Jump to content

Разпределителен вал лагери и цена за ремонт на 2.0TDI 2007 Automatic-Multitronic


Bilsan

Recommended Posts

Здравейте,
бих искал да разбера ориентировъчна цена за смяна на ролки, ремъци, водна помпа, масла, филтри и смяна на лагери на разпределителния вал + частите на каква цена ще ми излезе. Колата е Audi A6 S-Line 2.0TDI 2007 Automatic-Multitronic.
Ще съм много благодарен на всеки, който сподели мнение, Благодаря!

Редактирано от Bilsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000 лв. с маслото и всичко оригинално. Ако искаш дай е-мейл и ще ти изпратя какво включва

Sent from my iPad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000 лв за гореизброеното ми се струват малко,май си забравил фиштъра и маслото на мултито?Или те не влизат в сметките за смяна на колегата и не съм разбрал?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип той е писал без маслото и филтъра към него, но каква е цената за тях и колко литра побира понеже в книгата никъде не пише, че се сменя маслото или какво масло да се сипва, но във сервизната книжка видях, че е сменяно.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се на 60 000 км до колкото знам задължително,колко литра и каква му е цената незна.Знам само,че филтъра е 650 лв и се сменя с маслото или в най-лошия случай съм чувал да го сменят на 120000 км.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен пък ми казаха, че филтъра струвал около 120лв. и в книгата пише, че се сменя на 60 000км маслото, а филтъра аз лично бих го сменял на всяка смяна на маслото.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери пак колега,знам само ,че до преди няколко месеца нямаше заместител на филтъра,а оригинален със сигурност е около цената ,която писах.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 месец поръчвах такъв филтър.......няма заместител и струваше към 450лв. по-спомен.

 

п.с. В тези 1000лв.предполагам не е включен и труда......

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои филтри са външни, в метален корпус и вървят комплект с метър и половина тръби - подобен филтър има и при някои модели с DSG кутия и цената наистина е около 400 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагерите на разпределителния вал каква марка са по принцип понеже намерих един цял комплект без вала 115лв. чисто нови на GLYCO

post-91417-0-30071400-1421663975_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ск. Кутия събира 6-7 литра, но повече от 5 не може да се източат. Литъра е около 45 лв. оригилално ATF е маслото. Този филтър не съм го сменял и не знам къде се намира. Достъпен ли е за лесна смяна? Да не го правят от злато или титанови сплави? За тази цена май няма да го сменя!

Sent from my iPad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра представлява малка цилиндична сфера и 2 тръбички които влизат в кутията в единият си край,а в другия отиват към водния радиатор за охлаждане на маслото.Въпросната тръба се вижда като се вдигне колата, пада се точно под-шофьорската седалка ......

въпросната кутия,има и вътрешен филтър който струва 30-40лв но се сменя само при отваряне на кутията за ремонт...

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се сещам за какво говориш! Предполагам само тази сфера се развива и сменя? Какво толкова има в нея за тези пари?!

 

По горе цената от 1000 лв. е без масло за кутията, защото само то е над 200 лв. за 5 литра :) Ето какво включват 

Ангренажен ремък - комплект - VAG - 038 198 119 А

Водна помпа - VAG - 038 121 011 JX

Пистов ремък - VAG - 03G 903 137 E

Oптегач с рока - VAG - 038 903 315 AM

Ролка под обтегача -  

Ролка на алтернатора - VAG - 022 903 119 C

Mасло Long Life III 507,00 - 5W30 

Маслен филтър - VAG - 074 115 562

О-птъстен - VAG - 038 117 070 A

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на ролката под обтегача нямам номера! Ако държиш да са оригинални (препоръчително) за цени - Райно!

Заместители слагам само на филтър за купето, горивния и въздушен филтър, защото разликата в цената е сериозна и не си заслужава, но ги сменям по два пъти в годината.

Ето тези ползвам:

HENGST E399L - 5520 310 000 HENGST / SCT SAC 135

 По 15-20 лв. са



Това е скъпата "цедка"

Мдаааа, точно за това си мислех. Каква е тази цена, направо ме разбиха...  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се сещам за какво говориш! Предполагам само тази сфера се развива и сменя? Какво толкова има в нея за тези пари?!

 

По горе цената от 1000 лв. е без масло за кутията, защото само то е над 200 лв. за 5 литра :) Ето какво включват 

Ангренажен ремък - комплект - VAG - 038 198 119 А

Водна помпа - VAG - 038 121 011 JX

Пистов ремък - VAG - 03G 903 137 E

Oптегач с рока - VAG - 038 903 315 AM

Ролка под обтегача -  

Ролка на алтернатора - VAG - 022 903 119 C

Mасло Long Life III 507,00 - 5W30 

Маслен филтър - VAG - 074 115 562

О-птъстен - VAG - 038 117 070 A

Благодаря колега много добре си описал всичко! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D.Stoykov

Колега тези партийни номера за какъв мотор са понеже ги намирам повечето ми ги изкарва за 1.9 има и за 2.0 но не са с BRE - Engine Code номер, открих ги всичките и са на много по ниска цена от които ми предложиха в сайта няма да споменавам кой и са напълно оригинални с инициали на Ауди на всяка една част. Това го пиша за тези, които ще кажат, че не са оригинални частите и за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...