Jump to content

A3 8P 2.0 TDI - нормален разход на гориво


baha

Recommended Posts

Ами не знам за мене и 7, 7 и нещо пак е нереално в София. По каталог 1.9-ката я дават 6.3, а 2.0-ката 7.2 с поне 2 литра нагоре е нормалното, а зимата на студа, къси разстояния и тия километрични задръствания особено в центъра скача с бая над 2 литра нагоре. Е как Пламен е казал за 9 разход съм съгласен, че дават :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е вие тук взехте да се хвалите. Аз като съм с разход от 10-15 в зависимост къде карам ще взема пак да мина на дизел ама 200 коня фабрични си е оферта да се покефи човек за известно време, поне!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец минах 860км с един резервоар и заредих 54 литра. Догоре да е 58 макс. В този случай разхода ми е под този по борд /който в момента е 7.0 (2)/ и реално е 6.7. Още преди бях забелязъл, че имам отклонение от 0.2- 0.4 отклонение от борд.

 

Иначе да, 200+ коня звучи добре! Особено ако се вкараш в 12-/100км. :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е 0,7-1 литър в полза за летния, разбира се.

Но при мен също и известна роля играе, че летният ми комплект джанти е доста лек модел- Суперлегера, 17-ки под 8 кг/броя...разликата с оригиналните 17-ки е доста значителна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Засекох си колата най-накрая да видя какъв е разхода на пълно-пълно до капачката. Резултата е за 760 км 50.6 литра, което по мой сметки прави около 6.6-6.7. Като от тия километри 500 са магистрала (350км с 150-160, 150 км са със 180 като съм намалял само за камерите на ихтиман и преди Пловдив), 60 км извънградско с ограниченията около 90-100 и 50-60 в селата и населените места и 200 км градско в София. Та общо взето съм повече от доволен от разхода като за смесен разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното пълнене: след доста културно каране в ограниченията и пълнене до горе бордът показа това:

036877290.jpg?r=0

 

Е, беше ясно, че е прекалено хубаво, за да стане...всъщност изминах точно 1000 км с този резервоар. Впредвид стилът и условията на каране- понякога по-рязко и с натискане, клима в около 50 % от времето, малко градско...не мога да се опрача от средния разход. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно мина 876 км, от които 276 софийско градско, 600 км извън града разход по борд и колонка 5,5. Доволен съм. 1,9 тди с дсг. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

аз пък не разбирам защо при мен при спускане по наклон , разхода по борда пада по бързо когато съм изключил от скорост , от колкото когато спускам на скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен , че няма как да е така и не разбирам защо борда го изчислява по този начин ,но е факт.

А моментния е 0 на скорост и по голям от 0 на изключено от скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

След пълнене до горе ( до капачката ) съм изминал 890 км и лампата още не е светнала.

 

image.jpeg

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно как се пълни "до горе" на бензиностанцията. На пълен резервоар, при изключен пистолет на колонката съм наливал още 10 литра гориво. Има един бутон отляво на гърловината на резервоара, който при натискане прави възможно още наливане на гориво. При подобно пълнене на резервоара през първите 200 км. извънградско стрелката на горивото не мърда от макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Пламен П написа:

При подобно пълнене на резервоара през първите 200 км. извънградско стрелката на горивото не мърда от макс.

Потвърждавам. Винаги пълня така, преди дълъг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.05.2016 г. at 11:43, liudmil написа:

Напълно съм съгласен , че няма как да е така и не разбирам защо борда го изчислява по този начин ,но е факт.

А моментния е 0 на скорост и по голям от 0 на изключено от скорост.

Това е точно така,защото като спускаш на скорост към двигателя не се подава гориво въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Разход за последните 3 К км-  5.65/100

90 % извънградско стегнато/динамично каране + 10 % градско на къси разстояния. Климатикът е пуснат почти нон-стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посленото пътуване през Гръцко и "спазване" на ограниченията с пробег около 750км навръщане, климатик и темпомат 140- 160км/ ч, разход 6.8 по борд при пристигане в София. Реалния винаги е с 0.2- 0.3 пункта надолу (на съм оправил % разход все още), демек това което показва борда преди да влезна на БГ земя.

IMAG0979.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ето малко разход и от последните дни. 6.8л на 100 при шофиране с около 160км./ч. и 7.0-7.1л на 100 при шофиране с 180-190 км./ч. Климатика не е спиран и в двата случая. Мерено е по колонка, борд компютър нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.03.2016 г. at 23:13, Иван Лютов написа:

Ами не знам за мене и 7, 7 и нещо пак е нереално в София. По каталог 1.9-ката я дават 6.3, а 2.0-ката 7.2 с поне 2 литра нагоре е нормалното, а зимата на студа, къси разстояния и тия километрични задръствания особено в центъра скача с бая над 2 литра нагоре. Е как Пламен е казал за 9 разход съм съгласен, че дават :D

На мен 100% градско ми дава към 7 лятото.1.9 105 коня.Разлика между зимно и лятно почти няма при мен.Но лятото съм със 17-ки,зимата с 15-ки.Можеби е заради това :nixweiss:

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...