Jump to content

Колата претриса


AlexanderShopov

Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

Карам Ауди а4 1,9 Тди 116 к.с и усетих в последно време, че колата започна да претриса на всеки 2 секунди като съм на свободна. Като потегля всичко си е наред.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюза по-скоро!Пробвай да изчистиш с добавка

Аз имах такива симптоми какво ли не правих накрая неволно смених термостат и колата заспа!!!

По-принцип няма общо но факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно! Ако има над 1 или -1 обикновено е това...

Може и да иска смяна на гумички на дюзи,може да EGR или дори колянов вал! А също маховик!

Точно тези симптоми може да означават 1001 неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш наличен ВАГ-КОМ отиди наистина първо да я поиздухаш на магистралата/извънградски път. Имах същия проблем с претрисане и се оказа от кофти гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що-годе добра новина. Качих я на ВАГ-КОМ и се оказаха разпръсквачите на 2ри и 3ти цилиндър. 

 

Друго ми направи впечатление. Като съм на ниски обороти и като включи турбото се чува свистене/циркулиране на вода. Нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Какво значи "оказаха се разпръсквачите"? С какви стойности са? Обикновено ако едната дюза е със + стойности над 1.0, то компа се опитва да компенсира на друга с "-" стойност

2. На ниски обороти как го чуваш да се включва турбото... ? Подобен звук на циркулация на вода издава шайбата на компресора (за климатика), когато си отива.... Миналата година след подобен звук изкара 20 дни и се скъсаха пластините и. Ремонтен комплект и въпросът се реши, но се оказа временно. Сега пак я чувам и вече съм си купил нова и чакам да ме изненада ;)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вибрации = 200 лв. за подмяната и с друга използвана :(

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появяват временно и са слаби, но аз ги усещам. Моята различна дюза е със ст-ти около 1.5. Сменях тампони скоро и предният го регулирах така, че да опира в горният край, но не съм убеден, че трябва да е така. Скоро се каня да я вдигна и да го регулирам в средно положение без да опира никъде. Възможно е той да предава вибрации на купето. Ще споделя след промяната, когато я направя. 

Тази дюза със ст-т около 2.5 е на ръба и я пиши пътник за жалост, но опитай с гориво от друга бензиностанция, както и с добавки на Бардал. Аз слагам редовно в горивото BDC, а преди това сложих една за почистване на с-мата и дюзите си намалиха стойностите с около 10%. Върши работа, но ако са в по добри граници, а твоята е на ръба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е често явление при мен ту го има, ту изчезва ,дюзите са с отлични показатели постояно съм с бардал и макс моушън нафта но уви.При голф пет след реглаж на дюзите изчезна ,но не ми остава време да направим и моите.Ако някой стигне до решение да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко се регулират дюзите на 2.00 TDI 140 к.с. BPW мотор? Моите ги правиха на 180 градуса, но все си мисля, че може и да не е на толкова, а майстора нямаше как да провери и ги направи с обаждане по телефона и жокер :) Някой ако има ELSA Win или знае - нека сподели!

 Бардал и другите подобни добавки допринасят за още по ниска температура на замръзване на нафтата, но ако тя е кофти и не отговаря на зимните стандарти - няма помощ от него. За горивата на OMV няма да коментирам. Аз също зареждам там, но не по мой избор и само ще споделя наблюденията си, че повечето оплакващи се тук във форума от претрисане на мотора - също споделят, че зареждат там  :stupid:



Явно е често явление при мен ту го има, ту изчезва ,дюзите са с отлични показатели постояно съм с бардал и макс моушън нафта но уви.При голф пет след реглаж на дюзите изчезна ,но не ми остава време да направим и моите.Ако някой стигне до решение да пише.

До тук свеждам нещата до реглаж на дюзи и преден тампон на двигателя. И двете ще направя в обратната последователност и ще видим резултата. Всичко друго съм го сменил и опитал :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък с бардал на -18 ми замръзна нафтата

И това го има,но и нафтата у нас е дроб.

Добре е все пак с добавката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xenum е топ марка позиционирана във високият клас петролни продукти!

 

Естествено препоръчвам Bardahl BDC или Injector cleaner PRO...

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко се регулират дюзите на 2.00 TDI 140 к.с. BPW мотор? Моите ги правиха на 180 градуса, но все си мисля, че може и да не е на толкова, а майстора нямаше как да провери и ги направи с обаждане по телефона и жокер :) Някой ако има ELSA Win или знае - нека сподели!

 Бардал и другите подобни добавки допринасят за още по ниска температура на замръзване на нафтата, но ако тя е кофти и не отговаря на зимните стандарти - няма помощ от него. За горивата на OMV няма да коментирам. Аз също зареждам там, но не по мой избор и само ще споделя наблюденията си, че повечето оплакващи се тук във форума от претрисане на мотора - също споделят, че зареждат там  :stupid:

До тук свеждам нещата до реглаж на дюзи и преден тампон на двигателя. И двете ще направя в обратната последователност и ще видим резултата. Всичко друго съм го сменил и опитал :(

Смени си маистора мои човек ....... стягат се на 225 точно..........но се прави от затегната се отхлабва 135 ,,,,,,,,,360 -135=225. кажи му на маистора вместо да звани да се научи не е хич трудно. Ако ти е добре дузата..... и стегната както трябва не ти трябват никакви добавки. При добра дюза и стегната така дава с ваг кома 0.00 .....0.04 като максимум. Стягат се първо вътрешните и после 1 и 4 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...