Ivo_Dinkov Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Понеже липсва такава тема в раздела, тази ще се ползва за да представите своето А7/S7/А8/S8 в снимки и по желание пояснителни коментари. Чата е нежелателен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 (Редактирано) Ще започна аз с една антика Оглеждах се над година за комбинация А8 Д2 + ръчна кутия + бензинов мотор.След оглед на няколко много-много уморени реших, че ще се примиря с 4Ф- ка и тогава ми изпадна една 2.8- ца с ръчна кутия в Германия. И така се сдобих с Д2, АЦК, куатро. Малко постна от към екстри- ел.пакет, люк, Webasto с ръчно управление, темпомат, климатроник (оказа се, че има А8 Д2 само с парно, без климатик ). Салона беше статенен, с подгрев. Вентилационните решетки или .тнар. "духалки" също бяха сменени с фейсови с подсветка. Бутона на жабката също беше подменен с фейсов, но му сложих лицевия панел от преди фейса, понеже изглежда по- добре според мен.Музиката беше Гамма, която смених с Концерт 1, производство на Панасоник. Добавих дигитален чейнджър YATOUR- така запазих оригиналната музика, която е неапетитна за крадене, свири отлично, чете МП3, SD и аудиокасетки Последва пълно обслужване, добавяне на парктроник, фейсови кори на вратите със щори в задните, омекотени подлакътници и подсветка на дръжките за отваряне.Смених салона с кожен, чъпреки предубедеността ми към кожата, но просто се подържа по- лесно. И е изцяло електрически, което е малка глезотия.Сложих и фейсови подлакътници с подсветка.Рециклирахме задните апарати.След градушката се наложи да пребоядисам тавана, преден и заден капак смених директно с други зелени, които за консистентност също боядисахме. Предния ми капак май пак ще мине боя, понеже не съм доволен от резултата. При покупката в Германия: Акумулатора беше чао, въпреки, че колата беше от първи собственик, сина му беше потворил по нея- изхвърлих диодните габарити и червените подсветки в салона и всичк си дойде на местото, а заветното ОК на борда изгря Мръсница To be continued...Мотора изглеждаше чистичък, имаше ТЮВ за още 21 месеца, но си го профилактирах изцяло: Течове нямаше не само отгоре, но и от долу, а генерацията е изцяло сток: Следва още продължение... Ииии светнахме: Борбата със салона: Печалба : Готови: Новото кУрмило: Следва още малко продължение След градушката: Готови: Голямото огледало: Редактирано 18 Януари 2015 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Поздравления за желанието и усилията. Много добре си я направил! Вече си има всичко необходимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Евала! Много се кефя на тия стари шедьоври Като я гледам на снимките при покупката и като се сетя за "уморените" автомобили които си гледал, само мога да си представя те как са изглеждали))Яка е колата..... дано е и безаварийна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Нека представя и моята D2-ка, вече 3 и 1/2 години е в мен и е минала през доста трансформации до моментното състояние. Тогава беше нормално 4.2 40 клапана с 228KW и автоматична кутия.Ето и първи снимки от покупкатаВъв времето получи нови дисплей за километража и часовникаи за ФИС-а Като цяло съм правил доста промени по почти всичко, но винаги има още какво да се прави на застаряваща лимузина.Ето и кратък списък с най-интересните неща:Преминах към ръчна кутия и докато мотора беше извън коша му направих ребийлд.Разкарах стандратното за FL Nokia озвучаване и накичих BOSE версията, доста кабели се прекараха.Разликата в говорителите на предните врати.Получи и ъпгрейд на печката, защото старата беше дала фира.Разкарах стандартния салон и сложих рекаро.Веднъж ми изпадна и заден торсен(LSD) дифренциал от V8 модела.Та се наложи и неговото интегриране в кожуха на стария.'Напред получи и ксенон плюс фарове, като разкарах и старите фарове.Прикачих и един теглич, за да мога да ти тегля караваната за почивките.След време получи и RNS-E, но се наложи да си я отключа. Бяха ми я пратили без пин.Получи и честа да ме вози в един много важен ден, даже и шофьора, които я мисли за кръвопиец на семейния бюджет се отрече от думите си след няколко пресечки.След едногодишно чакане се наканих и сложих едни части от склада.А именно, валове и всмукател от С8.Като последва и монтажа им година чакане.И бях зарадван като свалих капаците на валовете и отдолу не ме чакаха пожълтели като преди две години глави.Разликата от преди ребийлда и старателното изчистване.И една ролчица която липсва при А8 беше добавена за да се развъртаме с 7к+ рпм.Тук вече усетих разликата между А8 и S8.Получи и ново демферно феродо за съединителя. Наскоро получи и нови бубини от 4Е и адаптерчета за тях от туарег.И няколко бъдещи ъпгрейда които чакат, по-дебели стабилизиращи щанги от С8И соларен шибидах И моментното състояние И една снимка специално за динков: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Понеже в ход ми е дабъл ДИН проект с конзола преди фейслифта, би ли споделил какво е необходимо за подкарване на РНС-Е?Доколкото знам, ако просто го пусна при мен, няма да има подсветка, блуутут, ТВ. Знам за външен модул за ТВ- то. Друго какво е необходимо. Гони се този резултат Редактирано 22 Януари 2015 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Ще ти трябва can gateway. Дори моята е първия FL и няма.Вече БТ и ТВ са си външни модули и може да се добавят допълнително. пп Защо не направите под раздел с опция за представяне на автомобилите в отдели теми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Ако още някой се престраши да представи какво е творил, ще направя отделни теми А финансово обосновано ли е купуването на модули, кан гейтуей, окабеляване?В силна дилема съм дали пък да не взема нещо подобно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Ще се опитам да разкажа за нашия / на мен и на брат ми/ автомобил, който караме вече 3 месеца. Историята няма да е толкова интересна, колкото на двамата колеги преди мен, След S6-цата решихме, че е време да вземем автомобил, който ще караме без да необходимо да се твори по него. Комфортен, бърз и сравнително лесен за поддръжка. Определено ни харесва по-изчистения и класически дизайн на С4-ка и единствената алтернатива бе D2-ка. Нещо ни няма по автоматите и дизелите, за това единственият вариант бе или 2,8 или S8. За малко не се излъгахме на едно 2.8 във Варна и по-добре. След обстойно гледане по чуждите сайтове и помощ от Иво от Княжево, достигнахме до извода, че едно S8 в Словения ще е най-добрия избор. Разменихме 2 мейла с човека от Словения и след 2 дни се яхнахме на автобуса да я докарваме. Колата беше в добро състояние като я видяхме, имаше дребни забележки, нормални за годините си. И я взехме. Има всички важни екстри. Нямаше никакви течове и работеше много стегнато. До момента сменихме дебитомер, предни дискове и накладки, датчик за нивото на фаровете, няколко счупени копчета. Дойде с 2 чифта гуми и джанти - 18-ки Авус и тези 17-ки от снимките. Карбонов интериор. Щорензие на вратите и ел на задното стъкло. Задните седалки са ел, с надуване и с подгряване. Монтирах газова с помощта на Иво от Княжево. Не се наложи да се реже капака. Стана почти като фабрично ГИ-то. Система е LPG Tech с OBD, Изпарител КМЕ до 420 кс., дюзи блейд, които са с размер 2х3 см и могат да се мушнат навсякъде, копчето е в жабката, диагностичната букса е в жабката. Колата върви до 7000 об на газ като на бензин. Исках хем голяма бутилка, хем голям багажник а и резервна гума. Ето как изглежда багажника при изпълнени всичките тези условия. За невярващите, ето снимка на 62 л бутилка, 19-цолова патерица и стандартното кече в багажника. Тайната е, че разлепих плата от коритото, което е вдлъбнато и го сложих на обратно. След това залепих плата от другата страна и зае абсолютно същата форма. Даже и дръжката си е на мястото. Предстои ми обслужване на ангренажната група скоро. Разход на гориво: Газ 13 л/100км магистрала темпомат на 140 км/ч, градско 17-18 л/100 км Бензин 1-2 л надолу Разход на масло - до момента след 5 000 км не съм доливал и си седи над средата. Колата е абсолютно суха отдолу и няма течове, само малко от гарнитурите на капаците на главите. Единствените планирани подобрения за биксенонови лупи на 70 мм /вече закупени/ и евентуално 2 DIN мултимедия. Редактирано 22 Януари 2015 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Ако още някой се престраши да представи какво е творил, ще направя отделни теми А финансово обосновано ли е купуването на модули, кан гейтуей, окабеляване?