prikumov Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Случва се вече 3-ти пореден път в рамките на 1 седмица. Появи се проблема след като започнаха големите студове след Коледа. Сценария е един и същ: пали нормално, работи около 2 мин и след това започва да прекъсва и гасне давейки се... след доста въртене на стартера дори да запали работи малко и пак се дави. Много ми напомня случаите когато съм я давил. Ауди 80, карам го само на газ, защото бензиновата помпа не работи, но по принцип нямам проблеми със запалването и като цяло зимата не съм имал ядове. Моля за помощ, защото утре се налага да пътувам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Ако напишеш какъв е двигателя ще е добре!По това което пишеш единствено ми хрумва да ти замръзва изпарителя,щом работи само на газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 (Редактирано) Ауди 80 1.8 е мотора. Иначе и на мен ми изглежда като да замръзва изпарителя. Ама при -10 градуса на вън той не трябва ли да си е замръзнал и без това? Ако го залея с топла вода, мога ли да прецакам нещо? Редактирано 9 Януари 2015 от prikumov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 1.8, добре но дай кода на двигателя или кажи каква е горивната система, карбуратор, моноинжекция,пълен инжекцион (механичен)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Карбуратор е, 91г е произведена... друго не ме питай - не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Имам абсолютно същия проблем вече се побърках сутрин нема палене ,след като запали на бензин после топла поседи ли малко няма палене .На метан е и при него замръзване няма . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 полей изпарителя с вряла вода и ще запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 12 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Затопли се времето и колата си запали без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dobcho Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Преди палене в студено време се подготвяш с кофа гореща вода и поливаш малко изпарителя с нея да го загрееш.После палиш и ходиш пак да поливаш докато мотора не се позгрее малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Привет, А като запалиш тръгваш ли да караш веднага?Ако да, когато е по-студено на време, пробвай да поседиш на място 3-4-5 минути и тогава тръгни Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Така ще прецакаш и изпарителя. Оправи го тоя карб....поне не е скъпа инжекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 С какъв изпарител си?Аз също паля и карам само на газ,но в мразовито време е по-особенно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Сложи повечко антифриз ако ти замръзва изпарителя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Какво имаш в предвид, по-концентриран? Цитиране на предходен пост! Редактирано 15 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Да, нивото на течността не го коментирам ,говоря за по-концентрирано . Казвам го защото баща ми преди с б3 карб. Вечно му беше по-рядка течността и замръзваше като сложи повече антифриз и се оправи колата също работеше само на газ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Ако изпарителя не се отоплява добре, и само концентрат да сложиш, за -100 градуса, резултата ще е същия. Изпарителя замръзва, защото изпарението на газта е свързано с понижаване на температурата. Тогава дюзата, от която излиза течната газ и се изпарява - замръзва! Ако не се стопли изпарителя, притока на газ спира!Не замръзва антифриза в изпарителя, замръзва дюзата. Това е единствената причина, изпарителя да се отоплява, няма друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Ако имаш въздушен мехур в изпарителя нищо няма да ти помогне.След като изгасне колата изпарителя отвън обледява ли се?Дай повече информация,не ни карай да гадаем и да предполагаме какво може да е.Преди време ми се беше запушила сондата в газовата бутилка и имаше подобни симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) Ето пак хванаха -10 градусовите температури и пак ми се случи тази сутрин... зарязах я в една уличка и хванах градски транспорт. Относно антифриза - сравнително разреден е, но предишна зима пак съм карал с толкова разреден и не е имало проблем. И аз смятам да направя после да загрея изпарителя с хладка вода и тогава да запаля и докато работи двигателя да поливам леко с хладката вода... зора е след 2-рата минута да поработи няколко минути - после няма проблем. Интересно ми е защо първоначално изпарителя се заледява а на по-късен етап като го пипнеш - пари. И как другите автомобили избягват този момент с замръзването на дюзата? Редактирано 12 Февруари 2015 от prikumov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) Защото палиш директно на газ - основно от това е проблема, трябва да сложиш някакво ел. отопление на изпарителя. Другото е нисък дебит на антифриза през изпарителя, но не ми се вярва. Редактирано 12 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 @VBI 10 години карам коли само на газ и до сега не съм имал проблеми дори през най-студените месеци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dobcho Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Четох някъде че навивали подгревни свещи от дизел в изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Да, това е начина за ел. подгряване, даже някъде имаше и тема по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Това със подгряването е яко, но в момента ме интересува ако залея испарителя с топла вода да не се спука нещо или пък да го наводня? Някой правил ли го е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) Няма да има проблем ако сипеш топла вода мисля (аз лично не съм го правил), много хора го практикуват.Другото е да оставиш двигателя да работи на място 10-на минути преди да тръгнеш за да загрее антифриза поне малко. Така би трябвало да не замръзва изпарителя, но не трябва да форсираш двигателя. Редактирано 12 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prikumov Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 @VBI аз така правя по принцип, но днес не очаквах, че ще замръзне... няма ефект от работа на двигатела в спряло положение. Просто работи 3 минути, испарителя замръзва и колата изгасва... и дотам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване