Jump to content

Проблем пуснато парно -пада температура


O.Pavlov

Recommended Posts

Здравейте,

Новия казус е че когато загрее на 90градуса и пусна парно температурата пада до 70 и надолу.Сменени два термостата, водна помпа и всички консумативи и антифриз.Ако се кара дълго време примерно извънградско без парно и се пусне почти не пада.Духа си доста топло.

Препоръчаха смяна на капачка-добра идея ли е?Други опции?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

здравей колега проблема не е в горе изброените консумативи . парното на автомобила е към малкия кръг и когато позсилиш вентилатора за парното охлаждаш моторетката директно през малкия кръг още прди да е отворил термостата . пробвай да не засилваш много вентилатора на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ставаше нешто подобно но не точно така както обясняваш.Не загряваше до 90 градуса и след пускането на парното духаше много слабо......Всичко стана след смяна на антифриза. До преди това всичко работеше без проблем.....оказа се че при смяната е останло ваздх....Провери може да е това. Ако преди това е било всичко добре. Аз отпуснах малко маркуча след радияторчето на парното , трабите са от страната на двигателя и всичко от тогава ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го забелязах същото тия дни откакто е студено. Вчера беше загряла почти до 90, спрях да изчакам жената, пуснах парното и изведнъж слезе до 70 градуса. Като тръгнах пак си се качи на 90 и не пада в движение. Като карам без да спирам също не пада ами си загрява до 90 и там си стои. Дали имам някакъв проблем, защото миналата зима не си спомням да е правила така. Лятото смених капачката с оригинална. Дали може да е от нея? Парно си има да те умори :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,на скоро смених термостат и датчик за охлаждащата течност на двигателя,антифризза е червен мерих го на -25 градуса е,колата загрява много бавно в града и макар и загряла на 90 градуса парното духа марно дори и с намален вентилатор,даже забелязах,че въздуховодите на таблото които духат на предното стъкло са разделени на ляв и десен,интересното е че от левия духа горещ въздух а от десния и всички останали духа марно,някой да знае нещо,дали е от радятора на парното???? AUDI A4 1.9TDI 2004

Редактирано от pastora56
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен положението е различно, тази сутрин запалих и поработи 5 мин на спряно парно, след като потеглих за 200м. превключи на газ, пуснах парното да обдухва стъклото на 2-ра степен на вентилатора.След 1.5км. беше достигнала 90гр. и си ги държи, независимо дали съм на място или в движение.Парното вече беше на макс., не би трябвало при работа на място да пада температурата.Иначе ако е някаде около 50гр. и пусна парно, няма да загрее е 15мин. да стои, само в движение ги вдига бързо.Но все пак сме на газ и изпарителя отнема много от температурата на охл. течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта също се филмира нещо. Без да пускам парното загрява много бързо до 90 и няма ядове. По принцип правя така-карам докато стигне 70 и тогава пускам парното и си загрява до 90 пак, но отскоро виждам, че преди да стигне 90 стрелката се връща малко и като покарам си стига на средата и не мърда. Проблема при мене е само на място. Охлажда се като пусна парното. Може би е много студено и е нормално. Аз откакто я имам такива студове не е виждала и незнам дали е нормално. Като вдигна капака обаче в двигателя не е горещо както обикновенно. Вчера като слизах от Боровец не можа да загрее бая време при спускането. Може термостата да се ебава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не спрян или затапен егр-а, че тогава също загрява по-бавно и изства колата по време на движение.

При мене е изключен май заедно с втората сонда. Аз одеве пробввах да видя антифриза колко е топъл и честно казано си го пипнах без проблем като колата си показваше 90 градуса. Радиатора също не беше топъл. Това нормално ли си е?

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен b7 2.0 tdi от както стана -6?-12 започна да изстива в града или когато я оставя на място ,извън града няма проблем държи 90 градуса..?!!! Дали да сменям термостат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същата ситуация,извън града няма проблем ,градско трудно загрява ,на място пада температурата.Според мен е нормално с нашите дизелови двигатели.В града няма такова натоварване на турбо то, трудно загрява двигателя.Евентуално по ниска предавка повече обороти.Трета зима я карам колата, два пъти съм сменял термостат и антифриз, разлика няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Пасат Б5.5 1.9 TDI AVF автоматик, загрява за отрицателно време в градски условия. Дори загрява на място. А кажете къде е логиката, защото аз не я виждам :) Аз съм със същия двигател и при сегашните температури дори и 70 градуса не мога да вдигна в София. Има нещо гнило... но не мога да разбера кое  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да чакам да се стопли ,защото логиката е при неработещ термостат да е обратно "извън града да изстива ".Преди таз кола имах мзда 6 ,тя имаше печка ,която пали автоматично и правеше 90 градуса за 5 мин. работа на място.Има ли вариант за печка на аудито и дали е много трудоемко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на AWX мотора положението е следното - загрява малко по-бавно от нормалното.При висока скорост извънградско седи като закована на 90 градуса. В града на ниски обороти с усилено парно пада до 70 градуса. Термостат и виско отпадат- сменени са лятото с оргиналдъ ;-) Като почне да изстива , радиатора и маркучите към него са студени. Идентично е и положението с Октавия 2 1.9 TDI,така че явно просто при тези температури дизеляка не може да сгрява достатъчно когато не е натоварен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошли в клуба на дизеляците, тия коли просто не загряват в студа. Нафтата гори на много ниска температура особено на празен ход. ЕГР-а малко помага, да се стопли двигателя, но пък цапа колектора и клапите... Мойта бензинова Ланча за 2 минути отлепя стрелката в студа и както и да пусна парното мотора не изстива, ама ЕГТ-то на бензина е 400-500 градуса на празен ход и до 900-1000 градуса в движение на пълна газ. С нормално каране дизела е с ЕГТ 300-400 градуса в студа максимум...Оттам и идва разликата защо бензина загрява и държи температура дори и в студа...

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма температура - няма какво да компенсира... Затваря големия кръг, но температурата и в малкия не е достатъчна.



Дизелите на ВАГ работят с много малко гориво - то се вижда като отидете на бензиностацията...

Малко гориво -> малко калории -> малка температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Пасат Б5.5 1.9 TDI AVF автоматик, загрява за отрицателно време в градски условия. Дори загрява на място. А кажете къде е логиката, защото аз не я виждам :) Аз съм със същия двигател и при сегашните температури дори и 70 градуса не мога да вдигна в София. Има нещо гнило... но не мога да разбера кое  :nixweiss:

При автоматика, двигателя винаги е по-натоварен. Самата кутия товари двигателя постоянно. За това и тихите обороти са по-високи. А и маслото на автоматика се охлажда, а неговия охладител дозатопля двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...