Porter Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Здравейте, Наскоро голямата перка на радиатора започна да свири и тогава ми направи впечатление, че и двете перки се включват още при палене на автомобила, дори и при -5 градуса, без пуснато парно/клима. Мисля, че не са виско (имат кабели към тях), и поради това трябва да се включват само при необходимост. Въртят на ниски обороти, но все пак... Иначе колата си загрява нормално (доколкото е възможно с пуснати перки), и на дълъг път си стои на 90 гр., във вагком не излиза грешка за датчици и т.н. Къде може да е причината за ранното включване, и второ - свиренето може ли да се оправи с профилактика/смазване/етс, или да търся перка? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 има модул,който ги управлява, може той да се е побъркал, намира се под стойката за акумулатора, даже май беше хванат за нея.а за перката нищо не може да се направи май, аз не можах да е разглобя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване