Jump to content

Запалва нормално и след 2 мин се дави, гасне и вече не може да запали


Recommended Posts

Случва се вече 3-ти пореден път в рамките на 1 седмица.

 

Появи се проблема след като започнаха големите студове след Коледа.

 

Сценария е един и същ: пали нормално, работи около 2 мин и след това започва да прекъсва и гасне давейки се... след доста въртене на стартера дори да запали работи малко и пак се дави. Много ми напомня случаите когато съм я давил.

 

Ауди 80, карам го само на газ, защото бензиновата помпа не работи, но по принцип нямам проблеми със запалването и като цяло зимата не съм имал ядове.

 

Моля за помощ, защото утре се налага да пътувам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако напишеш какъв е двигателя ще е добре!

По това което пишеш единствено ми хрумва да ти замръзва изпарителя,щом работи само на газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 80 1.8 е мотора.

 

Иначе и на мен ми изглежда като да замръзва изпарителя. Ама при -10 градуса на вън той не трябва ли да си е замръзнал и без това?

 

Ако го залея с топла вода, мога ли да прецакам нещо?  :huh:

Редактирано от prikumov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същия проблем вече се побърках сутрин нема палене ,след като запали на бензин после топла поседи ли малко няма палене .На метан е и при него замръзване няма .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди палене в студено време се подготвяш с кофа гореща вода и поливаш малко изпарителя с нея да го загрееш.После палиш и ходиш пак да поливаш докато мотора не се позгрее малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

А като запалиш тръгваш ли да караш веднага?

Ако да, когато е по-студено на време, пробвай да поседиш на място 3-4-5 минути и тогава тръгни

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще прецакаш и изпарителя. Оправи го тоя карб....поне не е скъпа инжекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш в предвид, по-концентриран?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нивото на течността не го коментирам ,говоря за по-концентрирано . Казвам го защото баща ми преди с б3 карб. Вечно му беше по-рядка течността и замръзваше като сложи повече антифриз и се оправи колата също работеше само на газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпарителя не се отоплява добре, и само концентрат да сложиш, за -100 градуса, резултата ще е същия. Изпарителя замръзва, защото изпарението на газта е свързано с понижаване на температурата. Тогава дюзата, от която излиза течната газ и се изпарява - замръзва! Ако не се стопли изпарителя, притока на газ спира!

Не замръзва антифриза в изпарителя, замръзва дюзата. Това е единствената причина, изпарителя да се отоплява, няма друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш въздушен мехур в изпарителя нищо няма да ти помогне.

След като изгасне колата изпарителя отвън обледява ли се?Дай повече информация,не ни карай да гадаем и да предполагаме какво може да е.

Преди време ми се беше запушила сондата в газовата бутилка и имаше подобни симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ето пак хванаха -10 градусовите температури и пак ми се случи тази сутрин... зарязах я в една уличка и хванах градски транспорт.

 

Относно антифриза - сравнително разреден е, но предишна зима пак съм карал с толкова разреден и не е имало проблем.

 

И аз смятам да направя после да загрея изпарителя с хладка вода и тогава да запаля и докато работи двигателя да поливам леко с хладката вода... зора е след 2-рата минута да поработи няколко минути - после няма проблем.

 

Интересно ми е защо първоначално изпарителя се заледява а на по-късен етап като го пипнеш - пари. И как другите автомобили избягват този момент с замръзването на дюзата?

Редактирано от prikumov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото палиш директно на газ - основно от това е проблема, трябва да сложиш някакво ел. отопление на изпарителя. Другото е нисък дебит на антифриза през изпарителя, но не ми се вярва.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е начина за ел. подгряване, даже някъде имаше и тема по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със подгряването е яко, но в момента ме интересува ако залея испарителя с топла вода да не се спука нещо или пък да го наводня?

 

Някой правил ли го е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има проблем ако сипеш топла вода мисля (аз лично не съм го правил), много хора го практикуват.

Другото е да оставиш двигателя да работи на място 10-на минути преди да тръгнеш за да загрее антифриза поне малко. Така би трябвало да не замръзва изпарителя, но не трябва да форсираш двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI аз така правя по принцип, но днес не очаквах, че ще замръзне... няма ефект от работа на двигатела в спряло положение. Просто работи 3 минути, испарителя замръзва и колата изгасва... и дотам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...