Jump to content

Kлиматроник Ауди А4 2,4 V6 , 2003g


Rosen Denchev

Recommended Posts

Здравейте! Скоро си купих Ауди А4 , 2,4 V6, 2003г. , комби! Искам да ви попитам , кога е изключен компресора на климатроника и работи само на парно? Питам това,защото до сега не съм карал кола с климатроник,а знам че когато е пуснат,разхода на гориво е по-висок! Иска ми се поне зимата да си ползвам само парното,без да си бъркам допълнително в джоба,а като дойде лятото да си ползвам климатроника по предназначение ;) Дано съм бил достатъчно ясен в питането си !!!  Благодаря ви предварително!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4/В6/ компресора на климатроника трябва да е постоянно зацепен и се управлява от ел.клапан,кога да включи самия компресор.

Караш на ауто,примерно на 23 градуса,на двете зони и не го пипаш повече.

 

Преди години един джамбаз ме лъга в една автокъща,че климатика е по-добре от климатроника,който бил постоянно включен и разхода скачал много. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A бутона "Econ" за какво служи тогава?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона econ изключва компресора и става като обикновенно парно. Зимата с натиснат бутон econ , лятото с изключен . Когато е на еcon компресора не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зимата с бутон ECON  получаваш потни стъкла а лятото потни - подмишници :)  Защо колега си купи V6 дето гори 15 градско а не можеш един литър да си позволиш ? 
Ето това не разбирам ... иначе до колкото знам и аз - с бутон ЕКОН компресора не работи а си само на обикновено парно ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз..... Бутонът "econ" съкратено от "еконъми" е за лятото, ако искаш да си изключиш компресора въпреки, че е необходимо за достигане на зададената температура по-бързо, той да работи. При натиснат лятото бутон охлаждането е само за сметка на външния въздух, който влиза в колата. (Аз лично мразя да го ползвам тоз бутон щото икономията е майка на мизерията- потиш се повече в колата и жена ти пере по-често тениските и икономия пак няма, щот се ръсиш за тайд и ленор :))))! Климатроника (самото име показва, че е климатик с няква електроника) следи кога е нужно да зацепи компресора. Вярвай ми при по-ниски температури на околния въздух, каквито са зимата, че и есента и пролетта, въпросният климатроник не зацепва компресора, защото не е и нужно. Ти реално при тези градуси искаш в колата да ти е топло, а отоплението си е с антифриз през парното на колата. Климатика на колата НЕ си обръща цикъла, че да се грееш с него зимата :)! Ето защо нема никва значка дали си на екон или не зимъска. Аз също като колегата го настройвам на определена температура и не го барам тва нящу(климатроника). Ако имаш нещо повредено е възможно да ти зацепва и зимата компресора...но тва вече е частен случай и си си в джаза на ремонтите!. Турни си да ти светкат едни 20-ина градуса и си край с кеф!

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизеловите Б6 -ци зимата като е пуснат ekon-a парното започва да духа топло много по бързо....имат нагреватели зад парното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това с нагревателите зад парното нещо си се объркал. Бутона "екон" просто изключва компресора...и то само в случаите, когато е включен. Ако имаш екстра "печка" е друга бира...ма пак не се включва тя с тоя бутон. Може да има допълнителен нагревател, но и той се ИЗКЛЮЧВА като натиснеш ЕКОН. Така, че най-бързо си загрява колата без да натискаш тая пуска икономия :)! Извадка от ръководството ....ма е на руски :)

"Дополнительный отопитель

Для быстрого нагревания салона автомобили с дизельным двигателем комплектуются дополнительным отопителем. Дополнительный отопитель включается и выключается автоматически в зависимости от температуры охлаждающей жидкости, при температуре наружного воздуха менее +5°С и работающем двигателе.

Дополнительный отопитель для экономии топлива можно выключить нажатием клавиши <Econ> кондиционера.

"

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,грешка на езика...трябва да е изключен за да работят нагревателите,а 80% от дизелите имат такъв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е изключен /да не свети/...с една дума икономията си е майка на мизерията..

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона econ изключва компресора и става като обикновенно парно. Зимата с натиснат бутон econ , лятото с изключен . Когато е на еcon компресора не работи.

Благодаря за инфото,колега!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...