Jump to content

Избор на Ауди А6 4Ф


Recommended Posts

Здравейте,

 

Търся ауди а6 4ф с двигател 2.7 ТДИ с ръчни скорости. Избрал съм точно този вариант за да се опитам да минимизирам бъдеще проблеми с автомат, куатро и като цяло по-високия разход на 3.0 ТДИ. Ще се кара главно в София и затова смятам ,че 2.7 с ръчна кутия ще е най-икономичния вариант. Не съм се возил в 2.0 ТДИ, но мисля ,че идва слаб за това купе. Харесал съм тези две обяви:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415111254324221&slink=8ad1sn

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412620643617755&slink=8ade4w

 

Според собствениците и 2те коли са перфектни. Едната има щети от градушка , които мога да преглътна в началото, но до колкото знам аудито е алуминиевто и капаци и таван трудно се изправяли ? Колко би струвало да се оправи цялата кола качествено ? Цената ми се струва малко висока за предстоящо тепърва цялостно боядисване. Другата пък е с гадни климатроник и това адски много ме драсни. И двете са карани около година и малко в БГ. Тази от София е германска а тази от Пловдив е от Италия. Много бих се радвал ако чуия едно две мнения за тези коли , тъй като се колебая как да постъпя. За преглед преди покупка мисля, да закарам колите в Ауди. Има ли по-добър вариант в София?

Редактирано от tihi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко мислиш струва съединител, маховик и евентуално помпата(незнам дали има и други неща като лагер примерно по запознатите ще кажат)

на ръчните скорости. Тва бягане от автомата ми е странно, все едно ръчката не се подържа и не се чупи никога:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но не ми се нрави идеята да тътрузя 3.0ТДИ автомат с куатро по Софийските задръствания по цял ден...Просто разхода му е неоправдан за целите ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоята логика,защо тогава се заглеждаш по лимузина ,за градско каране в София и задръствания?? Габаритите са едни и същи,само двигателите различни..Мислиш ли че е удачно тази голяма лимузина за София на ръчка???Тръгни ,спри....Според мен по бързо ще ти замине съединителя с тази кола в София,отколкото автоматична кутия..а пък за куатрото няма какво да го коментираме...екстра която са измислили Ауди и сега се копира НЕСПОЛУЧЛИВО от другите премиум марки,,имал съм и БМВ Х5 и мерцедес 4 матик...нищо общо с Ауди куатро!

 

П.С. Икономично и евтино в едно изречение с Ауди А6 4F  не го използвай!!! Скъпа кола за подружка е !! Та ако ще да и върти само една гума и да е 1.2 мотор,това все пак е А6...висок клас,комфорт= скъпа подръжка...

Редактирано от plamen sf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.7 на предно ръчка. Не е толкова икономична колкото си мислиш. при мен средния е все около и малко над 8, а карам 70% извънградско магистрално (имай предвид 140-180).
В града е неудобно, колата се усеща тежка при тръгване и просто усещаш как съединителя го боли, едва ли не. Субективно е, аз така го усещам.
Комбинацията е много хубава ако караш като мен много извънградско, защото по магистралата автоматик не ти трябва, куатрото е спорно, до сега не съм имал нужда, дано не ми се и налага да се занеса някъде, но при 50+ хиляди на година, да плащам литър отгоре на всеки 100 км за нищо е неоправдано - въпрос на виждания.
Зимата с хубави гуми няма да имаш проблеми, колко от колите по пътя са предно-ръчка и си джиткат без ядове.
Съвет: Търси кола с екстри. Аз като търсих тия без кожа, подгряване и цветното радио директно ги подминавах. Без екстри не е кой-знае колко по-различна от голф. Става за пред кафето де.
Ако имаш въпроси - питай, ще отговарям :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз така си мислех преди да я купя, ама...
Дайте да говорим в точни цифри. Аз съм успявал да стигна 6.5-6 в продължение на 150км, на последна скорост с ниски обороти (около 100, 100 и нещо)
Реално при нормално каране ми гори 7.5 извънградско (тука при условие че имам доста магистрално каране)
За в града - не може да се каже точно, твърде субективно е. Пък и аз съм млад още - на 20, гледам да съм все в лявата лента по околовръстното.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е 2.7 и 3.0тди повечето части са еднакви, вземи си по-мощния вариант и да е с мотор ASB. Подмяна на автомат може да ти излезе и 1500-1700лв, колкото нов суюдинител... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Търся ауди а6 4ф с двигател 2.7 ТДИ с ръчни скорости. Избрал съм точно този вариант за да се опитам да минимизирам бъдеще проблеми с автомат, куатро и като цяло по-високия разход на 3.0 ТДИ. Ще се кара главно в София и затова смятам ,че 2.7 с ръчна кутия ще е най-икономичния вариант. Не съм се возил в 2.0 ТДИ, но мисля ,че идва слаб за това купе. Харесал съм тези две обяви:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415111254324221&slink=8ad1sn

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412620643617755&slink=8ade4w

 

Според собствениците и 2те коли са перфектни. Едната има щети от градушка , които мога да преглътна в началото, но до колкото знам аудито е алуминиевто и капаци и таван трудно се изправяли ? Колко би струвало да се оправи цялата кола качествено ? Цената ми се струва малко висока за предстоящо тепърва цялостно боядисване. Другата пък е с гадни климатроник и това адски много ме драсни. И двете са карани около година и малко в БГ. Тази от София е германска а тази от Пловдив е от Италия. Много бих се радвал ако чуия едно две мнения за тези коли , тъй като се колебая как да постъпя. За преглед преди покупка мисля, да закарам колите в Ауди. Има ли по-добър вариант в София?

Изправянето на вдлъбнатини, причинени от градушка и последващо пълно пребоядисване, излизат 2400 -2500 лева / като в тая сума влиза и разход от  400 / ЧЕТИРИСТОТИН / лева, която  ти е операцията по полирането /...Само да кажа- това НЕ са цени на сервизи в София, а в провинцията...

 

 

Съвсем приятелски съвет: НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ  от търсенето на А6 4F мотиризацията с 2.0 TDI..Това е един много незаслужено оплюван двигател / дори аз навремето бях в тая група /..Просто не очаквай от 2.0 ТДИ чудеса и ако си вземеш такава, не я мъчи с разни силови тунинги  и т.н.....Най-добри съвети, по отношение на експлоатацията, експлоатационните разходи, недостатъците и възможните бъдещи проблеми на тези двигатели: 2.0, 2.7 TDI и  3.0 TDi може да ти даде Стефан / с ник-нейм Krematoр  / е във форума...Той е притежавал и А6 4F в 3.0 ТДИ,асе е върнал на А6 4F 2.0 ТДИ==

Интересното е / поне за мен, защото съм силен привърженик точно на 2.7 ТДИ с ръчни скорости /, че според Стефан, 2.7 ТДИ не си заслужава парите и последващите експлоатационни разходи...Според него стигат разходите на 3.0 ТДИ, а вървежът е много по-лош от 3-ката дизел...

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо не съм съгласен. С един чип 2.7 е на вървежа на 3.0 при нормално каране. Виж при светофарни гонки куатрото ще дърпа, ама кой ползва тоя кораб за светофарни гонки...
2.7 е златната среда, като разходи по двигател - ако се вземе гледан екземпляр няма ядове. Просто не трябва да се очаква разход 5.5.
2.0 е голяма рядкост да се намери с екстри, най-често са базови :(

Към автора - според мен се откажи и от двете обяви - и двете са доста голи, а от тази комбинация има доста добре окомплектовани екземпляри, макар и не толкова често.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7 тди никога не може да върви като 3.0 тди, този мотор е куц. Разликата в чипнат 2.7 и нечипнат 3.0 е 2 секунди до 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 6-ци верно ли са паднали до 12 000 и то 6 цилиндровите. Егати колко са се обезценили. И аз не мисля, че евтина поддръжка и тая кола може да се слагат в едно изречение. Ако имаше 1.9тди щеше да е идеално. По добре си вземи голф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа мойта е на около 200 и съм я пуснал за 12500 и няма нито едно обаждане...но е 2.0тди с немалко екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето ги гледаш по 12 са на по 500+ км, както при всички други коли - тия дето си струват държат цена.

