kalojan87 Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Здравейте! Това е първото ми мнение във форума, но поизчетох доста за a6. Първо се отказах (май такава е тенденцията за всички нови потребители на форума, които са се насочили към конкретния модел), но въпросната а6 не ми излиза от главата и затова реших да се допитам до вас, за да мога или да се откажа окончателно или да ида да я погледна. http://www.cars.bg/c968979 Това е колата. Това, което ме притеснява - Дупница И че няма никакво инфо за колата. Не че като напишат реални 160 000км ще е по-добре, но...нищо Уникален салон S-Line, но отвън не е S-Line (или се бъркам)?Някой случайно да е ходил да я погледне или да знае нещо за конкретния автомобил? Благодаря предварително на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Не е S-Linе нито от вън, нито от вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Печеников Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Ами преди 3 години след 2 дни търсене и обикаляне из България точно в Дупица намерихме най-читавата а6 3.0тди на добра цена .Като всяка кола проверявахме в VW център по WIN .Направи ми впечатление че много добре изглеждащи коли с показания на километража 145-165 хиляди км реално излизаха на 300-400 дори и повече.А тази в Дупница всичко си отговаряше.Всичко е гледане и късмет и ако има възможност проверка по WIN.В Дупница има много добри коли в "реален" вид (ненапудрени). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Че добре изглежда колата на снимки. Взимаш един 'разбирач' с тебе, и отиваш да я гледаш. Ако ти хареса и е читава, взимаш и толкоз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalojan87 Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Ами преди 3 години след 2 дни търсене и обикаляне из България точно в Дупица намерихме най-читавата а6 3.0тди на добра цена .Като всяка кола проверявахме в VW център по WIN .Направи ми впечатление че много добре изглеждащи коли с показания на километража 145-165 хиляди км реално излизаха на 300-400 дори и повече.А тази в Дупница всичко си отговаряше.Всичко е гледане и късмет и ако има възможност проверка по WIN.В Дупница има много добри коли в "реален" вид (ненапудрени). Колата, която карам 7-8 години вече е от Горубляне, така че всъщност това от къде е купена не ме притеснява толкова.Проверката по VIN как може да стане? Ако колата трябва да иде до сервиз - май няма как да стане. Други варианти за проверка по VIN?Проверка с лаптоп на място също не може да покаже реалните километри вероятно, но поне ще се види има ли някакви грешки.. проблема е, че и за това нямам необходимите познания, за да го проверя.Как се купува такава скъпа кола в такъв случай? За S-LINE явно трябва да поразгледам още обяви и да видя каква е разликата. Сигурен съм,че е "разгърната" тая тема във форума, но просто мислех, че въпросните седалки са S-Line, но явно съм объркал. Иначе външно освен решетката, праговете и по-ниското окачване има ли друго? Извинявам се за глупавите въпроси Че добре изглежда колата на снимки. Взимаш един 'разбирач' с тебе, и отиваш да я гледаш. Ако ти хареса и е читава, взимаш и толкоз. "Разбирачи" много, ама не познавам никой, който има такава кола, за да може наистина да я погледне дали е ок. А то всъщност не е достатъчно да я има само, за да види читава ли е. Сложна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Въпросните седалки са тип спортни, на с-лайн са същите но имат S-line лого гравирано на облегалката.Други разлики за салона са волана - трилъчев със s-line емблема, както и алуминиевите лайстни долу на праговете от вътрешната страна, отново със s-line надпис.Външния пакет са брони и решетка.Който и пакет да имаш - външен или вътрешен (или и двата) трябва на решетката да има s-line емблема на мястото на quattro емблемата. И последно имаш s-line окачване - което е най-ниското възможно и включва и по-яки спирачки. Може да съм пропуснал нещо, но това е основното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Като не е еслайн дай да е хвърлим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalojan87 Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) Въобще не е за изхвърляне - поне до колкото може да се добие представа от снимките само. Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Печеников Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Проверката по VIN как може да стане? Ако колата трябва да иде до сервиз - май няма как да стане. Други варианти за проверка по VIN?Проверка с лаптоп на място също не може да покаже реалните километри вероятно, но поне ще се види има ли някакви грешки.. проблема е, че и за това нямам необходимите познания, за да го проверя.Как се купува такава скъпа кола в такъв случай? Просто преписваш номера и го даваш на човек от оторизиран сервиз, излиза всичко каквото е правено по колата по дати и километри от закупуването до когато е ходила на оторизиран сервиз .