MihaelaH Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Здравейте, имам Ауди А3, 03.2003г., 1.9 TDI, когато времето стана студено - около 5 градуса, забелязах, че колата не загрява. Майстора ми смени около 3 термостата. Сега с последния загрява, но след 20-тата минута достига до 90 градуса и при изключен климатроник. След като дочакам да загрее до 90 градуса, и пусна климатроника да духа топло, градусите почват да падат. Майстора казва, че може така да си карам и да не му мисля... Въпроса ми е: Наистина ли е ок така да карам или да се обърна към друг майстор? И ако трябва да се обърна към някой друг, може ли да ми препоръчате някой който може да реши този проблем?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Изобщо не е нормално това.За кой град става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MihaelaH Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 (Редактирано) София. Какво да правя? Редактирано 1 Февруари 2015 от MihaelaH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 За София колегите ще кажат при кой майстор.Сегашния явно не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Достигне ли двигателят работна температура 90 градуса трябва да ги държи независимо от това какво пускаш.Или майсторът е калпав или термостатите които ти монтира.А може би иска да те вижда по често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 donev позна, майстора определено иска по чест контакт с клиентката...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MihaelaH Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Какви са последствията за двигателя? И има ли вероятност проблема да е някъде другаде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Няма последствия за двигателя. Само ще ти е студено през зимните дни. Най-вероятно проблема не е в термостата, а в друг възел, като например виско перка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Термостата е възел чиято цел е да спомага на двигателят да достигне бързо работна температура и да я подържа.Когато тази температура се подържа в случеят 90 градуса.Всички възли и агрегати работят номално.Няма да ти навреди на двигателят но ще се отрази на разхода особено зимата.Забележи борд компютърът какви стойности показва когато колата е студена.А виско перката ще разбереш дали работи адекватно лятото.Всъщност ти мисля че нямаш виско перка.ТЕРМОСТАТ!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Ако градусите ти падат докато си на място, може да мине за нормално, въпреки че сега е прекалено топло даже и за това. Но ако ти падат в движение, определено не е наред.+1 за термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 съвет, сложи си оригинален термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 колеги колкото и термостата да смени, ако температурния и датчик не е в ред няма да се оправи.Аз смених термостата първо, след което температурата ми по надолнище падаше до към 70 градуса после пак се вдигаше и като цяло варираше. Смених си температурния датчик и сега няма проблеми. Когато беше -10 и колата работи на място с пуснато парно и не е загряла до 90 градуса, а примерно до 80, температурата на двигателя падаше, което е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Ясно е че колежката няма сама да прави каквото и да е,затова няма смисъл от всичко писано до тук.Просто и кажете при кого да отиде в София и да се реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване