audi b3 Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Колеги някой знаели за А3 1,8 20в 125к.с. колко кубика са дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi b3 Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 никой ли незнае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 На 1.8Т са 240цц предполагам и тия са така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 На 1,8Т се монтират много различни инжектори според двигателя. Като почнеш от 210цц та до 386цц.Такива 240цц мисля, че няма. Към колегата пуснал темата: Виж им номера и го напиши в Гугал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 240cc или 250cc, не помня точно колко бяха са на 1.8T AGU 150к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Аз говорех за обикновеното 1.8Т което е 150 или 180кс.Мисля че там бяха 240цц.386цц са само на С3-йките и на Куприте на сеат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 150к.с са много двигатели с различни кодове. Всички са с различни дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi b3 Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Питам за АГН без турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Ако си знаеш Part номера, виж дали съвпада тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 AGU е 210cc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Освен да има AGU с различни дюзи, понеже тези които свалих от моя AGU, като ги проверявах по парт номера бяха 240cc или 250cc, но със сигурност не бяха 210. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi b3 Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Дюзите са SM9 06A906031A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi b3 Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Другия надпис е 227Кда не това да са кубиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) 210 кубика са ама друг път, 260 кубика са на агу-то. Редактирано 7 Февруари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 *APH (up to VIN 1C-1-408 000)--150--282cc--3bar--06A906031AB*APH (VIN 1C-1-408 000 forward)--150--282cc--3bar--06A906031A http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5762389-VW-AUDI-1.8T-Injector-Info Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 210 кубика са ама друг път, 260 кубика са на агу-то Не съм чел на 1.8Т да има такива дюзи. Дюзите са 210, 282, 235, 317, 386цц.enginecodexref.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) Не съм чел на 1.8Т да има такива дюзи. Дюзите са 210, 282, 235, 317, 386цц.Я пак си помисли...http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/ Аз тука никъде не виждам да има въпросните 210cc на 1.8Т Редактирано 7 Февруари 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 В euroturbo.net има списък с инжекторите които се слагат на 1.8t... Под 240cc НЯМА! Моите, които смених, номера им завършваше на 464...всъщноста са 277cc, малка неточност от моя страна, ама в сравнение с абсурдните 210-те cc...колкото са стоковите на фокус 1.6 100 коня...ха-ха. Мислете, не вярвайте на всичко което някои е написал в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Да ползвам и аз темата с един въпрос относно дюзите... Докато се ровех в интернет видях, че при S3 дюзите са EV12(short injectors), та питането ми е, дали въпросните EV12 са взаимозаменяеми с EV1 и EV6 понеже ми предстои скоро смяна с по-големи и съм набелязал едни Siemens Deka 630cc, които са EV1/EV6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) Данните, които аз съм постнал(и Гризли) са на 3 бара, а другите на колегата Петров са на 4 бара.В файла ми има на какво налягане работи всеки двигател. Има такива, които работят на 4 бара има и на 3'АГУ е на 4 бара.. Редактирано 7 Февруари 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) Аз само да попитам: защо мислиш че агу-то е с 4 баров регулатор, или и това е от прочетено някъде? Не знам кой от къде чете, обаче ето какви са фактите за мен...мойто агу 98 набор е с ТРИ баров регулатор, и инжектори с номер завършващ на 464, които са 277cc при ТРИ бара! Ся въртим, сучем, да изкараме че всъщност сме прави че агуто е с 210 кубикови инжектори при 3 бара, обаче то работело на 4 бара, е да, ама не! Аре стига сте писали глупости!!! Редактирано 7 Февруари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) По-спокойно колега. Нищо не мисля. Не претендирам, че знам, не съм ги и мерил. Нито въртя и суча. Казвам какво пише във файла и линка на Гризли и на доста места в нета. Извинявай ако съм те засегнал на двигател или на дюзи. Редактирано 7 Февруари 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Сега гледам че на някои места ги дават 277cc, на някои 210, че и 240 срещах.Иначе може би 277cc звучи по-логично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано)   Данните, които аз съм постнал(и Гризли) са на 3 бара, а другите на колегата Петров са на 4 бара.В файла ми има на какво налягане работи всеки двигател. Има такива, които работят на 4 бара има и на 3'АГУ е на 4 бара.. Интересна работа...пишеш че не претендираш че знаеш, не си ги и мерил, а това последното ти изречение ми изглежда доста категорично! И аз се извинявам ако съм те обидил нещо. Редактирано 7 Февруари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Да ползвам и аз темата с един въпрос относно дюзите... Докато се ровех в интернет видях, че при S3 дюзите са EV12(short injectors), та питането ми е, дали въпросните EV12 са взаимозаменяеми с EV1 и EV6 понеже ми предстои скоро смяна с по-големи и съм набелязал едни Siemens Deka 630cc, които са EV1/EV6.Вие хубаво изяснихте нещата за AGU-то Лошото е, че на мен никой не ми дава отговор или информацията която ми трябва е строго секретна, понеже съм сигурен, че във форума има доста хора, който карат правени тръцове или са минали вече по тоя път...Накрая явно ще е по метода проба-грешка и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване