Noctis Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 аз пробвах но не зная с каква електроника да я подкарам ;] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Малко снимки от почистване на дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 След почистването на дросела има ли осезаема разлика в поведенеито на колата?Предполагам, че в ниските би трябвало да е станала малко по-отзивчива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Освен почистване правих доста други неща по колата като запушване на маслените пари от които и беше дошла мръсотията, дълго планувано разпробиване на изпарителя че ми малееше + иридиеви свещи и нови кабели и колата живна осезаемо но колко се дължи на дросела не мога да кажа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Къде беше това запушване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Малко информация относно комфорт модулите: Подмяната на 4B0 962 258A със 4B0 962 258D се оказа успешна.При мен смяната се наложи поради факта, че стария модул отказа да обучава дистанционното след смяната на батериите. С "новия" комфорт модул обучаването на дистанционното става с VAG COM.Докато при стария тази възможност за обучаване с VAG COM липсваше и трябваше да се прави с ключ в таблото на контакт и другия в ключалката на шофьоркста врата. Ако модераторите преценят може да махнат тази информация от темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_tsonkov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Здравейте,колеги има ли някой с А6 Ц5 2.8 куатро от Русе,за проба на бобина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Къде беше това запушване?Запуших входа за маслените пари който се намира на пластмасовия колектор от дросела към филтъра и пуснах парите назад . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Здравейте колеги, само искам да направя едно вметване по въпроса ви със зацепването, защото имате някакви разминавания и трябва да се изгладят ......... зацепване може да се направи и без инструмент .......,но никога като хората, както и да го въртиш както и да го сучиш никога не можеш да го докараш перфектно като с инструментите и е хубаво да си се ползва и пина на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Да добавя и аз малко инфо. Ето го резултата от смяна на ремък без пин и скоба: Може да се извърши процедурата без скоба и пин, но не е препоръчително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Момци темата е хубава, нека не довеждаме до затварянето и. След като може да ги зацепва прецизно на око, то нека си го прави, нека при него ходят хора имащи му доверие. Всеки сам решава на кой да вярва и към кой да има съмнения, не сме предаването на бате Ненчо "кой е по-по-най" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 (Редактирано) Докато се разбирате да си ги измерите бихте ли ме светнали да ли стойностите от по горе споменатите канали във VAG COM са ок.Стойностите са измерени малко след запалване. Ето и снимка Редактирано 7 Октомври 2015 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 (Редактирано) ghostdog - Благодаря за пояснението, и аз имах съмнения че нещо не е като хората ... Редактирано 7 Октомври 2015 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Колеги имам нужда от помощ относно поведение на сондите Това е на топъл двигател след 15/20 мин престой веднага щом запалих След 2 мин След още 2 мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Има ли запознати отностно ЕГР системата при 2.8 има ли ефект при затапването или почистването и ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judi Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Здравейте,Автомобилът ми А6 С5, Avant, автоматик, 1998 г. Двигател V6 ALG 2.8 Quttro.Преди около два месеца, от време на време започнаха да не работят един или два цилиндъра. Понякога при първоначален старт и след 5-6 километра каране се оправяше, понякога палеше нормално, а след това, както си карам пак изчезваха един или два цилиндъра, после се оправяше. Нямаше някаква определена закономерност - понякога се случваше, като е по-студено, понякога, като е топло...Проблемът се появява и на газ и на бензин.Автомобилът не се кара редовно. Последно преди 2-3 седмици, като я карах пак прекъсваше почти през целия пробег (около 15 км), спрях пред къщи и след около 30 мин. я запалих за да я паркирам. Стартира си нормално, преместих я на мястото където стои и я угасих. Преди няколко дни се опитах да я запаля, но...не успях. И следващите дни опитвах, но не стана.Още докато беше в движение, няколко специалисти я гледаха и според тях проблемът е в запалителната бобина. В началото на годината - през февруари смених свещи, кабели и блока (запалителната бобина) с нови. Бобината е Tesla и съм изминал не повече от 2000-3000 км. и някак си не ми се вярва да е от нея, предвид краткия пробег. Ако се окаже, че бобината се е скапала, бих искал да попитам колеги, които имат опит, каква марка бобина да си купя и откъде, тъй като на пазара се предлагат различни марки на различни цени - Hella, Tesla, Febi Bilstein, Mapco, Janmor, Beru, ERA, NGK, SWAG, Nashua и т.н.Моля за Вашето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Смени газовите дюзи и сипвай скъп бензин поне веднъж в месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 @judi - Преди време имах същия проблем. Колата пали ли директно на газ?Записва ли някакви грешки ?Катализаторите махнати ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judi Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Проблемът е на газ и на бензин и винаги пали в началото на бензин. Няма катализатори. Sent from My Mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judi Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Смени газовите дюзи и сипвай скъп бензин поне веднъж в месеца.Колата се кара по-често на бензин, но не мисля, че проблемът е в дюзите, защото прави същото и на бензин. По мнение на разни майстори е от бобините.Sent from My Mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 (Редактирано) Като решиш проблема пиши,залагам на капещи дюзи, за опита махни и затапи газовоя маркуч към рейката,махни и бушона на газовата, карай 1 ден на бензин, на другия ден пиши как е запалила и работила колата. Редактирано 1 Декември 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judi Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Въпросът е, че не мога изобщо да я запаля...Пробвах няколко пъти, ама не става.Лошото е, че няма как да я закарам на ход и до сервиз. Ще трябва да я репатрирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Прибвай да извадиш всички свещи за няколко часа, като затапиш газта при филтъра на изпарителя/редуктора.Изчисти свещите или сложи старите ако ги пазиш и пробвай да запалиш.А колата изобщо опитва ли се да запали ? п.с. Идеята е да изолираш фактора газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judi Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Не, изобщо не се опитва да запали.Това със затапването не ми е много ясно...Ако проблемът идва от газта, защо и на бензин прекъсваше?Или се съмняваш в свещите? Когато смених бобините, смених кабелите и свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Провери за искра, извади свещ, сложи кабела опери на мотора и някои да върти, има или няма искра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване