Jump to content

Tърся си ауди A4 '02-'04 задължително quattro


Recommended Posts

Бутона за ЕСП и визитника трябва да са отляво. :)

Ааа верно. Въобще не го забелязах. А иначе се вижда и там на страничните колонки някаква следа от нещо. Може би като са махали таблото или незнам от какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Обръщана кола не бих си купил, кой знае какво е снаждано по инсталциите и какво е мазано и правено по нея.

Сега като се замисля, тази кола е купена за без пари от англия, била е пълна базовица вътре и всичко по нея в интериора е насаждано от донор.Копчето на светлините, няма позиция Ауто, кой ще си поръча външен S-line и вътре да е с Audi-Concert, или да няма автопилот.И волана е бил 4-ри лъчев обикновен според мен.Няма да се учудя и външния s-line да е насаждан.Проверка по ВИН ще си каже всичко.По тази кола нищо не е нейно май :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много индивидуални конфигурации за поръчка. Аз имам приятел с Б6 - има кожа, но няма борд компютър. :) Не може да се каже кое е слагано, кое не е. Аз не виждам нищо лошо в допълнителното насаждане на екстри, тъй като аз самия съм си сложил доста на моята в последствие. Въпрос на преценка е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че няма нищо лошо да се насаждат екстри, но предпочитам аз да си ги насаждам, а не някой преди мен и да не знам кое как и защо е правено. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако е читава колата няма лошо. Кво като е обръщана. Ако всичко си работи и не изкарва грешки за някакви неща, значи е направено като хората. По принцип и аз не бих си взел обръщана, но винаги има изключение :) Колегата е прав, че може да си ги поръчаш от магазина както ти искаш с каквито добавки пожелаеш, така, че е не е задължително да са насаждани нещата. Гледам обаче, че километража е само в километри, така, че са правени някакви неща. Хубаво е при огледа на място, ако ще има такъв, да го разпита колегата продавача за тия неща, защото наистина явно доста игра е имало с колата.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че обсъждате колата, която продавам. За да разсея всички съмнения колата е внос от Англия. Никога не съм го крил това. С пълна сервизна история. Купих я на 130000 км. Обръщан и е волана, ако има запознати знаят, че на Ауди Б6 няма абсолютно нищо сложно да се смени дирекцията. Не се реже и не се наставя инсталацията. Не се пили, кълца, пасира нищо. Колата фабрично е подготвена както за ляв, така и за десен волан. Лично съм присъствал и контролирал смяната на волана от майстора. Всичко по колата си е оригинално и така си е дошла. Както S-Line пакета, така и волана (никога не е бил 4-лъчев). 

Някой си мислят, че в Англия ги подаряват тия коли. Влезте в някой сайт и вижте цените на тези коли. Това ми е втора кола от Англия и ако има запознати да потвърдят, там колите са доста по-читави и поддържани.  

Ако някой има конкретни въпроси съм отворен да пояснявам и обяснявам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля Аз обаче че В6-ца с дясна дирекция е поне два пъти по евтина от такава с лява закупена оттам.

Ако сравняваме едни и същи екземпляри.

 

Това по обръщането може би си прав и насаждането на екстри ако е нямала някой от С-лайн пакета.

Колата ти изглежда прилична от нищото снимки дето си приложил към обявата.

Не става ясно обаче лайстните на вратите има ли  ги няма ли ги и къде са?

С каква цел в обявата не си описъл че е обръщана и не си приложил снимки на интериора като цяло?

 

Не се заяждам коментираме и задаваме въпросите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си всички S-Line лайсни от всички страни. Явно е няква зрителна илюзия. Това бяха снимките, които имах, когато пуснах обявата. Понеже вече съм с новата кола, тази не я карам и стой на паркинг. Няма абсолютно никаква причина да не я снимам отвътре. Колега ми поиска снимки отвътре, отидох да я снимам отвътре и му ги пратих. Не ги качвам към обявата, защото колата е много мръсна отвътре и не може да се сравнява с излъсканите горублянски коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много честни отговори дава колегата. Евала, че си видял, че я обсъждаме и не си мълчиш. Според мен са наистина рядкост такива коли и ако сега търсех, бих я погледнал задължително. За мене единствения минус е, че салона е от плат, но пък външно изглежда уникална с тия брони ;) Според мене ако я лъснеш малко отвътре и качиш снимки, и на интериора в обявата, ще е по-добре. Успех с продажбата.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Почивните дни ще я лъсна, че сега съм бая ангажиран и нямам време. 

Колата не е екстраджийска. Големите и плюсове са пълен фабричен S-Line+ пакет, 190 коньовия мотор, S-Line окачване и quattro. За поддръжка и обслужване не се различава по нищо от 1.8Т 150к.с. Същото масло, същите филтри, окачване и т.н. Разликите са в турбото, има 2 кулера, по-големи инжектори, друг софтуер и скоростната кутия (мисля, че на този модел скоростната кутия е от S4).

Обслужвана е винаги на време с хубави масла и филтри и само с оригинални части, купувани от колега от форума. За това мисля, че техническото и състояние е много добро.

Редактирано от Andrey_Kotsev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе достатъчно екстри си има, особено мотора ;) Ще взема да се направя на купувач да дойда да пробвам как върви на 190 коня тоя мотор, да знам има ли смисъл от чип на мойте 150 магарета :D Шегувам се разбира се.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има една от най-редките и скъпи за слагане екстри, като външния с-лайн. Салона също е хубав, волана, топката за скоростите, има ксенон. Като добавим мотора и куатрото, бих  казал, че е доста по-добре като оборудване от 95% от Б6-ците на пазара. Темпомат и парктроник се слагат за няма и 300 лева, външен с-лайн за 1500 поне.

 

Абе достатъчно екстри си има, особено мотора ;) Ще взема да се направя на купувач да дойда да пробвам как върви на 190 коня тоя мотор, да знам има ли смисъл от чип на мойте 150 магарета :D Шегувам се разбира се.

Има разлика, казвам ти го от първо лице. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе достатъчно екстри си има, особено мотора ;) Ще взема да се направя на купувач да дойда да пробвам как върви на 190 коня тоя мотор, да знам има ли смисъл от чип на мойте 150 магарета :D Шегувам се разбира се.

Ако наистина искаш да се врътнеш с такава кола няма никакви ядове. Разлика според мен има доста голяма. 40 турбо к.с. не са за подценяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има една от най-редките и скъпи за слагане екстри, като външния с-лайн. Салона също е хубав, волана, топката за скоростите, има ксенон. Като добавим мотора и куатрото, бих  казал, че е доста по-добре като оборудване от 95% от Б6-ците на пазара. Темпомат и парктроник се слагат за няма и 300 лева, външен с-лайн за 1500 поне.

 

Има разлика, казвам ти го от първо лице. :)

Аз знам, че има, но както каза Богомил, като ходих да ми изключи втората сонда "сложи си чип като вече прежалиш колата" :D. Много наспамихме темата на колегата. Аз спирам вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола с обръщана дирекция не искам да си купя. Не искам и да споря дали си струва или не. Явно quattro-то ще е дизел. Въпроса ми е кой двг да гледам. 1.9 TDI quattro (130 Hp)2.5 TDI quattro (180 Hp)3.0 TDI quattro (204 Hp)3.0 TDI quattro (233 Hp)

За 1.9 чувам добри отзиви и сигурно ще гледам за такава кола.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TDI мотора е при В7 купето и е винаги с двойно задвижване.

За под 10 бона тоя мотор ще е на голям пробег,убит от каране навън.

Другите два мотора са при В6 купето,като 1.9TDI quattro е само с ръчна 6 степенна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от любопитство да попитам, защо изведнъж се насочи към дизел? :)

 

 

А това кви пари са тия коли из острова, отговора е: доста са.

 

Аз като си рових да купувам, А4 Б6 S-line, Quattro, 190k.с. /такова търсих, другите не ме вълнуваха въобще/, под 4500 паунда, нямаше. 

А и колите са доста добре поддържани там.

 

Не се заяждам, просто коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3.0ТДИ ще трябва доста да завишиш бюджета си, колегата tonko2.0t ти е написал какво да очакваш от такава за 10к. Гледай 1.9ТДИ 130к.с. И аз да питам: какво те отказа от бензина? Вероятността да е по-малко карана е огромна, съответно да е по-запазена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз работя от 5 години в Англия, знам колко пари са там. Не искам да карам с обратен волан тук или да обръщам волана. Търся си а4/б6    . Предпочитам да е газ-бензин (1.8т), но може и 1.9тди. Ако излезе нещо хубаво ще се купи. Вече не държа да е бензин. Отворен съм за мнения и предложения. В момента гледам обяви на дизели и харесах 3 такива. Някои ходил ли е даги види, какво мислите за тези коли, моля за мнения:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416209229440440&slink=8cny7o

 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413370029898727&slink=8cny7o

 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407162342903216&slink=8cny7o

 

 

Благодаря



За 3.0ТДИ ще трябва доста да завишиш бюджета си, колегата tonko2.0t ти е написал какво да очакваш от такава за 10к. Гледай 1.9ТДИ 130к.с. И аз да питам: какво те отказа от бензина? Вероятността да е по-малко карана е огромна, съответно да е по-запазена.

не съм се отказал, ако намеря бензин ще я купя, но ако не се намери, ще е дизел и да ще е 1.9тди 130 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво мислите за тази хубавица... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416750636673239

 

 

била е обслужена и регистрирана, и няма нищо за смяна... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за доверен сервиз в София (по възможност близо до  гара Захарна фабрика). Къде да я закарам на сервиз и диагностика, да се провери турбото,  дросел клапата, дебитомер, ламбда сонди и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази нали беше обсъдена по-назад в темата. Някой колега беше я гледал и впечатленията не били много положителни само от огледа.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...