Jump to content

A3 8P 2.0 TDI - нормален разход на гориво


baha

Recommended Posts

След ходенето ми до северната съседка по нова година, заснех на един равен и дълъг участък, моментните показания за разхода на борда. Скоростта е 100км/ ч по GPS. Не съм сигурен дали има нужда от адаптация или всичко си е в нормата, но според сипаното количество гориво (ако резервоара е 55+ литра) и изминатите километри, има разлика от 0.2л/ 100км. Изминати 950км, сипани около 66литра. Реален разход 6.8/ 100, avg разход по борд 6.6/ 100км. Средна скорост в бг около 120км/ ч, в Румъния около 100км/ ч.
 

 

Как ви се струва тоя разход и моментното показание от клипа? Горивото е Е5- тица с B.D.C на Bardahl. Температурите варираха от - 10 до + 5 градуса. В момента на клипа е 1 градус. Сметките варират около описаните цифри. Имам още 3- 4 литра в резервоара.

 

п.п. в Румънско се слуша румънски поп мюзик :hilezh: Гледайте на 720p.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Единственото, което аз мога да ти кажа е: ако средния разход ти се разминава с реалния:

 

Корекция на показанията за среден разход по ФИС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 1.9 или 2.0 е ? нереално висок разход ми се струва , аз по празниците пътувах до морето и по принцип не го засичам колко харчи защото до сега никога не ми е върнало пари :D , но тъй като сега съм малко без дросел и реших да видя какъв  е  разхода ,  на бордовия ми даваше 5,3 след като пристигнах  а реално като си направих сметка стъпи на горе доло  5,5. И съм карал по магистралата 150-160km/h а по двупосочния средно с 120-130км/h, 3 човека с багаж. 
 

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е 2.0тди. Нарочно казвам средна скорост, реално повечето време по пътя Русе- София си бичих с около 140, 2600- 3000 об/ мин. Температурата повечето време беше отрицателна ако това има голямо значение в случая. До морето, лятото със средна скорост 150, реално на магистралата под 160 не падам, разхода ми е 7.2. София- Ловеч лятото с около 110 средна скорост и с обиколки в окнолностите съм правил и 5.4. Въпроса е имам ли завишен разход в сравнение с други 2.0тди- та или не. Всичко по vcds е в идеални стойности и нямам никакви оплаквания от мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен сега ми дава 8-8,5 градско,но можеби защото я карам само студена(едната ми работа е на 300м от нас,а другата е на 10км почти извънградско Челопечене).Но съм пробвал с 100км на 6-та с темпомат ми пада и под 4 но само за малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 и нещо при настъпване извън магистрала е напълно нормално.

Аз по празниците ходих до Варна. Колата я "газих" през цялото време. Постояно изпреварвания и каране с около 140, разхода бе над 6, но под 7.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми звучи ми на същото каране, което обясних и същия разход. Над 7 извън града ми дава на магистралата със 160- 170км/ ч. Но със поддържане на 100км/ ч на абсолютно равен участък, под 5 мисля, че не е падал. Без темпомат съм.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско , разхода не ми пада под 8 по същата причина която каза колегата Stivoo , но за извън градско не съм имал повече от 6,5 с доста стабилно газене  , и то точно по маршрута София-Варна, тъй като го пътувам често. Висок ми се вижда вашия разход , но то  зависи и какво е движението и т.н. Нафтата има голямо значение е в това съм се убедил !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата е от огромно значение. При мен смесен разход градско + извънградско по магистралата София – Пловдив по борд 5.5 , но реалният разход като сметнах е 6 . С 30 литра нафта изминах 500км : 50 градско в София, 150 градско в Пловдив и 300 магистрала. По магистралата под 140-150 км/ч не падам. Нафтата е ОМВ Макс Моушън, която силно препоръчвам. Преди да започна да зареждам с тази нафта слагах само от ЕКО .. меко казано не останах доволен от сменения на 20 000км горивен филтър /катран черен с много боклук/ , а да не говорим за „леко” позапушената дюза. Не случайно Макс моушъна се препоръчва от Ауди куатро. 1 месец каране с тази нафта и колата работи по коренно различен начин, както и дюзата влезна в норми.И аз се убедих, че разлика определено ИМА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София, предвид късите отсечки и рядко стигане на нормална работна температура, разхода ми е около 7.5- 8. Като загрее и движа повече без задръствания и излишно натискане слиза към 6.5. Това според мен са реални цифри за разход предвид, че моторите ни са на около 10 години и неясен пробег. Ако някой е под тия цифри, мога само да му завиждам.   :zustimm:

 

Иначе нафтата е от значение безспорно, сипвам лукойлска заводска Е5 и съм доволен, предвид че в най големите студове цъквам и пали. ОМВ избягвам. Еко ми е алтернативата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОМВ няколко пъти ми сипват повече нафта от колкото резервоар имам , и за това съм се отказал от тях , на Ромпетрол карам и съм адски доволен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги можеш да сложиш още учудващо много гориво от колкото се води резервоара (той има резерва нагоре разбира се)!