В силна дилема съм дали пък да не взема нещо подобно: Всеки си определя дали е финансово обосновано, сам си казвал кеф цена няма. пп Май е време за отделени теми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Хм, фабрично само с ГПС антена ли е, няма ли за радиото или ползва реотаните на стъклото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Не, няма. Нямам идея, може би ползва реотаните, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Нещо забърсах от телефона на колегата питането- към 400 е данъка, 270 ГО, 300- каско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramatikova Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 За каското ми стана интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Иво, има ли нещо сложно при монтажа на Yatour-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Свалянето на барчето под волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotzeto Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Въпроса ми беше освен го, каско, данък и гориво, колко горе-долу ви излиза подръжката годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 25 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Предния месец- 0лв, този- 1000 Различно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Понеже има много теми за разхода на тези автомобили, пускам едни снимка на разхода за изминати 55 км от Княжево до град Рила от събота. Магистрала темпомат 120, по другите пътища с 90. С 23 лв изминах 250 км извънградско при много спокойно каране на газ. Средният разход по борд след 250 км, от които 70 бяха в планината по борд 9.2, реален на газ 10/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Ще покажа и двете ми А8-ци с снимки и клипчета. И двете вече не са при мен,а ги карат колеги от форума.Първата ми А8 е от Швейцария 4.2 300к.с. 98г.След обслужване на двигателя,боядисване на купето гуми джанти и т.нследва почти 1.5г каране.почти близнации боя на джантитеЛъзгане по Витоша Дръпка с Зефса на НИМ На Тракия с батки от форума И тука с другата А8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) И след продажбата на "Първата Хубава" се качих за малко на А6-АЦЕ.От спестените пари за бензин ,масло и вода в края на Февруари 2013 взех фейслифтова Д2 .Пак от Швейцария ,4.2 310к.с. 2000г.Не ми се купуваха зимни гуми за 15-20дена още зима и я вкарах за освежаване и обслужване.На другата зима й купих зими гуми де.Та нов внос: [/url'> [/urlсензори за фаровефланци 15мм.нова боя на джантитеи боя за колататука вече е с фланцитеи готова боядисанавече с летни гуми и готова за каранепроба с други джанти Калояново 2013 Междене 2013 На свадбата на колега от форума Зимата на 2013-14 с малкото сняг и много лед на клипа При Спас [url=http:// Редактирано 2 Февруари 2015 от bubsan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Стефанов Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Едно варненско А8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 (Редактирано) На тия коли падат ли задните седалки? Редактирано 16 Август 2015 от grizzly Ужасно дълъг цитат на предходен пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Не пада- плътен алумиН си е отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 (Редактирано) Само това ли сме колегите с такива "екзотики"??? И да не съм офф: Тук освежаваме предния капак, че след една автомивка се обели лакаМалко интериор....Тесничко е в сервиза.....Въпросната автомивка редом със семейния ван....И нови ключове, че старите бяха счупени и двата.P.S. Малко гадни снимки се получиха Редактирано 20 Август 2015 от BaCeTo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване