптира ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя "каране"?

Точно в поста ми, който си цитирал целият, ти отговарям на въпроса.

Да се повторя, като четете, опитвайте се да РАЗБИРАТЕ написаното/казаното/описаното.

Както и да ползвате търсачката на форума.

 

Едва ли има по-ясен начин, да се обясни, защо "колата постояно не иска да се адаптира"(дали пък не става дума за климатроника и клапите му?!?), от следният - ПО-ТЕН-ЦИО-МЕТ-РИ! Осрани/зацапани/умрели/пръцнали.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка е, но има и вероятността, да са проблемни самите моторчета, износени четки/колектори, или просто замърсени, но процентно нещата са почти винаги в полза на потенциометрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е да се разменят и вместо да ми работят страничните да започнат да ми работят централните клапи и тази за челното стъкло ? Или просто да се разходя до някоя морга и да не се занимавам с глупости ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, от морга ще са чисто нови и безпроблемни.^_^

Кое ще разменяш, при положение, че климатроника "играе" постоянно с ВСИЧКИ клапи и дори разменени(което няма как да стане разбира се), проблемите си остават?

Аз съм пас, всичката нужна информация, за справянето с проблема е налице, успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е потенциометрите на две от моторчетата да се завъртят на 180 градуса и да се сглобят в този грешен вид. Излиза точно такава грешка, така че може да провериш дали са сглобени в правилните посоки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, нужните потенциометри са шест, не пет.

Не знам с какво IQ трябва да е човек, за да сложи потенциометъра обратно.....

А по спомен, тия врътки не са с еднакви лица, така че ме съмнява, да е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, след като до преди малко пак се заиграхме и направихме всичко отначало и пак нищо, стигнахме до извода, че изобщо не стига ток до въпросните клапи. Казвайки ми това, колегата ме накара да се сетя, че 1 седмица преди да забележа, че клапите са спряли да работят колата беше за смяна на жила на ръчната спирачка в "Микрон Доцев". Сетих се, че са сваляли централната конзола, респективно управлението на климатроника и радиото. Викам, дай да видиме може да не са сложили някоя букса, малко вероятно, но то друго не ни остава, така и така бяхме поразглобили колата.... 

 

В тази една седмица най-вероятно не съм пускал климатроника, защото не съм забелязал веднага, че нещо не е ок. Както и да е ...

Дърпаме управлението на климатроника и "О, чудо!" , една от буксите не беше сложена хубаво, натиснахме я изщрака как си трябва. Пуснахме Ваг Кома и изчистихме грешките, колата се адаптира и вече всичко работи + че направихме и профилактика на потенциометрите. 

И без това трябва да ходя при тия от Микрон Доцев да им правя рекламация за ръчната, защото нещо не са я направили ок, ще им сипя и заради тая тъпотия, която ако бях отишъл в някой сервиз не е ясно колко пари щеше да ми излезе, докато сменяват всичко едно по едно, докато разберат откъде идва проблема всъщност ...

Благодаря на колегата за помощта!

 

 

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, plamenkooo написа:

Микрон Доцев да им правя рекламация за ръчната

 

На тия индивиди се дават само детайлите с жилата и нищо друго.


Всичко различно от жило до което се докоснат се прецаква моментално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...