Точно колко струва не знам собсвеника на сервиза ми е приятел и не съм плащал но мисля че няма да ти откажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalojan87 Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Да, то това не ми беше ясно дали в оторизираните сервизи ще искат да ми свършат такава услуга. Но срещу определена сума няма причина да не го направят Благодаря ви за отоговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalojan87 Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Пускам поредни мнения защото не видях бутон редактирай. Когато си купувах алфата преди доста години пак се зачитах във форума за разходите по обслужването. И 90% от цифрите бяха нереални. Пишеха се неща за смяна на комплект ангренаж за 700 лева например, а частите излизаха около 230-250 лева и труд още 50 лева. Та надявам се и тука цифрите, които изчетох да са завишени КАто че ли от всички теми, които изчетох, никъде не видях да пише нещо за окачването. Трябва ли да обръщам внимание - много ли е скъпо. Дайте някакъв сайт, в който да гледам цени за частите, за да не продължавам да питам.Ако има DPF трудно ли се маха при евентуален проблем?Бързо ли загряват зимата? Всъщност загряват ли? Термостати? 1-2? Повече инфо за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) Ами никой не е излъгал за числата, все пак от оригинални части до репкики може да има разлика 5 пъти в цената! Винаги има евтин вариантИначе по темата..... колата изглежда супер, все тая дали е Ес лайн или не! За техническото състояние..... няма какво да се научи от снимки Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 На моята седалките са същите, волана ми е трилъчев и е с по-ниско окачване. Спорт пакет се води. При теб явно волана липсва, ама не съм запознат дали може да се поръчат нещата от тоя пакет поотделно, друг да каже.Моята е на 165 реални, и седалките не личат, по тая има понабръчкано по седалката май? Изглежда много хубава колата, дано километрите да не са над 300! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalojan87 Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Докато се наканя за сивата красавица и някой ми я отмъкна под носа...не била мойта значи. Тук признавам си съм изкушен от цената, но все пак колата изглежда доста добре:http://www.cars.bg/c1010242 Нещо съмнително има, но въпроса е какво ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Ами освен да е с нефункционираща скоростна кутия..... иначе не виждам защо е толкова евтина!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalojan87 Публикувано 15 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417713296441108&slink=946x9m Малко да вдигна темата аз Това го гледам, но ме притеснява,че седи от доста време. Някой да има някакво инфо за въпросната кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Ако е на тия километри няма да е на тая цена, гледай хубаво за състоянието на живо, дано да не е много търкаляна, на снимки изглежда добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Като я запалиш студена сигурно веригите искат да падат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Колата изглежда добре.Свали колкото можеш от цената и я отнасяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sten Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Чувал съм, че на точно този мотор (225 кс) дюзите са на Сименс и при евентуален ремонт цената е по около 1000 лв на дюза. По-запознати колеги препоръчват 233 кс мотора. Иначе тази изглежда доста добре поне на снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Дюзите не знам дали са точно Сименс, но се рециклират/подменят за доста под тази сума..... вече!А дали 225 или 233 общо взето е все тая, зависи от конкретните екземпляри.Скъпият ремонт си остава скоростната кутия - дали втора употреба за около 2000лв. (отделно смяна и ново масло) или подмяна на счупените/износените части за 2-3000лв. е въпрос на избор на пациента Хубаво е в Порше да ти кажат примерно "2008г. са сменени масло и накладки на 100хил км; 2010г. са сменени масло и чистачки на 150хил" и т.н. за да си направиш горе-долу извод за приблизителните километри (+- 50хил) А вече за конкретната обява си водиш човек (или я водиш при човек), който ги 'чува' 4F-ките и влизаш във филма!Така по снимки.... ще ти трябват 2 комплекта гуми (за зимни можеш да сложиш по-малки от 18", т.е. и още един комплект джанти). Регистрация, застраховки и данък грубо 1500лв. Обслужване между 150 с някакво масло и само маслен филтър до пак грубо 1500лв. за каквото е необходимо!До следващите застраховки ще си дал 20ка хващам бас! Успех с намирането на читава А6-ца, остаряха и става все по-трудно с новия внос, купен за под 5000 евро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване