Jump to content

A3 8P 2.0 TDI - нормален разход на гориво


baha

Recommended Posts

1 - среден за моментното пътуване (занулява се автоматично след 2 часа покой)

2 - среден за неограничен период назад (занулява се само ръчно или при загуба на захранване)

 

Т.е. например ако принципно карането ти е градско и имаш редовно разход 8/100, обаче тръгнеш за море, то разход 1 ще ти е примерно 5,5/100, а разход 2 - примерно 7,8. 

 

П.с. в инструкцията за потребители на автомобила е обяснено по-подробно и нагледно ;)

разбирамм, долу горе и аз така си го обяснявах  :hilezh:  Мерси  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това е до морето  и обратно климатика на ауто през цялото време.  По цялата магистрала от Ст. Загора до Бургас на темпомат. По сметки на горивото пак е това разхода  

post-12139-0-32101900-1440333521_thumb.j

Редактирано от Jivko Gochev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

BKD мотор- вече няколко пъти засичам по колонка, среден разход 5,2/100.

10 % от карането е градко на къси разстояния, друго извънграда( разнообразно каране- и с 80, и с 200 ...разбира се, преобладава карането горе-долу в ограниченията + някои излишни ускорения :blush: ). 60-70 % от времето с климатик.

 

Въобще, след половин година с колата, мога да кажа, че съм доста доволен от разхода за мощността, която предлага. Сега остана и да направят нафтата 1,80-1,90 и ще бъда наистина щастлив човек. :hilezh:

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз под 6/100 среден не падам, но при мен скороста по главен път е 110, на магистралата 140+.. климатика си е включен постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София - Бургас шофиране с  140-160 + климатроник 6.7л/100
Бургас - София шофиране с 110-120 + климатроник 5.8л/100
София - Варна шофиране с 90-100 без климатроник 4.6л/100
Варна - София шофиране с 110-120 + климатроник 5.1/100 
Разликата в разхода между пътуването ми от Бургас до София и от Варна към София си го обяснявам само с това , че познавам пътя. 
Разликата след 120км/h е наистина доста стабилна , колата е перфектна за каране с около 100-110.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Има разлика в посоките откъде и за къде пътуваш - и по точно в наклона на пътя, което и на мен ми дава разлика в едната и другата посока при една и съща скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

С идването на студените месеци и слагането на тежките оригинални 17-ки, разходът се качи с 0,4- 0,5 л/100 км в сравнение с преди - средният разход за последните 4 000 км е  5,7-5,8 л/ 100 км....общо взето, нормално и в реда на нещата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ли ми се струва или тая стрелка за горивото пада адски бързо? На какво се дължи това, може би, защото е с малък резервоар? Иначе, моята я имам от две седмици, около 1к км съм минал и съм засякъл разход 7.2/7.5 градско, а постоянно карам на студен двигател и на малки разстояния. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката се движe нормално. Важен е разходът по колонка(съответно и по борд. , ако показва коректни стойности), не толкова позицията на стрелката.  :)

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Момчета, изчетох цялата тема и все повече се убеждавам, че моята кола( 2.0 tdi, 8P, BKD) има проблем с разхода:

- градско ( софийско)- 11/100

- извънградско, спокойно, чак мудно каране (90-100км.- старая се, откакто я купих, за да свали еееевентуално)- под 8/100 не е паднала   :stumm:

Автомобилът го имам от 2 месеца. Все не ми се вярваше, съмнявах се в показанията на борда, но разхода, за съжаление, си е точен. Човека, от който купих колата, каза че има чип- станала приблизително 160 коня. Не ми прилича да има наистина чип, тъй като пробвах 6-7 коли, преди да се спра на тази и разликата в старта не е особено осезаема. Но дори и да има колко е нормално от него да вдигне разхода? И то с толкова много? 

 

Мисля си да отида някъде да махнат въпросния чип (ако има такъв), но знам че и това е доста фина работа. На кой ли мога да се доверя? Нямам контакт и връзка с майстора, който е поставял чипа.

 

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че чипът сваля разхода по принцип. Може някой, който не разбира да се е учил и да е направил някаква беля. Иди най-добре в сервиз занимаващ се с това да я погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено имаш проблем с разхода(напълно е възможно да е заради некачествен ремап)- при такова извънградко каране, както и вече си прочел, разходът би трябвало да е около 5-5,5/100...да не кажа и по-малко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

toshkov няма OBDII кабел за префлашване на BOSCH EDC16 компютри. Недей, освен ако не искаш да ти свали и разкапсулова компютъра на Engine за да го чете и префлашва.  :shocked:

Тук в София има достатъчно колеги от форума, които имат и оборудването и знанията. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че чипът сваля разхода по принцип.

 

Това са легенди и най-вече рекламни трикове. Няма чип, който да сваля разхода - в най-добрия случай се запазва (при ограничено натискане на педала).

Производителите се избиват кой да пусне на пазара кола, с 0,05 л/100 по-малък разход на гориво и по-ниски емисии на вредни газове за по-ниски данъци, изведнъж цъфва някое "про" и мята един софтуер, с който оправя всичко това, което скъпоплатени специалисти с години опит не са могли в завода.....  :magic:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не знам към кого да се обърна...   :icon_sad:  Единствено бих искала човекът да разбира какво прави. Ако не е в разрез с правилата във форума (реклама или подобно) bsdnikolov  и Moonland- бихте ли ме насочили къде да отида? Или на лично, ако е проблем тук.

 

Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата kpematop ще ти бъде полезен. За жалост му нямам телефона. Пиши му на лично, да се разберете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе май не е точно така. Някъде бях чел по-сериозни тестове и накрая доколкото имам спомен резултата беше, че най-много се пести ако при голям наклон се кара на скорост без газ ( примерно спукскане от витоша или някой проход ) понеже колата не се забавя много заради наклона, докато ако наклона е по-малък било по-добре да се изключи от скорост (някъде по магистралата могат да се изминат и няколко километра) понеже ако оставиш на скорост реално при малкия наклон няма какво да "бута" колата и скоростта намалява значително за отрицателно време и трябва пак да ускоряваш. Та колегата горе сигурно е имал впредвид точно това за изключване от скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...