Jump to content

Ауди а4 б6 3.0i


Recommended Posts

Решил съм да си купя гореспоменатата кола 4x4 2003 г.Нищо не знам за този двигател и може ли да му се сложи газова уредба? Благодаря ви!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама не му понася много много, с никасилово покритие е. Има разни хора, дето твърдят, че карали такъв с газ доста време, ама нищо не се знае. По-добре си избери друг двигател, тоя в това купе не върви толкова, колкото очакваш, а гори много повече отколкото очакваш. Звука му е добър, обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят  е много подходящ за това купе, тегли си отлично килограмите и върви доста прилично. Никакъв проблем няма да му се сложи газова уредба и то доста лесно. Харчи колкото го настъпваш, но не е лаком. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега може ли да ми кажеш какъв разход да очаквам без агу и със ? и мотора здрав ли е или нещо от сорта на 2,5тди ? мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такава и си върви повече от прилично,4x4 -6 скорости ръчни единствено малко ми идват къси...има страхотен кик на 1ва :hilezh:.В неделя я тествах на Белмекен...голям кеф :).Карам я на  бензин в момента, градско между 15 и 18  бензин според това колко я ръчкам.Извънградско около 11 до 130.Карам я от скоро и данните ми може да са неверни. 

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за в момента не...поне с сегашните цени на бензина.Но винаги може да има промяна :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама не му понася много много, с никасилово покритие е.

Предполагам, че няма как да дадеш линк или да се обосновеш по друг начин.

 

Каква е разликата между алуминиев блок на 4,2 и алуминиев блок на 3.0?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=134100&p=1947986

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71983&p=1844855

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71983&p=1845254

Това за 3 минути търсене, и то само в нашия форум, ако се разтърся и по западните, може и още да намеря. Както казах и в първия пост, има хора дето карат на газ, има и дето са карали много малко на газ. Някои твърдят и че 2.5тди е чудесен двигател. Това съм чел, това преразказвам, автора сам да си прецени дали си струва риска, аз бих се насочил към 1.8т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,тук в форума има ли случай на п.....но покритие на блока или всичко е само една жена каза.

Според мен има достатъчно такива двиг. и на А4 и на А6 и ако имаше нещо конкретно,някой щеше да се "похвали".

От тия линкове и подхвърляния не виждам нищо повече от общи приказки.

Сравнението с душегуба е неуместно защото там има достатъчно коли с доказани проблеми,както и хора които никога не са имали проблем,естествено защото всичко зависи от подръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 3 минути търсене, и то само в нашия форум, ако се разтърся и по западните, може и още да намеря. 

С 3 минути не става. Потърси и по западните. Ако не ти се губи време направо ще ти кажа - никъде няма такава информация. Темите, към които си дал линк, просто обсъждат мотора, но не и блока (ако не броим въпросите "с какво прокритие е блока":))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2 години преминах от А4 1.8Т на А6 2.8. Да ти кажа честно с пъти по ми допада возията и удоволствието от шофиране на по голямото купе и по големия мотор. А4 беше газифицирано 10/100 извънградско за градско не съм засичал предполагам 12-13. Сега 2.8 quattro автоматик карам си го на бензин разход под 10 навън и около 12-13-14 в града (в зависимост в какъв град и най-вече как действаш с газта) и не се и замислям за газификация (защото ако се замисля най-вероятно ще сложа при тези цени :huh: ).  Всичко опира до личен избор и възможности, какво ти самият очакваш от автомобила. Ако искаш газификация 1.8Т проблемите ще са много по малко и цената на газовата ще е по ниска + евентуален тунинг, което пак казвам си е индивидуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен поведението на 2.8 ме кефи в пъти повече от на 1.8Т, но не съм съгласен единствено за градския разход на 2.8 куатро автомат - това е шестцилиндров мотор с не малък обем и няма как разликата между градски и извънградски цикъл да е толкова малка. Особено пък 12 на 100 градско. В нормални градски условия, с доста трафик, 2.8 куатро автомат гори от 15 нагоре. Вечер по Околовръстното може и 10-11.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 3.0i 4x4 автомат, колата се ползва за служебна и за няколко месеца съм и навъртял 20+ К км с ГИ, до сега никви ядове. Като пуснах темата преди година дали да взема 3.0 или 1.8Т доста се колебаех заради въпросният никасил ама в крайна сметка се оказа че няма чаак толкова много коли с надрани блокове, търсих и из чуждите форуми. 

1.8Т което да ми харесва и да не е пълна скрап така и не открих и се метнах на 3-ката, не е лоша колата, да се надяваме да не съм първият в БГ с проблеми с никасила и ГИ - то. 

 

Колата в Пловдив гори 17-18/100 газ, не бих казал че върви кой знае колко но за купето си е екстра. Звукът е по приятен от на 1,8т. Извънградско гори 15-16.

 

За сравнение м/у 2.5тди и 3.0 мисля не може да се говори, имал съм и двете. Според мен 3.0 е по-добрият двигател.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я гледах за един приятел... Няма сериозни грешки.... Интериора е подозрително добре запазен коппчета и т.н са като нови...Има фланци на гумите ...

общо взето ми хареса ... Има някакъв проблем бях без ваг кома а със друга тутурутка и не можах да видя точно какъв е :huh: но се изразява в прекъсване при подаване на газ....Със сигурност е доста по-добра от повечето дизелови...

Може са да свещи или бобини не ги дава като грешки или нещо със самият дросел... Продавача май не е много склонен да сваля  има хубави летни гуми..

Лично аз не съм фен на малки коли но та я не е лоша примерно за нашите условия и предлагане 7 от 10и 99 пъти по-добре от ПД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и от мен,темата ме вълнува защото от една седмица и аз съм собственик на а4 2002 година 3000  v6 220 кончета,колата е направо извънземна

аз я наблюдавам от 2 години на мой приятел беше .но вече е моя.той я докара от швейцария преди две години и веднага и натряска газовия инжекцион,навъртял и е на ГАЗ около 130 000 км автоматик е той много си я поддържаше редовна смяна на масла и на двиг. и на кутията на ремъци,та не знам за този НИКАСИЛ ама за тези километри колата е ходила и в германия с платформа закачена отзад на газ масло не барва изобщо ,за вървене няма да ви говоря.аз също прочетох някой неща за това покритие,общо взето за газ нищо никой не пише.по скоро предполагат че газта уврежда никасиловото покритиеаз мисля че този мотор няма проблем с газта,или ако има то той е породен от некадърна поддръжка на мотора  като некачествени масла и ненавременната смяна  на масло,прегрев на мотор поради некадърност и т. н., и си мисля че ако имаше проблем с никасиловото покритие на ризите когато колата е карана на газ то за 130000 км щеше вече поне малко да проличи,а за сега няма нищо такова  надявам е и за напред да е така.този мотор е мн.як и на газ затова смело го купувайте и здраво мачкайте проблеми няма казвам го от опит и лични наблюдения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е био горивото в бензина как ще му действа..:

Той е киселинен и силно миещ компонент в момента в БГ е около 6% в бензина..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...