Jump to content

Проблем с термостата - 1.9 TDI


MihaelaH

Recommended Posts

Здравейте, 

имам Ауди А3, 03.2003г., 1.9 TDI, когато времето стана студено - около 5 градуса, забелязах, че колата не загрява. Майстора ми смени около 3 термостата. Сега с последния загрява, но след 20-тата минута достига до 90 градуса и при изключен климатроник. След като дочакам да загрее до 90 градуса, и пусна климатроника да духа топло, градусите почват да падат. 

Майстора казва, че може така да си карам и да не му мисля... Въпроса ми е: Наистина ли е ок така да карам или да се обърна към друг майстор? И ако трябва да се обърна към някой друг, може ли да ми препоръчате някой който може да реши този проблем?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достигне ли двигателят работна температура 90 градуса трябва да ги държи независимо от това какво пускаш.Или майсторът е калпав или термостатите които ти монтира.А може би иска да те вижда по често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма последствия за двигателя. Само ще ти е студено през зимните дни. Най-вероятно проблема не е в термостата, а в друг възел, като например виско перка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата е възел чиято цел е да спомага на двигателят да достигне бързо работна температура и да я подържа.Когато тази температура се подържа в случеят 90 градуса.Всички възли и агрегати работят номално.Няма да ти навреди на двигателят но ще се отрази на разхода особено зимата.Забележи борд компютърът какви стойности показва когато колата е студена.



А виско перката ще разбереш дали работи адекватно лятото.Всъщност ти мисля че нямаш виско перка.



ТЕРМОСТАТ!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако градусите ти падат докато си на място, може да мине за нормално, въпреки че сега е прекалено топло даже и за това. Но ако ти падат в движение, определено не е наред.

+1 за термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги колкото и термостата да смени, ако температурния и датчик не е в ред няма да се оправи.

Аз смених термостата първо, след което температурата ми по надолнище падаше до към 70 градуса после пак се вдигаше и като цяло варираше. Смених си температурния датчик и сега няма проблеми. Когато беше -10 и колата работи на място с пуснато парно и не е загряла до 90 градуса, а примерно до 80, температурата на двигателя падаше, което е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че колежката няма сама да прави каквото и да е,затова няма смисъл от всичко писано до тук.Просто и кажете при кого да отиде в София и да се реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...