dhtj Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Здравейте,Мисля че в този форум бях виждал такава тема преди, но не мога да я намеря сега. Става дума за ГИ на 4.2 в А8.Бях мернал един вариант за монтаж на едни "тетки" / тройници с формата на буквата Y , които позволяват едновременен монтаж и на газовите, и на бензиновите дюзи, без нужда да се дупчи колектора. Но не ми е трябвало тогава това и не съм му обърнал достатъчно внимание.Някой запознат ли е и може ли да поясни ефективен ли е този метод и от къде могат да се закупят тези части? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Този начин не е ефективен,тъй като работата на бензин се влошава,поради промяната на разстоянието от бензиновия инжектор до входа на горивната камера.Пробвахме ги преди няколко години и се оказа,че не става като хората... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 (Редактирано) ЦЪКНо и според мен използването на тези адаптери не е никак добро решение. Освен, че ще се наруши работата на бензин, повдигането на бензиновите инжектори ще наложи и преправяне на закрепването на бензиновата рейка. Ако има и декоративни капаци от горе може да опре и в тях. Редактирано 23 Януари 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) Ползвах такива при монтажа на моята газова на 4.2-ката. Стана супер. Не се промени работата на бензин изобщо. Може с флекса да се скъси малко захващането на рейката за колектора и да не стърчи въобще кората, както се вижда на снимката. Редактирано 24 Януари 2015 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 И аз съм с такива адапторчета, нямам забележки към работата на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 (Редактирано) Ами слагайте тогава Редактирано 25 Януари 2015 от vaninio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Мерси за разрешението. Плюсовете са, че за всички цилиндри газта постъпва по един и същи начин, а не за този ще бодна дюзата вляво, другия отзад, щото пречи рейката... И под един и същи ъгъл. И колектора не се дупчи, няма стружки в двигателя. А и наистина не усетих промяна на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Защо не ги слагат никъде в сервизите,с опция за доплащане от клиента? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Не знам, нямам сервиз. Аз съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Вероятно ще има разлика в поведението на двигателя на бензин с такива адаптери, но предполагам, че при толкова много коне няма да се усети . Хубавото е, че нищо няма да се дупчи, въпреки, че колекторите са пластмасови (ако не се лъжа) и няма да има проблем при падане на стружка. На газ би трябвало да работи отлично с тези адаптери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 няма начин част от "фунията" на впръсканото гориво да не се опира в стените на тези преходници и да се получават капки, особено на студен мотор. Но както каза колегата цилиндрите са доста, и не се усеща негативния момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чудомир Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Аз също съм с такива адаптери и съм супер доволен. Принципно единия трим ми бягаше с пет до осем спрямо другия. Проблемът се реши като смених колектораи сложих адаптерите. Явно стария колектор не беше пробит като хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Колекторът е метален. Според мен не ги слагат, защото по сервизите търсят ниска себестойност, висока печалба и бърз монтаж. Все пак са по 7-8 лв бройката. При положение, че колата ще се кара 99% от времето на газ, това е перфектното решение да осигуриш еднаква дължина на пътя на горивото от дюзата и ъгъл на постъпване на горивото в горивната камера. Иначе с дрелката и на око нещата никога не са еднакви за всичките цилиндри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 (Редактирано) А колко милиметра са отворите на дюзите Ви ( моя е 2.8 30V ACK и незнам колко мм трябват), че май се предлагат различини диаметри за различните типове дюзи? Редактирано 4 Март 2015 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Бих казал само че е добре да се мисли в посока къде е добре направено? Добре направена газова е фабричната такава. И колкото и да съм видял(не са много) газовите инжектори са все по-далече и то значително от бензиновите. Затова не съм убеден че с адапторите е по-добре? Но 100% е поне равномерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Аз сложих такива преходници при монтажа на газовта уредба. Имам чуството, че колата се спъна леко на бензин. Не съм 100% сигурен за това, може и да си втълпявам. Все пак повдигат инжектора с 13мм нагоре. Ще покарам малко така. Имам намерения да сваля всмукателния колектор за да го почистя и полирам отвътре и най-вероятно ще го разпробия за щуцери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Дали има вече по-точни впечатления от тия адаптери? Редактирано 21 Февруари 2018 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване