integrale45 Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Два въпроса към по-запознатите:Имаме два автомобила с еднакви турбодвигатели, примерно 1.8Т. И на двата турбото надува примерно до 1.5- с еднакви турбини са,дали мощността им в кс ще е еднаква?Имаме два автомобила с еднакви турбодвигатели, примерно 1.8Т. Едното е с К04 и турбото надува до 1 бар, а другото е с К03 и турбото надува до 1,3. Кой автомобил ще е с по-мощен двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 И в двата случая - който е в по-добро състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Може да се направи хибрид на базата на оригиналната турбина, със по голямо фрезовано компресорно колело ще достигне заветните 250 коня.оригиналната турбина не става за нищо, защото е с малка топла част и дори в стоково изпълнение пука колектор и топла част.По-голямо компресорно колело има смисъл при 029. При 073 не знам дали има месо за фрезоване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Правиш един лог-тайп колектор и плесваш GT2560R а защо не и нещо по-големко. А ако държиш на плъг енд плей хибрид, има варианти и за до 300кс с K04-015 с колело от новото s3 и студена част от RS4 - като добавиш 400сс дюзи, кулер, 63мм генерация и един софтуер от UPG и си готов. Но една такава турбина стува над 3к, така че колегите са прави че по-добре нова кола . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Принципно и аз съм за S4-ка, но читава фейсова такава нов внос с регистрция, обслужване и евентуално ГИ ще надмине 10-12 бона, а колата на колегата е с пазарна цена макс. 4000. С други думи трябва да додаде едни 8000 бона, което си е 2 пъти стойноста на неговата, което щом пита за такъв тунинг, явно в момента не му е по силите. А GT2560 гледам, че един колега продава перфектна на около 10К км. за 1200 лв. така че, като се добави колектор, кулер, дюзи, генерация и ремап, таван ще му стъпи на 3000 всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 20 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Правиш един лог-тайп колектор и плесваш GT2560R а защо не и нещо по-големко. А ако държиш на плъг енд плей хибрид, има варианти и за до 300кс с K04-015 с колело от новото s3 и студена част от RS4 - като добавиш 400сс дюзи, кулер, 63мм генерация и един софтуер от UPG и си готов. Но една такава турбина стува над 3к, така че колегите са прави че по-добре нова кола . Може ли примерна снимка, тъй като не съм запознат какво представлява този тип колектор, а в гугъл като напише името излизат доста различни и не знам кое е въпросния. Принципно и аз съм за S4-ка, но читава фейсова такава нов внос с регистрция, обслужване и евентуално ГИ ще надмине 10-12 бона, а колата на колегата е с пазарна цена макс. 4000. С други думи трябва да додаде едни 8000 бона, което си е 2 пъти стойноста на неговата, което щом пита за такъв тунинг, явно в момента не му е по силите. А GT2560 гледам, че един колега продава перфектна на около 10К км. за 1200 лв. така че, като се добави колектор, кулер, дюзи, генерация и ремап, таван ще му стъпи на 3000 всичко. Аз нещо не ги виждам всичките неща да се поберат в 1800лв. Предполагам, че келеша ще ми вземе половината за ремапа само... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Ше се поберат, не се притеснявай, даже и за почерпка в скромна кръчма щи останат! Просто се заинтересувай и поразпитай по-сериозно, НО не по форумите и ще откриеш много неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Не съм забравил, просто приемам за даденост, че всички пишещи тук са поне с чипове Бхаххахахха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Може ли примерна снимка, тъй като не съм запознат какво представлява този тип колектор, а в гугъл като напише името излизат доста различни и не знам кое е въпросния. Примерно....Не е най ефективния от гледна точка пълнене на цилиндрите, но е най-ефективния от гледна точка респонс на турбината и най-елементарен за изработка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 8 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Здравейте отново колеги, пиша от името на приятел. Въодушевени от темата за китайските турбини, авера ми реши да поръча една такава турбина. К04-023. До края на седмицата я чакаме да пристигне. Към момента под въпрос седи колектора. Какви са вариантите? Има ли място за преходен фланец? Продават ли се готови такива колектори за надлъжни мотори? Колко би струвала направата на тръбен такъв колектор, има ли някой който знае къде ги правят и са правили такъв да се поръча ако цената е поносима? Другия въпрос е генерацията на 63мм достатъчна ли е и ако да на колко мм трябва да е даунпайпа?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Нали още в първия пост си писал, че нямате проблем с направата на колектор /макар и грозен/! Място за преходен фланец няма! Вариант е да се направи къстъм колектор с фланец правилно позициониран за тази турбина. Има много хора, които могат да го направят, но трябва да потърсите. 300-500 лв. ще ви струва. 63 мм. е достатъчно със 76 мм. даунпайп до меката връзка, която също е хубаво да е 76. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Проблем нямам аз със грозните колектори, авера ми от друга стана има по различни виждания.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Ами офертирай авера да му продам целия сетъп болт-он и тамън ще имате ноу-хауто на готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Аз не разбрах с тазкъв сетъп си на а4-та ли? АЕБ ли е? Колкото по темата- абсолютно безсмислено е да се занимаваш с к03-029/073/ и каквата и да било друга к03. Налей лев и сложи гт, примерно, поне ще знаеш, че като свикнеш има на къде да растеш. 200к.с. писват много лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Дам с такъв съм на А4 АЕБ. 250 коня на мотор гаранция ще се изкарат. Винаги може да мигрира към ГТ ако има лев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Здравейте отново, да повдигна темата с няколко въпроса. Турбината е монтирана, генерацията е готова и кулера също е монтиран. Стигнахме до дюзи и помпа. По съвет на TST Racing търсим помпа Бош 040, и дюзи с характеристиките на тези на S3. Намерихме едни червени инжектори от Сааб Турбо, които са напълно Болт-Он на АЕБ и пасват по всички характеристики. Дават ги 380сс (като тези от S3). Все още търсим, че тез сааби голям кът се оказаха...Въпроса с помпата. Тази помпа се монтирала на аудита 2.3 с механична инжекция. Намирам няколко такива помпи в OLX но номерата им завършват на 031, а не на 040. Мисълта ми е тези помпи аджеба еднакви ли са (031 и 040)? Гледам също има от мерцедеси с мех. инжекция помпи завършващи на 950, те стават ли за нашите цели? Гледам също в ОЛХ и Ибей разни помни нови на приятни цени с условието "Тип Еди кво си" това предполагам са китайски ментаци, на които смятам не трябва да обръщаме внимание? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) И моята кола е с тези инжектори, но са 350 кубика, не 380...ама на различни места може да пише различни работи. При мен работят перфектно. Навремето като търсих за мен, попаднах на една морга, ама не си спомням Софийска ли беше, или Пловдивска, та те по принцип взимали Сааби турбо, обаче някой тунер тИрикат им ги изкупувал инжекторите от Сааб турбо...нямаха в момента комплект за мен, и аз си намерих от една Айтоска морга(турците). Ако успея да си изровя тефтеря с телефоните, ще го напиша да провериш дали нямат в момента. Цената беше повече от прилична.Ако не си го направил още - провери за обяви на Сааб турбо на части в карс-а и мобилето. И олх и базара - за инжектори само. Редактирано 24 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 В ebay.co.uk има доста оферти. Моите ги чакам от там - http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsaab+red+tops+injector.TRS0&_nkw=saab+red+tops+injectors&ghostText=&_sacat=0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Колко ще ти стъпят? Моите ги взех за 80 кинта, от кола без газ, перфектни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 150 лева заедно с доставката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Звънях на всички в в карс и мобиле. Само един ги има и ги спазарихме на 120лв. Сега обаче търся още 4 за моята кола.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Гледам я тази помпа и се чудя ще стане ли или няма да стане: http://olx.bg/benzinova-gorivna-pompa-za-audi-i73379526 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Попаднах на инжектори Siemens Deka 9179379. Някой с някакво инфо за тях? Монтират се на Волво С40 2.0Т и са 390сс, но нищо друго не намирам като размери и ъгъл на впръскване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Данни за Сименс- Дека - много трудна работа...аз поне не съм попадал на инфо за тези дюзи.Относно дюзите от Сааб турбо: Телефона на авто-моргата където може да има от червените дюзи от Сааб турбо - 0899444368 ( Перник)Записал съм си и че в Софийската авто-морга Рикамби( някой си Радо съм записал) е имал - когато си търсех за мен, цената е била x 40 лв/бр. Телефона го нямам, но предполагам ще се намери в нета.Това е с което мога да помогна. Редактирано 24 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Днес получих 4 броя за авера ми, утре чакам и за моята кола, червени от Сааб.Нямаше нужда от телефончетата, но може да помогнат на някой друг.Сега остава питанката дали помпа Бош завършваща на 031 е еднаква с тази на 040 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване