Jump to content

Вибрация при ускорение


Klaus_Meine

Recommended Posts

При изкачване мотора натежава към купето...

Търси задните големи тампони! На око трудно ще ги разберат най-добре е да се свалят или да тестваш с друг...

Това е аз от горчив опит с тия тампони залагам на тях!

И аз налях един чувал с пари ама кво да праиш...

Днес за изненада видях и два омаслени амортисьора...

Айде веднага четири Закса и цифра пара назад! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в подобно изкачване ми се струваше че мотора ще излезе от коша,а жабката в таблото имаше дразнещо дрънчене :hilezh: ,но все пак съм с друг мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо колко се изръси, ако не е тайна за Заксовете, че ми се въртят едни мисли за смяна на амортисьорите.Сори за спама в темата на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами клиент цена са 490 лв всичките...

Ама ползвам сериозна отстъпка пиши на лично като решиш ще съдействам! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не закачиш един VCDS, с някой приятел да седнете в колата и докато той държи компа, ти да я изпънеш по някой наклон? Сложи на 13-ти канал и виж при тази вибрация има ли промяна в корекциите на дюзите! Както описваш усещането, че си с три цилиндъра е твърде възможно при повече гориво някоя дюза или да не успява да подаде толкова или да започва да "пикае".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем. Големи мъки, около две години, така го траех. Преглеждах какво ли не - карета, полуоски, кардан, ск.кутия, тампони, дискове, а за баланси на колелата да не говорим. Смених наколко кокала от предното окачване, дискове и накладки и не се оправи. Тогава се отказах. Тази зима сложих нови зимни гуми, т.к. старите бяха на три сезона вече, и........................проблема го няма. Явно са били криви гумите, или една от тях. според гумаджията са били скъсани конци (шевове) и за това се е получило, но това е само хипотеза. В интерес на истината доста негативи има от клиенти на гуми, продаване в онлайн магазините, с голени дискаунти, явно качеството е 2-3-то. Но пробвай с гуми, от друга кола, при която го няма този проблем. Успех, дано се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не закачиш един VCDS, с някой приятел да седнете в колата и докато той държи компа, ти да я изпънеш по някой наклон? Сложи на 13-ти канал и виж при тази вибрация има ли промяна в корекциите на дюзите! Както описваш усещането, че си с три цилиндъра е твърде възможно при повече гориво някоя дюза или да не успява да подаде толкова или да започва да "пикае".

+1, има нещо гнило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам това със дюзите. Макар че се съмнявам, тъй като с "кофти" дюза/и или ще пуши, или няма да се "реже" както трябва.

Колега PAVKATA26, пробвал съм със втори комплект джанти с гуми - все същото е.

Благодаря за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една дюза, която в различните режими на работа на двигателя се разхожда в диапазон на корекции от 0.6 - 1.6 и ми прави тресене в купето. Другите си мърдат с 1-2 десети само. Скоро ще я сменя, само да се стопли малко ;)

Sent from my iPad

забравих да добавя, че колата не пуши и има тяга, върви чудесно, но потриса :(

Sent from my iPad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея тампони на мотора/ляв и десен/ са с датчици,но ако проблема е механичен,както беше на моята В6,на компа не може да се хване,като грешка.

Ако се наложи смяна на тампоните на мотора,зависи кой от двата/може и двата/ и какво му е-цена над 200-240 лева за бройка,беше преди време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не е каре. Върви с полуоската и е сменено. Дифа и кутията да оригиналните.

Полуоската е била с външно каре, почти съм сигурен, че проблема е от вътрешно каре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полуоската е с ДВЕТЕ карета!!! И съм подменил и двете полуоски с нови от магазина.

Освен това, при Б6 вътрешното каре не се снема от полуоската (неразглобяеми)!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото прочетох по горе при колегата с вибрациите в тази тема няма тресене на място на празен ход. При мен обаче тресенето е точно такова и аз съм със същият двигател 2.00 TDI на В7-ца. Темата е тази за да не пълним тук с други неща:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=168170&hl=

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място няма никакви проблеми - и празен ход и при форсиране.

Днес колата престоя 9 часа в сервиз. Бяха свалени "живи" данни при ускорение с пълна газ (най-силните вибрации) - всичко в норми. Бяха свалени всички тампони на двигател и кутия - без видими неизправности. Май остана само самата скоростна кутия. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Някакво развитие по въпроса има ли?От скоро забелязах и при мен такива вибрации.При ускорение и педала на газта до долу.Има лека вибрация...която май е по-осезаема на баир.Въпросния тампон,който е отпред при мен е заминал...рони се :hilezh: По принцип съм и за смяна на тампони на мотора....дали е от тях?Колата е бензин с ръчни скорости,куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Като е студена колата проблема го няма.!!!

Смених комплект съединител LUК ,скоростна кутия, нови оригинални тампони на мотора и всичко по 

окачването :wall:

Редактирано от a4b6avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен изчезна.

Смених скоростна кутия и комплект съединител.

Сега потегля, работи и ускорява гладко и тихо.

С 1z мотор съм, но сложих кутия от AFN, ако въобще това има някакво значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Изчетох всички мнения по темата. При мен случаят е следния: колата е Ауди А4 Б6 1,9 Тди 131к.с. AWX, предно предаване. Реших да сменя тампоните на двигателя, понеже леко бяха тръгнали. Малко бяха омаслени отвън. Нямах тресене или вибрации. Тампоните които купих са оригинални, директно от Германия с доставка, комплект с отстъпката около 550лв двата. Реших да сменя и този на скоростната кутия. Смених ги като колата беше вдигната на стойки отпред. След смяната обаче ми се появиха вибрации в купето ( да го опиша нещо като че ли изпада в резонанс) и се усеща по цялото купе. Появява се само при подаване на газ в интервала от 2000 до 2400 об/мин, след това изчезват. Като ми прави впечатление, че при по малките предавки е мааалко по слаб резонанса, при 4-та и 5-та повече. Колата си върви повече от чудесно. Дюзите са в перфектни стойности, турбина също. Има го също и на място, но е много по слабо. Затова изключвам карета. Казаха ми че може да е меката връзка и при повдигането на двигателя да се е разкъсала вътре и от нея да е резонанса. Но видимо външно не изглежда повредена. Интересното е, че повдигнахме колата пак на стойките отпред и тогава ги няма вибрациите( резонанса) при подаване на газ. Свалях предния шоковия тампон, и после пак си го монтирах със планката, което както казвате Вие, освен да не съм го регулирал добре, и след като колата вече е пусната на земята той да опира някъде. Нека запознатите кажат , когато колата е на земята ( стъпила си на гумите) този тампон как трябва да е регулирам? Трябва ли да опира някъде или не? Благодаря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...