kosio85 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Бутона за ЕСП и визитника трябва да са отляво. Ааа верно. Въобще не го забелязах. А иначе се вижда и там на страничните колонки някаква следа от нещо. Може би като са махали таблото или незнам от какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Обръщана кола не бих си купил, кой знае какво е снаждано по инсталциите и какво е мазано и правено по нея.Сега като се замисля, тази кола е купена за без пари от англия, била е пълна базовица вътре и всичко по нея в интериора е насаждано от донор.Копчето на светлините, няма позиция Ауто, кой ще си поръча външен S-line и вътре да е с Audi-Concert, или да няма автопилот.И волана е бил 4-ри лъчев обикновен според мен.Няма да се учудя и външния s-line да е насаждан.Проверка по ВИН ще си каже всичко.По тази кола нищо не е нейно май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Има много индивидуални конфигурации за поръчка. Аз имам приятел с Б6 - има кожа, но няма борд компютър. Не може да се каже кое е слагано, кое не е. Аз не виждам нищо лошо в допълнителното насаждане на екстри, тъй като аз самия съм си сложил доста на моята в последствие. Въпрос на преценка е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Разбира се, че няма нищо лошо да се насаждат екстри, но предпочитам аз да си ги насаждам, а не някой преди мен и да не знам кое как и защо е правено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 (Редактирано) Абе ако е читава колата няма лошо. Кво като е обръщана. Ако всичко си работи и не изкарва грешки за някакви неща, значи е направено като хората. По принцип и аз не бих си взел обръщана, но винаги има изключение Колегата е прав, че може да си ги поръчаш от магазина както ти искаш с каквито добавки пожелаеш, така, че е не е задължително да са насаждани нещата. Гледам обаче, че километража е само в километри, така, че са правени някакви неща. Хубаво е при огледа на място, ако ще има такъв, да го разпита колегата продавача за тия неща, защото наистина явно доста игра е имало с колата. Редактирано 18 Декември 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Виждам, че обсъждате колата, която продавам. За да разсея всички съмнения колата е внос от Англия. Никога не съм го крил това. С пълна сервизна история. Купих я на 130000 км. Обръщан и е волана, ако има запознати знаят, че на Ауди Б6 няма абсолютно нищо сложно да се смени дирекцията. Не се реже и не се наставя инсталацията. Не се пили, кълца, пасира нищо. Колата фабрично е подготвена както за ляв, така и за десен волан. Лично съм присъствал и контролирал смяната на волана от майстора. Всичко по колата си е оригинално и така си е дошла. Както S-Line пакета, така и волана (никога не е бил 4-лъчев). Някой си мислят, че в Англия ги подаряват тия коли. Влезте в някой сайт и вижте цените на тези коли. Това ми е втора кола от Англия и ако има запознати да потвърдят, там колите са доста по-читави и поддържани. Ако някой има конкретни въпроси съм отворен да пояснявам и обяснявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Все си мисля Аз обаче че В6-ца с дясна дирекция е поне два пъти по евтина от такава с лява закупена оттам.Ако сравняваме едни и същи екземпляри. Това по обръщането може би си прав и насаждането на екстри ако е нямала някой от С-лайн пакета.Колата ти изглежда прилична от нищото снимки дето си приложил към обявата.Не става ясно обаче лайстните на вратите има ли ги няма ли ги и къде са?С каква цел в обявата не си описъл че е обръщана и не си приложил снимки на интериора като цяло? Не се заяждам коментираме и задаваме въпросите си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Има си всички S-Line лайсни от всички страни. Явно е няква зрителна илюзия. Това бяха снимките, които имах, когато пуснах обявата. Понеже вече съм с новата кола, тази не я карам и стой на паркинг. Няма абсолютно никаква причина да не я снимам отвътре. Колега ми поиска снимки отвътре, отидох да я снимам отвътре и му ги пратих. Не ги качвам към обявата, защото колата е много мръсна отвътре и не може да се сравнява с излъсканите горублянски коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 (Редактирано) Много честни отговори дава колегата. Евала, че си видял, че я обсъждаме и не си мълчиш. Според мен са наистина рядкост такива коли и ако сега търсех, бих я погледнал задължително. За мене единствения минус е, че салона е от плат, но пък външно изглежда уникална с тия брони Според мене ако я лъснеш малко отвътре и качиш снимки, и на интериора в обявата, ще е по-добре. Успех с продажбата. Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 (Редактирано) Благодаря!Почивните дни ще я лъсна, че сега съм бая ангажиран и нямам време. Колата не е екстраджийска. Големите и плюсове са пълен фабричен S-Line+ пакет, 190 коньовия мотор, S-Line окачване и quattro. За поддръжка и обслужване не се различава по нищо от 1.8Т 150к.с. Същото масло, същите филтри, окачване и т.н. Разликите са в турбото, има 2 кулера, по-големи инжектори, друг софтуер и скоростната кутия (мисля, че на този модел скоростната кутия е от S4).Обслужвана е винаги на време с хубави масла и филтри и само с оригинални части, купувани от колега от форума. За това мисля, че техническото и състояние е много добро. Редактирано 18 Декември 2014 от Andrey_Kotsev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 (Редактирано) Абе достатъчно екстри си има, особено мотора Ще взема да се направя на купувач да дойда да пробвам как върви на 190 коня тоя мотор, да знам има ли смисъл от чип на мойте 150 магарета Шегувам се разбира се. Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 (Редактирано) Колата има една от най-редките и скъпи за слагане екстри, като външния с-лайн. Салона също е хубав, волана, топката за скоростите, има ксенон. Като добавим мотора и куатрото, бих казал, че е доста по-добре като оборудване от 95% от Б6-ците на пазара. Темпомат и парктроник се слагат за няма и 300 лева, външен с-лайн за 1500 поне. Абе достатъчно екстри си има, особено мотора Ще взема да се направя на купувач да дойда да пробвам как върви на 190 коня тоя мотор, да знам има ли смисъл от чип на мойте 150 магарета Шегувам се разбира се.Има разлика, казвам ти го от първо лице. Редактирано 18 Декември 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Абе достатъчно екстри си има, особено мотора Ще взема да се направя на купувач да дойда да пробвам как върви на 190 коня тоя мотор, да знам има ли смисъл от чип на мойте 150 магарета Шегувам се разбира се.Ако наистина искаш да се врътнеш с такава кола няма никакви ядове. Разлика според мен има доста голяма. 40 турбо к.с. не са за подценяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Колата има една от най-редките и скъпи за слагане екстри, като външния с-лайн. Салона също е хубав, волана, топката за скоростите, има ксенон. Като добавим мотора и куатрото, бих казал, че е доста по-добре като оборудване от 95% от Б6-ците на пазара. Темпомат и парктроник се слагат за няма и 300 лева, външен с-лайн за 1500 поне. Има разлика, казвам ти го от първо лице. Аз знам, че има, но както каза Богомил, като ходих да ми изключи втората сонда "сложи си чип като вече прежалиш колата" . Много наспамихме темата на колегата. Аз спирам вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemran Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Кола с обръщана дирекция не искам да си купя. Не искам и да споря дали си струва или не. Явно quattro-то ще е дизел. Въпроса ми е кой двг да гледам. 1.9 TDI quattro (130 Hp); 2.5 TDI quattro (180 Hp); 3.0 TDI quattro (204 Hp); 3.0 TDI quattro (233 Hp); За 1.9 чувам добри отзиви и сигурно ще гледам за такава кола.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 3.0TDI мотора е при В7 купето и е винаги с двойно задвижване.За под 10 бона тоя мотор ще е на голям пробег,убит от каране навън.Другите два мотора са при В6 купето,като 1.9TDI quattro е само с ръчна 6 степенна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Само от любопитство да попитам, защо изведнъж се насочи към дизел? А това кви пари са тия коли из острова, отговора е: доста са. Аз като си рових да купувам, А4 Б6 S-line, Quattro, 190k.с. /такова търсих, другите не ме вълнуваха въобще/, под 4500 паунда, нямаше. А и колите са доста добре поддържани там. Не се заяждам, просто коментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 За 3.0ТДИ ще трябва доста да завишиш бюджета си, колегата tonko2.0t ти е написал какво да очакваш от такава за 10к. Гледай 1.9ТДИ 130к.с. И аз да питам: какво те отказа от бензина? Вероятността да е по-малко карана е огромна, съответно да е по-запазена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemran Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Аз работя от 5 години в Англия, знам колко пари са там. Не искам да карам с обратен волан тук или да обръщам волана. Търся си а4/б6 . Предпочитам да е газ-бензин (1.8т), но може и 1.9тди. Ако излезе нещо хубаво ще се купи. Вече не държа да е бензин. Отворен съм за мнения и предложения. В момента гледам обяви на дизели и харесах 3 такива. Някои ходил ли е даги види, какво мислите за тези коли, моля за мнения:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416209229440440&slink=8cny7o http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413370029898727&slink=8cny7o http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407162342903216&slink=8cny7o БлагодаряЗа 3.0ТДИ ще трябва доста да завишиш бюджета си, колегата tonko2.0t ти е написал какво да очакваш от такава за 10к. Гледай 1.9ТДИ 130к.с. И аз да питам: какво те отказа от бензина? Вероятността да е по-малко карана е огромна, съответно да е по-запазена.не съм се отказал, ако намеря бензин ще я купя, но ако не се намери, ще е дизел и да ще е 1.9тди 130 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemran Публикувано 23 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Колеги, какво мислите за тази хубавица... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416750636673239 била е обслужена и регистрирана, и няма нищо за смяна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Таз е хубава, отивай, гледай, пробвай и ти си човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemran Публикувано 23 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Моля за доверен сервиз в София (по възможност близо до гара Захарна фабрика). Къде да я закарам на сервиз и диагностика, да се провери турбото, дросел клапата, дебитомер, ламбда сонди и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 (Редактирано) Тази нали беше обсъдена по-назад в темата. Някой колега беше я гледал и впечатленията не били много положителни само от огледа. Редактирано 23 Декември 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Още ли им искат по десет хий лева на тея фейснати б5-ци , баси?!? То 4F-ките станаха по-евтини вече.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване