Jump to content

Силов тунинг


AlexanderShopov

Recommended Posts

Здравейте колеги! Първо честита нова 2015 година. Много успехи и безаварийно каране на всички (и дано още да паднат цените на горивата :D).

 

Нов съм във форума и ако пиша в грешната секция моля да ме извините.

 

Наскоро се сдобих със Audi A4 B6 1,9 TDi 116 hp. Колата е 2005 година седан. Искам да и вдигна конете малко. Какви възможности имам освен чип тунинг. И дали изобщо да я чипосвам защото съм чувал, че този двигател е много особен и за да изкара дълго време трябва да се поддържа със голяма грижа и качествено. 

 

Ще съм благодарен на съвети и възможности.

 

Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е бюджета и колко може да се разтяга?

http://audibg.com/forum/index.php?showforum=14  , иначе това е правилния раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Честита нова година и на теб. Чудиш се маи коя да баде парвата ти грешка през новата година и трагваш да чипосваш колата ми се струва . остави си колицата както си е че всяко изменение накрая стига до там че те удра в джоба с две думи казано незнам дали ти служе за нешто отговора ми. Ако не вярваш опитаи все пак и във момента във които стигнеш да бръкниш в джоба се сети кжо ти написах на 1 януари. За правене може да правиш доста нешта.

Редактирано от S lain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното забравих да спомена :D Бюджета е около 2000 лева +/- 



 Честита нова година и на теб. Чудиш се маи коя да баде парвата ти грешка през новата година и трагваш да чипосваш колата ми се струва . остави си колицата както си е че всяко изменение накрая стига до там че те удра в джоба с две думи казано незнам дали ти служе за нешто отговора ми. Ако не вярваш опитаи все пак и във момента във които стигнеш да бръкниш в джоба се сети кжо ти написах на 1 януари. За правене може да правиш доста нешта.

Дори и да е направен качествено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор не е най-благодатния за тунинг......, сумата е оскъдна, дано спецовете се намесят с нещо креативно........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното забравих да спомена :D Бюджета е около 2000 лева +/- 

Дори и да е направен качествено?

Един пример само от моя страна..........до миналата година бях собственик на един голф 4 същия мотор 85kw производство 2001г. купих го 2010 на 298000 негови реални километри сигурен съм 100% че си бяха неговите. Пролета на вече миналата година го пенсионирах на 52000 и сега е при комшията тои му е направил ощте 12000 по тая кола не е пипано ништо. Един генератор смених аз 4 амортисиора един термостат масло , филтри дискове,наклатки няколко чифта болтове на предницата и 

нищто друго все оште варви перфекна от всякаде колицата. Знам за други чипосвани дето са сменили вече по 2 комплекта съединители сденферните  дисковеи . Тампони на двигателите,карета, инжектори по няколко някоя друга глава разпределителни валове egr клапани+ това дето съм сменял и аз  и незнам ощте кво. Това не го крия като трагнехме на старт разликата между чипосана и моята беше огромна. Но все пак след една груба сметка моя аз за мене си мисля че.......?????????????? всеки си решава ........така че  :stupid:  :gruebel:

Редактирано от S lain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с такъв двигател но на В5. Чипа е правен преди около две години при Adler auto в Годеч. По колата не е пипано нищо освен премахнат катализатор и затапен EGR - премахнат и софтуерно. Мощност на дино стенда след чипа - 148кс и 388Nm видни на графиката от диното.

Като цяло колата има съвсем различна динамика спрямо сток варианта. Аз лично за тези две години не съм пипал нищо по двигателя.....

Всеки сам си решава какво да прави с колата си....

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не смениш цялата кола за същия модел с по-мощен двигател? за 2К отгоре не би следвало да имаш проблеми.

 

Този двигател си е слабичък..

 

Но пък от друга страна си има сериозен плюс, който ще ти липсва при кола със 160-180 коня ;) сам се сещаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За доста под тези 2000лв слагаш един филтър K&N панелен, запушваш EGR и един ремап читав и за под 1000лв ще имаш различна кола. За по-сериозни модификации 2000лв няма да са ти достатъчни, защото едно нещо, повлича друго и така за стейдж 2 ще трябват по-скоро около 3000-4000лв. Ако е над 150 000км може и катализатора да си махнеш, защото така или иначе не върши работа. При такъв сетъп колата ще върви повече от 1.9 TDI 131 и 2.0 TDI 140.

 

Ако си от София ми пиши за ремап (чип).

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да я модифицирам много сериозно само леко да я забързам. Ако исках бегачка щях да си взема 2.0 Т :D

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах AJM  но при Б5 и само с един ремап колата беше коренно различна ! 
ако запушиш ЕГР-а,  махнеш катализатора и сложиш един филтър - нещата ще станат доста добре ! Под заглавието ти силов тунинг си помислих че искаш от 1.9 да вадиш 400+ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...