Това просто не кореспондира с пазарните реалности в България...

 

Колега, 4F вече е бита карта като модел....Беше сравнително актуален вес още през 2012-2013г...В момента има 4G...А 4F, като модел отдавна прехвърли кръгла 10 -годишните от пускане на пазара...Вие, колко искате да струват тия коли на старо??? по 50 бона ли??? Разберете, не егъзарлик / вече / да си возиш за...ника в ауди А6 4F....Просто един остарял морално модел на АУДИ...Тия коли се обезценяват със вески изминат ден...При това с монго се обезценяват...Голям минус на 4F тук е и това, че поддръжката / дори и при употреба на резервни части-заместители - т.е НЕ ОЕМ-ски /, струва маса пари....Плаща се за премиум лимузина или авант, ала в същото време моделът е морално остарял...

 

АУДи А6 С6 / 4F на 500 000 / ПЕТСТОТИН ХИЛЯДИ / километра няма.....това не Ви е В4-ката или АУДИ 100.....4F категорично не е направен да издържи, дори като двигател пробег от 500 000 км...Просто за VAG файда няма...На Запад, в Германия и дори Италия, никой човек илисимейство, който може да си позволи да си закупи чисто ново, девствено ауди от Шоурума на фирмата или да лизингова такова, не кара, като при нас кола по 8-10 години...

 

Така ,че гледайте малко по-реално на Ауди А6 4F.....ДА...Моделът е много хубав и е бил истински хит в края на 2004г. - началото на 2005г., но в момента сме навечерието на 2015г....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък това, че нямало 4F на 500 000 км... Да, няма, те немците и италианците дето ги карат и ни ги продават на по 120 000 км., 

са пенсионери и са ги карали само до магазина и до пощата за пенсията :) ... Масово 4F 2004-2007 г. са си около 300 000 км, а има бая екземпляри дето отдавна са подминали 500 000, особено дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия проблем на 4ф е, че цените  на придобиване втора ръка са ниски, а после частите и ремонтите са скъпи. Особено на 3,0 тди и в частност на 2,7 тди, който си е абсолютно същия мотор, и затова и поддръжката и евентуалните ремонти са по-тежки. Най-евтино се поддържа 2,0 тди на предно с ръчка и върви сносно особено с чип. Ако ще се взима шестак то по-добре 3,0 тди и да се настрои човек психологически, за да няма после болести и семейни скандали ако дойде някой по-скъп ремонт. За 3,0 тди както писа Стефчо, най добре да се търси мотор ASB, мисля че от 2007-ма година почват, защото са с по-бърза кутия и  ако може да е на по-нормални километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ASB-то с една идея по-малко харчи и повече километри се въртят преди да се разлопат веригите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почне човек да ги нарежда, да е 3.0, да е АСБ, да е след 2007, ама и да е на малко километри, и цената вече далеч не е 12 хиляди :D
Нищо де, то така трябва да е, според парите се правят компромиси с едно или с друго.
Факт е, че голяма част от тия, дето пишем в темата караме 4Ф и не сме фалирали заради едната лагерница в гаража - щастливи хора сме, принципно.
Авторе - ако си решил да се мяташ на 4Ф - давай, плюсовете на колата като цяло са много повече от минусите. Хората карат какви ли не кошници, доста по стари с цени на ремонтите като при 4Ф и не са умрели. Това, че след време може да ти се наложи да смениш нещо важи за всяка една кола. За 4Ф - избираш двигателя който ти пасва на джоба и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не бива да се заблуждава всеки, който иска да си купи 4ф шестцилиндрово, че поддръжката и ремонтите са му като на всяка стара 10 годишна кола, защото това далеч не е така, много електроника, сложен двигател, скъпи дюзи и т.н . Не е като да купиш някоя трошка да смениш маслото и филтрите за 500 лева и да си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...