Когато попадна на оферта зареждам понякога над 7-8 литра след щракането на пистолета... край няма, но и от един момент нататък става мъчително. След това карам ХХХ км. без да отлепи стрелката от макс.

Обезвъздушаването винаги носи още празен обем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено, ако не изнасилвам пистолета и не лашкам колата да събере максимално количество и нафтата да стои до гърловината, стрелката започва да мърда между 50 и 100 км. От Ромпетрол не съм сипвал,  може и да го пробвам по някое време. 

 

С останалото гориво, което вчера казах, че съм минал 950км, минах 1000км, стрелката разбира се беше забила долу и напълних резервоара. Това означава, че реалния разход е 1:1 с разхода по борд 6.6/ 100км. Мисля, че разхода ми е ок, предвид, че освен 120- 140км/ ч Русе- София, около Плевен започна газенето за изпреварване и високи обороти. Явно я настъпвам повече, но разхода ми харесва!

 

Днес, градско (цариградско - черна котка - изток) ми даде 6.3. Можело и в студа значи.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10857721_10204448974377715_2402488442607
Разходът ми посока София - Варна  бях заредил за 70 лева на цена от 2,04 за литър от Ромпетрол. Ако сте били наблюдателно при светване на резервата и доливане на 20 лева дизел стрелката отива малко по нагоре от бялата черта , в момента е сипано г/д 15-17лева. Тоест съм изхарчил 55 лева дизел или 27 литра нафта което за 500км прави точно 5.4 на 100. Скорост 140-150 в зависимост от пътя и трафика ,но трафика си беше предпразничен на 23.12.
Надявам се  все на някой може да му е от полза и сравнение този пост :)

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чакам да се включат другите с нашите мотори... Не сме малко, ма ги няма. Тоя разход със скорост 140- 150 ми се вижда трудно достижим, но се радвам ако при теб наистина се случва! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 2.0tdi/140 quattro - до 120 по магистрала съм на разход около 5.8л по борд, при над тази скорост отивам на 6.5 някъде. Опитвал съм да го сваля, единствено по междуградски пътища с около 100 -110 ми дава към 5.5. В града по борд към 7 /7.5 ама я карам на много къси отсечки. И на мен ми се вижда висок разхода на фона на предишната ми а3 1.9 tdi/110 която харчеше 4.5л :Д и 5 до 5.5л със 17"ките. Ама сега като слушам и другите явно не е от куатрото, че тежи толкова ами долу горе си харчи толкова. Колегата с разход 5.4л с 2.0тди ли си или 1.9, че ми се вижда направо нереално :D

П.С. - някой с чип има ли да сподели, дали има разлика осезаема в разхода си преди и след чипа?

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2.0- ка е, в подписа е отбелязал. При едно ходене до Ловеч + обиколки със скорост около 100- 120 ми даде около 5+. Изглежда, че освен Sc00by, се въртиме около еднакви стойности. Quattro- то ти качва не повече от 0.5 литра при даден режим на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този индекс един ден човърках из борд компютъра и видях, че има два режима на засичане на разхода, гледам че той е с индекс 2, но какво беше точно сега не се сещам.

И все пак при скорост 140-150 аз такава кола не съм виждал да харчи 5.4 :D Освен ако 140-150 не си ги вдигнал за секунди и си намлял после.

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е до стил на каране @qnkov не съм давал излишна газ нито съм натискал излишни спирачки от сорта ускори на 140 и след 50 метра намали на 100 :) , пътя го познавам на 101%.Също така като се спускам използвам 6-та и тогава разхода е 0,0/100 по бордовия Под 140-150 не ме разбирай да поддържам 140 от точка А до точка Б не случайно съм написал и маршрута , има населени места има и участъци където не може да се кара с повече от 100. Но магистралата от тук до Ябланица и от Шумен до Варна не съм падал под 150.Не задължавам никой да ми вярва , споделил съм това което съм засякъл.Много зависи от стила ти на каране , а аз имам над 28 000 километра за година и половина  на тази кола за да твърдя , че съм и свикнал на 100% на това как се натиска педала :) 
Относно индекс 2 той е общия ти разход за Х време докато не рестартираш ти стойността , а аз я рестартирах точно на излизане от София с цел както казах да засека разхода на отиване и разхода и връщане. Индекс 1 ти си  се нулира при престой на колата 2-3 часа , тоест всяка сутрин като запалиш ще ти е занулиран. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София - Плевен,130-150 навсякъде по борд 5,2 реален 5,5 като дата 24.12.14 ,когато си беше 10+ градусите

София градско,разстояние 5 км,сутрин и вечер само задръствания и студена кола около 9/10 на 100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 1 се самонулира след 2 часа, а разход 2 - след 100 часа.

Сутринта - от френското посолство до началото на Стамболийски - 12/100. От там до Кривина и след това обратно до центъра - 5/100.

При 140-150  под 6 трудно се слиза...

 

П.П. борда ми е "калибриран".

Редактирано от ssssl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 1 се самонулира след 2 часа, а разход 2 - след 100 часа.

Може би при Октавия, но не и при A3 8P.

 

Борд комп. 1 - след 2 часа покой (от изключване от контакт).

Борд комп. 2 - само ръчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...