Jump to content

Моля за съвети при силов тунинг.


Recommended Posts

Два въпроса към по-запознатите:

Имаме два автомобила с еднакви турбодвигатели, примерно 1.8Т. И на двата турбото надува примерно до 1.5- с еднакви турбини са,дали мощността им в кс ще е еднаква?

Имаме два автомобила с еднакви турбодвигатели, примерно 1.8Т. Едното е с К04 и турбото надува до 1 бар, а другото е с К03 и турбото надува до 1,3. Кой автомобил ще е с по-мощен двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може да се направи хибрид на базата на оригиналната турбина, със по голямо фрезовано компресорно колело ще достигне заветните 250 коня.

оригиналната турбина не става за нищо, защото е с малка топла част и дори в стоково изпълнение пука колектор и топла част.

По-голямо компресорно колело има смисъл при 029. При 073 не знам дали има месо за фрезоване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш един лог-тайп колектор и плесваш GT2560R а защо не и нещо по-големко. 
А ако държиш на плъг енд плей хибрид, има варианти и за до 300кс с K04-015 с колело от новото s3 и студена част от RS4 - като добавиш 400сс дюзи, кулер, 63мм генерация и един софтуер от UPG и си готов. Но една такава турбина стува над 3к, така че колегите са прави че по-добре нова кола :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и аз съм за S4-ка, но читава фейсова такава нов внос с регистрция, обслужване и евентуално ГИ ще надмине 10-12 бона, а колата на колегата е с пазарна цена макс. 4000. С други думи трябва да додаде едни 8000 бона, което си е 2 пъти стойноста на неговата, което щом пита за такъв тунинг, явно в момента не му е по силите. А GT2560 гледам, че един колега продава перфектна на около 10К км. за 1200 лв. така че, като се добави колектор, кулер, дюзи, генерация и ремап, таван ще му стъпи на 3000 всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш един лог-тайп колектор и плесваш GT2560R а защо не и нещо по-големко. 

А ако държиш на плъг енд плей хибрид, има варианти и за до 300кс с K04-015 с колело от новото s3 и студена част от RS4 - като добавиш 400сс дюзи, кулер, 63мм генерация и един софтуер от UPG и си готов. Но една такава турбина стува над 3к, така че колегите са прави че по-добре нова кола :D

 

 

Може ли примерна снимка, тъй като не съм запознат какво представлява този тип колектор, а в гугъл като напише името излизат доста различни и не знам кое е въпросния.

 

Принципно и аз съм за S4-ка, но читава фейсова такава нов внос с регистрция, обслужване и евентуално ГИ ще надмине 10-12 бона, а колата на колегата е с пазарна цена макс. 4000. С други думи трябва да додаде едни 8000 бона, което си е 2 пъти стойноста на неговата, което щом пита за такъв тунинг, явно в момента не му е по силите. А GT2560 гледам, че един колега продава перфектна на около 10К км. за 1200 лв. така че, като се добави колектор, кулер, дюзи, генерация и ремап, таван ще му стъпи на 3000 всичко.

 

Аз нещо не ги виждам всичките неща да се поберат в 1800лв. Предполагам, че келеша ще ми вземе половината за ремапа само...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше се поберат, не се притеснявай, даже и за почерпка в скромна кръчма щи останат! Просто се заинтересувай и поразпитай по-сериозно, НО не по форумите и ще откриеш много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли примерна снимка, тъй като не съм запознат какво представлява този тип колектор, а в гугъл като напише името излизат доста различни и не знам кое е въпросния.

 

KA24DE_Log_Manifold.jpg

 

Примерно....

Не е най ефективния от гледна точка пълнене на цилиндрите, но е най-ефективния от гледна точка респонс на турбината и най-елементарен за изработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново колеги, пиша от името на приятел. Въодушевени от темата за китайските турбини, авера ми реши да поръча една такава турбина. К04-023. До края на седмицата я чакаме да пристигне. Към момента под въпрос седи колектора. Какви са вариантите? Има ли място за преходен фланец? Продават ли се готови такива колектори за надлъжни мотори? Колко би струвала направата на тръбен такъв колектор, има ли някой който знае къде ги правят и са правили такъв да се поръча ако цената е поносима? 
Другия въпрос е генерацията на  63мм достатъчна ли е и ако да на колко мм трябва да е даунпайпа?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали още в първия пост си писал, че нямате проблем с направата на колектор /макар и грозен/! Място за преходен фланец няма! Вариант е да се направи къстъм колектор с фланец правилно позициониран за тази турбина. Има много хора, които могат да го направят, но трябва да потърсите. 300-500 лв. ще ви струва. 63 мм. е достатъчно със 76 мм. даунпайп до меката връзка, която също е хубаво да е 76. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем нямам аз със грозните колектори, авера ми от друга стана има по различни виждания.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах с тазкъв сетъп си на а4-та ли? АЕБ ли е? Колкото по темата- абсолютно безсмислено е да се занимаваш с к03-029/073/ и каквата и да било друга к03. Налей лев и сложи гт, примерно, поне ще знаеш, че като свикнеш има на къде да растеш. 200к.с. писват много лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново, да повдигна темата с няколко въпроса. Турбината е монтирана, генерацията е готова и кулера също е монтиран. Стигнахме до дюзи и помпа. По съвет на TST Racing търсим помпа Бош 040, и дюзи с характеристиките на тези на S3. Намерихме едни червени инжектори от Сааб Турбо, които са напълно Болт-Он на АЕБ и пасват по всички характеристики. Дават ги 380сс (като тези от S3). Все още търсим, че тез сааби голям кът се оказаха...

Въпроса с помпата. Тази помпа се монтирала на аудита 2.3 с механична инжекция. Намирам няколко такива помпи в OLX но номерата им завършват на 031, а не на 040. Мисълта ми е тези помпи аджеба еднакви ли са (031 и 040)? Гледам също има от мерцедеси с мех. инжекция помпи завършващи на 950, те стават ли за нашите цели? Гледам също в ОЛХ и Ибей разни помни нови на приятни цени с условието "Тип Еди кво си" това предполагам са китайски ментаци, на които смятам не трябва да обръщаме внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята кола е с тези инжектори, но са 350 кубика, не 380...ама на различни места може да пише различни работи. При мен работят перфектно. Навремето като търсих за мен, попаднах на една морга, ама не си спомням Софийска ли беше, или Пловдивска, та те по принцип взимали Сааби турбо, обаче някой тунер тИрикат им ги изкупувал инжекторите от Сааб турбо...нямаха в момента комплект за мен, и аз си намерих от една Айтоска морга(турците). Ако успея да си изровя тефтеря с телефоните, ще го напиша да провериш дали нямат в момента. Цената беше повече от прилична.

Ако не си го направил още - провери за обяви на Сааб турбо на части в карс-а и мобилето.

И олх и базара - за инжектори само.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях на всички в в карс и мобиле. Само един ги има и ги спазарихме на 120лв. Сега обаче търся още 4 за моята кола.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на инжектори Siemens Deka 9179379. Някой с някакво инфо за тях? Монтират се на Волво С40 2.0Т и са 390сс, но нищо друго не намирам като размери и ъгъл на впръскване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данни за Сименс- Дека - много трудна работа...аз поне не съм попадал на инфо за тези дюзи.

Относно дюзите от Сааб турбо:

Телефона на авто-моргата където може да има от червените дюзи от Сааб турбо - 0899444368 ( Перник)

Записал съм си и че в Софийската авто-морга Рикамби( някой си Радо съм записал) е имал - когато си търсех за мен, цената е била x 40 лв/бр. Телефона го нямам, но предполагам ще се намери в нета.

Това е с което мога да помогна.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес получих 4 броя за авера ми, утре чакам и за моята кола, червени от Сааб.
Нямаше нужда от телефончетата, но може да помогнат на някой друг.
Сега остава питанката дали помпа Бош завършваща на 031 е еднаква с тази на 040

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...