termitkoter Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Здравейте колеги, От доста време имам проблем с колата ми Ауди А3 Sportbachk 2.0 TDI 170 hp, свързан с много труден първи старт на мотора и притрисане на двигателя на място (понякога, не постоянно). Все по - често се получава това нещо, дори вече и леко в движение. Също така няколко пъти чистя дросела и EGR от една гадна черна гняз, която според мен идва от изгорелите газове. Колата също така на моменти когато почва да притриса, започва да пуши БЯЛ дим от ауспуха силно доста силно миришещ на неизгоряла нафта. Когато двигатела на не е в тази фаза (на треперена като на разбит маховик) всичко спи. Доста хора са я закачали на диагностика и всичко по компа изглежда окау. Бих искам да попитам, ако някои е има подобен проблем и да намеря решението на този проблем (не през 2 месеца да чиста дросела, а да намеря причината за цялата тази гняз). Демфера е сменявам пален комплект със съединител и всичко. Също така преди да купя колата дюзите са сменявани гаранционно в Италия. От изчетеното по американски и англииски форуми, имам голямо съмнение в EGR Cooler или ЕГР охладителя, В случай на пробите клетка в него антифриз се смесват с изгорелите газове и всичко става в тази гняз... Ако някои е имал подобен проблем или знае за разрешението му, ще бъда много благодарен да ми помогне. Благодаря Предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Черната гняз е миксът между горещи изгорели газове и маслото, изхвърляно от турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 (Редактирано) Губи ли ти антифриз и масло? И от къде си? Редактирано 23 Януари 2015 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Сигурен ли си, че дюзите са ти в норми .. Така описани нещата отиваш или на запушена дюза или както си се ориентирал към EGR охладителя. Мирис обаче на неизгоряла нафта ме навежда мен по-скоро на дюза. Какви са ти показателите на дюзите /при загрял мотор/ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Губи ли ти антифриз и масло? И от къде си?Здравей, Губи по малко антифриз, точно за това и се насочвам към EGR охладителя. Маслото не го пипа. От София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showuser=14386 този колега съм сигурен, че ще ти помогне.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Сигурен ли си, че дюзите са ти в норми .. Така описани нещата отиваш или на запушена дюза или както си се ориентирал към EGR охладителя. Мирис обаче на неизгоряла нафта ме навежда мен по-скоро на дюза. Какви са ти показателите на дюзите /при загрял мотор/ ?Здравей, Дюзите се държат много странно. Когато мотора е във фаза на нормална работа без прекъсване и пушене с остра миризма на нафта, абсолютно всички дюзи работата перфектно във всички норми. – + 0.5 (не повече). Когато обаче мотора придърпва и не работи равномерно една от дюзите дава доста голямо отклонение, като това отклонение променя стойностите си супер неадекватно, примерно : от +0.5 до +1.5 1.6 в рамките на секунда стойностите постоянно се променят. Особеното е че никога това не е една и съща дюза.. Случвало се е всяка една да е в такава фаза и в следващия момент всички да работят перфектно. Според мен ако имаше развалена дюза, тази дюза винаги би давала отклонение (а при мен има момент в които всичко работи перферкно). След проверка в ауди (Порше Запад) излиза че точно преди да я купя (1 месец преди това) е минала гаранционна смяна на дюзи. Черната гняз е миксът между горещи изгорели газове и маслото, изхвърляно от турбината.Здравей Колега, Прочетох ти темата за твоя ремонт и съм впечетлен - Браво. Маслото на 10000 не го пипа грам. По малко антифриз губи, това ме кара да мисля че не масло + изгорели газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 напоследък на жена ми колата правеше нещо подобно, но по-скоро след 1вото палене за деня (т.е. при топъл двигател) и само при студено време..... диагнозата беше "настройка на аванса на нафтовата помпа" каквото и да значи това...... имаше малко разкачане на ремъци и т.н. и диагностика цъкаше на компа, докато я настрои както трябва да бъде уж... сега чакам другия студ, да видим дали е познал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showuser=14386 този колега съм сигурен, че ще ти помогне....Потърсих човека, благодаря !На това попаднах и като се замисля отговарям на абсолютно всички симптоми.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Коя година е колата и кой е кода на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 (Редактирано) Колата е 2007 година BMN е кода. Цитиране на предходен пост! Редактирано 24 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Ето ти тема, с точно твоя проблем:http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=365616 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) Мерси за инфото. Прочетох темата , но мн не ми стана ясно къде точно е бил проблема.. иначе като симптоми абсолютно същото. Цитиране на предходен пост! Редактирано 24 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deni Dimitrov Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Здравейте колеги. Нов съм във форума. Но съм тук точно заради този необясним проблем със затрудненото първо палене сутрин, претрисането на колата когато работи на място, но без да играят оборотите на таблото и много остра задушлива миризма на изгорелите газове придружена с бял дим... Колата е А3 2.0 TDI 170 PS BMN - 2007г. Когато я купих, преди по - малко от година и смениха дюзите по тази акция за безплатна подмяна. Правени са многократни диагностики в Порше, Бош сервиз и къде ли не... Навсякъде казват, че всичко е супер, стойностите на дюзите са почти или нулеви, но е факт, че има дразнещ проблем. Ще съм много благодарен, ако някой все пак е намерил начин за отстраняването му. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Всички, които имат затруднено първо палене, някой да ви свали помпата в резервора, да ви почисти цедката и да види дали работи, защото и без да работи, колата пак си пали по трудно но си пали, също така, знам от един приятел, на него му направиха нещо като клапа да не му връща нафта и той имаше проблем с паленето и го реши с това побългаряване има регистрация тук petar lazarov му е профила, може да го питате на лични какво и кой точно му е правил това....Препоръчвам смяна на ЕГР-а с чисто нов, клапата явно не работи коректно, когато трябва да е отворена не отваря и обратно.... Редактирано 26 Януари 2015 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deni Dimitrov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Добре за помпата в резервуара ще проверим дали е запушена и дали изобщо работи. Това може да се окаже проблема с трудното първо палене. А за другите неща - пуши бяло от време на време, много силно задушлива миризма от ауспуха и претрисане когато работи на място? Може ли всичко това да се дължи на ЕГР-а, който дори е почистен преди около 2000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Ами искам да прочетеш тая тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/38233-%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8-20%D1%82%D0%B4%D0%B8-bkd/page-2цялата давам ти я нарочно от втора страница да прочетеш първо 29 пост после се върни на първи и да знаеш, най-много пукат 170 коня моторите , човека, който може би е сменил най-много такива глави и видял BKD мотори е bega4kata (Самуил) Gunter Service Варна Редактирано 26 Януари 2015 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deni Dimitrov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Колега как така най - много пукат глави 170 коня моторите ...?! Нали проблемните глави бяха от първите години 140 коня, BKD. А моята е 2007 г. и мотора е с код BMN. Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Ами така - за някои няма по-добро от собственото и всичко друго има "най-многото проблеми" ако ме разбираш.....Пукането на глави е типично само за конкретните 2.0 TDI 140 PS, можеш да спиш спокойно.Иначе теоретично може да се случи разбира се на отделни екземпляри от всеки един двигател правен от който и да е производител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Дадох ти да прочетеш нещо, казах ти към кого да се обърнеш,казвам, че 170 к.с. пукат глави също както и 140 к.с. обърни се към човека, който ги е правил, за да ти даде информация.... Мисля, че като прочетеш цялата му тема, ще видиш, че имаш подобни симптоми....точно на пукната глава, особено и ако доливаш антифризче... и човек който не е виждал дизел, да не прави нетипични за него изказвания... Редактирано 26 Януари 2015 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Малко по-внимателно с „нетипичните” исказвания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larian Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 провери си нагревателните свещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deni Dimitrov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 На диагностика свещите са ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 На диагностика може да са ОК, но в действителност да не са. Диагностиката ги хваща когато са тоталка. Виждал съм свещ, която едвам се затопля но компа казва ОК. Тази до нея отвън през това време направо започва за свети в червено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Deni Dimitrov харчи ли ти антифриз да или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване