Jump to content

Ангренажен ремък


Tiko04

Recommended Posts

Здравейте,имам питане относно ангренажния ремак на А4 - 2008 г. TDI - 120 к.с

 

Аз съм 2 собственик на колата, и в сервизната книжка пише, че не е сменян ангренажен ремък все още, а колата е вече на 146,000 км. 

 

Как мога да разбера, кога трябва да се смени ремъка ? 

 

Благодаря предварително и приятни празници :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

То не се пита изобщо. Вземеш ли кола от непознат, ангренажа е първото нещо за обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм 2.0 TDI само ,че CAGA  мотор  на него ангренажа се сменя на 180000 км.Тук там четох за смяна и по време, но според майстора това с времето не е вярно защото на кутията на оригинален ремък пише   " expire time-none " т.е. няма срок на годност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервизната книжка, пише смяна на зъбен ремък на 180,000 км ?

 

А извинявай, но какво ще рече CAGA, че не съм запознат ? Тоест ти до момента не си сменял ангренажен ремък ?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CAGA са буквите на мотора моя е 143 ps .  Смених го и сега съжалявам защото можеше да изкара още 50 хиляди до 180 а по хубаво от фабричното вграждане няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а само да попитам зъбен и ангренажен са едно и също нали ?

 

Ако е така, то и аз имам време, до 180.000, а в сервиз не може ли да се разбере колко е изхабен този ремък ?

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колата беше с пълна сервизна история от Porsche Sofia Zapad, и за това км, не ги подлагам на съмнение :) Сега погледнах и в техния сайт, и има смяна на ремък за 489 лв. което ми звучи ОК. 

 

А само да питам, ако реша да го сменям, да сменям ли и водна помпа и антифриз комплект: защото го имат на цена от 677 лв, а плюс някакъв канален ремъци става вече 899 лв. ?

 

Ти кое си сменил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренаж комплект с всички ролки обтегачи шпилки и водна помпа , канален ремък ролки и обтегачи по него ,около 900 лева без труд

Антифриза не го смених само долях около 2 литра а трябваше

Има пиниз да се смени всичко това без да се сваля бронята маска фарове и радиаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обади се на порше, дай си вина и ще ти кажат кога трябва да смениш ремъците и какво още. най добре си смени и водната помпа и ролките и пистовия ремък ако трябва. прави си го по книжка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъкът се смяна на пробег или достигнати години.

На 90% от 2.0TDI-тата е 120 000км. или 6г., има и такива които са на 180 000км., но времевия период е същия.

Ако искаш изпрати ми едно ЛС и ще ти дам цена за оригинални части на Ауди с огромна остъпка от цената в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колега здравей,как може да се разбере кой тип ремък е е на колко трябва да се смени? Защото!

Запазих една кола в Германия и в понеделник,живот и здраве трябва да я купя. Колата е  2.0 TDI 143 кс. 2010г. април. на 126881км от салон на Хюндай. Колата има абсолютно пълна сервизна книжка и история,там видях ,че ангренажният ремък е оригиналният. Та въпросът ми към вас е,на колко километра се сменят тези ремъци,защото трябва да и докарам до България на ход?

Искам да съм спокоен по път,ако трябва нещо да се сменя да знам! Също да не забравя, колко лева приблизително струва задължителната подмяна на всичко нужно след покупка на колата?Благодаля ви предварително!!!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен я докарай и го сменяй. 

Не е опрял ножът до кокъла, но и не разчитай, че можеш да си в караш спокойно някакъв период.

Около 1000лв. излиза всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз трябва да мина около 2800до 3000 км. до България и това ми е дерт, дали да съм по-спокоен по пътя? Щом дойда в България задължително ще ги сменя тези неща. 1000 лв само части или и труд? И за оригинални части ли говорим?

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да си по-спокоен, я транспортирай с автовоз или камионче. Едва ли взимат повече от 800 лева до България. Като сметнеш пътните такси и гориво, ти излиза същото. Но поне ще си спокоен, че няма да роди на пътя.

Ако ли не, сменяй там всичко, и я докарвай.

Вярно, цените ще са огЪн, ама поне знаеш, че са 'оригинални' сменяни в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ще видя какво ще я правя!Въпроса е,че трябва пътюм да мина и от друго място по работа!!! 

За това е добре да е на ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих  се в порше и ми казаха по номер на рамата,че ремъка трябва да се сменя на 210000!!!

Цената от 1000лв в порше ли е или при друг майстор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А казаха ли ти, че се сменя и на времеви период от 6г. ?

 

В тези 1000лв., които са и някакъв максимум се включват:

комплект ангренаж

шпилка

водна помпа

пистов ремък

обтегач с ролка на пистовия ремък

паразитна ролка

термостат с О пръстен

антифриз

 

Програмата 4+ не е я гледай защото не включва доста неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва според мен са някакви страшно пресилени презастраховки от производителя и щом е казал, че ремъка(и останалото) трябва да се смени на 6 години, значи реално, че тоя ремък може да издържи поне 7 години в най-лошите възможни условия и натоварвания.

Според мен спокойно можеш да си се прибереш в БГ без да се занимаваш с камиони, платформи и автовози.

 

За протокола имам една кола набор 91 , която още си е с оригиналния ангренаж, а оригиналната водна помпа се разтече преди 2 години...

 

Иначе няма спор, че е хубаво човек да си смени всичко и да се чувства спокоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, Audi_FeN_1 написа:

 значи реално, че тоя ремък може да издържи поне 7 години в най-лошите възможни условия и натоварвания.

 

Значи, ама ако скъса ремък на магистралата със 160км/ч тогава нищо няма да значи, това което сме писали, защото е късно либе за китка. Колите от новото поколение нямат защити, и като смели клапаните и в най-лошия случай някое бутало, и по-добре да не я връща в Бъглария, а направо да си хваща рейса, самолета и т.н. А дали ще ги смени в Чужбина, дали в България какво значение има? Дори и да се прибере така, пак ще се наложи да ги смени, защото си дал един чувал с пари за кола, която не знаеш кога ще роди. Но всеки си носи кръста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, IceHeart написа:

 А дали ще ги смени в Чужбина, дали в България какво значение има?

 

На едното място е двойно по-скъпо. :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...