AlexanderShopov Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Колеги някакви идеи какво е това 19:11:08 Group 023: Injector Switch Time Deviation пуснах я през VAG не ми отчете никакви грешки ето стойностите на дюзите и тези на Injector Switch Time Deviation Address 01: Engine (03G 906 016 HA) 19:11:08 Group 018: Injector Status 0.0 Injector Status Cylinder 1 0.0 Injector Status Cylinder 2 0.0 Injector Status Cylinder 3 0.0 Injector Status Cylinder 4 19:11:08 Group 023: Injector Switch Time Deviation -19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -28.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -1.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 Колата все още претриса на свободна и ме навежда на мисълта да не е тампон на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Виж група 13 - там са корекциите на дюзите! После ги дай да видим какви са, че ми стана интересно (нали и аз имам подобна болка за съжаление) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexanderShopov Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Това са стойностите на дюзите ------------------------------------------------------------------------Празен ход Address 01: Engine (03G 906 016 HA) 19:24:25 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) 0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.31 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4Tuesday,31,March,2015,19:34:27:65217VCDS -- Windows Based VAG/VAS EmulatorVCDS Version: Release 12.12.0 (x64)Data version: 20130910 3-предавка, на 4900 оборота Address 01: Engine (03G 906 016 HA) 19:34:26 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) 0.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Дюзите на празен ход са ти идеални.Относно настойката на дюзите на BPW мотора,правият се на 180 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Дааааа, корекциите са супер, пробвай с реглаж на 180 градуса и сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване