O.Pavlov Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Здравейте,Новия казус е че когато загрее на 90градуса и пусна парно температурата пада до 70 и надолу.Сменени два термостата, водна помпа и всички консумативи и антифриз.Ако се кара дълго време примерно извънградско без парно и се пусне почти не пада.Духа си доста топло.Препоръчаха смяна на капачка-добра идея ли е?Други опции?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 здравей колега проблема не е в горе изброените консумативи . парното на автомобила е към малкия кръг и когато позсилиш вентилатора за парното охлаждаш моторетката директно през малкия кръг още прди да е отворил термостата . пробвай да не засилваш много вентилатора на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 При мен ставаше нешто подобно но не точно така както обясняваш.Не загряваше до 90 градуса и след пускането на парното духаше много слабо......Всичко стана след смяна на антифриза. До преди това всичко работеше без проблем.....оказа се че при смяната е останло ваздх....Провери може да е това. Ако преди това е било всичко добре. Аз отпуснах малко маркуча след радияторчето на парното , трабите са от страната на двигателя и всичко от тогава ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Да не спрян или затапен егр-а, че тогава също загрява по-бавно и изства колата по време на движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 За смяната на антифриз, не е щот и преди беше така.за Егр незнам, но иначе капе от него маслоSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 И аз го забелязах същото тия дни откакто е студено. Вчера беше загряла почти до 90, спрях да изчакам жената, пуснах парното и изведнъж слезе до 70 градуса. Като тръгнах пак си се качи на 90 и не пада в движение. Като карам без да спирам също не пада ами си загрява до 90 и там си стои. Дали имам някакъв проблем, защото миналата зима не си спомням да е правила така. Лятото смених капачката с оригинална. Дали може да е от нея? Парно си има да те умори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pastora56 Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте,на скоро смених термостат и датчик за охлаждащата течност на двигателя,антифризза е червен мерих го на -25 градуса е,колата загрява много бавно в града и макар и загряла на 90 градуса парното духа марно дори и с намален вентилатор,даже забелязах,че въздуховодите на таблото които духат на предното стъкло са разделени на ляв и десен,интересното е че от левия духа горещ въздух а от десния и всички останали духа марно,някой да знае нещо,дали е от радятора на парното???? AUDI A4 1.9TDI 2004 Редактирано 29 Декември 2014 от pastora56 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 30 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Сега в студа още по-зле, не задържа 90градуса на парно колкото и дълго да карамSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 При мен положението е различно, тази сутрин запалих и поработи 5 мин на спряно парно, след като потеглих за 200м. превключи на газ, пуснах парното да обдухва стъклото на 2-ра степен на вентилатора.След 1.5км. беше достигнала 90гр. и си ги държи, независимо дали съм на място или в движение.Парното вече беше на макс., не би трябвало при работа на място да пада температурата.Иначе ако е някаде около 50гр. и пусна парно, няма да загрее е 15мин. да стои, само в движение ги вдига бързо.Но все пак сме на газ и изпарителя отнема много от температурата на охл. течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 30 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 (Редактирано) Дали може да е от виското, или щуцер?Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 30 Декември 2014 от O.Pavlov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 Мойта също се филмира нещо. Без да пускам парното загрява много бързо до 90 и няма ядове. По принцип правя така-карам докато стигне 70 и тогава пускам парното и си загрява до 90 пак, но отскоро виждам, че преди да стигне 90 стрелката се връща малко и като покарам си стига на средата и не мърда. Проблема при мене е само на място. Охлажда се като пусна парното. Може би е много студено и е нормално. Аз откакто я имам такива студове не е виждала и незнам дали е нормално. Като вдигна капака обаче в двигателя не е горещо както обикновенно. Вчера като слизах от Боровец не можа да загрее бая време при спускането. Може термостата да се ебава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 (Редактирано) Да не спрян или затапен егр-а, че тогава също загрява по-бавно и изства колата по време на движение.При мене е изключен май заедно с втората сонда. Аз одеве пробввах да видя антифриза колко е топъл и честно казано си го пипнах без проблем като колата си показваше 90 градуса. Радиатора също не беше топъл. Това нормално ли си е? Редактирано 31 Декември 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 1 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2015 Карах вчера на -10 polo 1.4 tdi същата работаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 При мен b7 2.0 tdi от както стана -6?-12 започна да изстива в града или когато я оставя на място ,извън града няма проблем държи 90 градуса..?!!! Дали да сменям термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 При мен е същата ситуация,извън града няма проблем ,градско трудно загрява ,на място пада температурата.Според мен е нормално с нашите дизелови двигатели.В града няма такова натоварване на турбо то, трудно загрява двигателя.Евентуално по ниска предавка повече обороти.Трета зима я карам колата, два пъти съм сменял термостат и антифриз, разлика няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 При Пасат Б5.5 1.9 TDI AVF автоматик, загрява за отрицателно време в градски условия. Дори загрява на място. А кажете къде е логиката, защото аз не я виждам Аз съм със същия двигател и при сегашните температури дори и 70 градуса не мога да вдигна в София. Има нещо гнило... но не мога да разбера кое Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Значи да чакам да се стопли ,защото логиката е при неработещ термостат да е обратно "извън града да изстива ".Преди таз кола имах мзда 6 ,тя имаше печка ,която пали автоматично и правеше 90 градуса за 5 мин. работа на място.Има ли вариант за печка на аудито и дали е много трудоемко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianely Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 При мен на AWX мотора положението е следното - загрява малко по-бавно от нормалното.При висока скорост извънградско седи като закована на 90 градуса. В града на ниски обороти с усилено парно пада до 70 градуса. Термостат и виско отпадат- сменени са лятото с оргиналдъ ;-) Като почне да изстива , радиатора и маркучите към него са студени. Идентично е и положението с Октавия 2 1.9 TDI,така че явно просто при тези температури дизеляка не може да сгрява достатъчно когато не е натоварен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 (Редактирано) Добре дошли в клуба на дизеляците, тия коли просто не загряват в студа. Нафтата гори на много ниска температура особено на празен ход. ЕГР-а малко помага, да се стопли двигателя, но пък цапа колектора и клапите... Мойта бензинова Ланча за 2 минути отлепя стрелката в студа и както и да пусна парното мотора не изстива, ама ЕГТ-то на бензина е 400-500 градуса на празен ход и до 900-1000 градуса в движение на пълна газ. С нормално каране дизела е с ЕГТ 300-400 градуса в студа максимум...Оттам и идва разликата защо бензина загрява и държи температура дори и в студа... Редактирано 2 Януари 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Добре де тоз термостат не трябва ли да компенсира тез разлики в температурата,това не ми е първата дизелова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Като няма температура - няма какво да компенсира... Затваря големия кръг, но температурата и в малкия не е достатъчна.Дизелите на ВАГ работят с много малко гориво - то се вижда като отидете на бензиностацията...Малко гориво -> малко калории -> малка температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 3 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Пробвах на екон, и да върти в купето три черти на 20градуса и почти е бетон. извънградско е окSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 При Пасат Б5.5 1.9 TDI AVF автоматик, загрява за отрицателно време в градски условия. Дори загрява на място. А кажете къде е логиката, защото аз не я виждам Аз съм със същия двигател и при сегашните температури дори и 70 градуса не мога да вдигна в София. Има нещо гнило... но не мога да разбера кое При автоматика, двигателя винаги е по-натоварен. Самата кутия товари двигателя постоянно. За това и тихите обороти са по-високи. А и маслото на автоматика се охлажда, а неговия охладител дозатопля двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 10 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Само на извънградско е ок...В града е ужас много ме дразни?Никой ли няма решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 сложи си картон пред ресшетката на колата, да спираш струята студен въздух.и следващата кола си вземи бензин =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване