Jump to content

Дюзи-кубици въпрос


Recommended Posts

На 1,8Т се монтират много различни инжектори според двигателя. Като почнеш от 210цц та до 386цц.

Такива 240цц мисля, че няма.

 

  Към колегата пуснал темата: Виж им номера и го напиши в Гугал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да има AGU с различни дюзи, понеже тези които свалих от моя AGU, като ги проверявах по парт номера бяха 240cc или 250cc, но със сигурност не бяха 210.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

*APH (up to VIN 1C-1-408 000)--150--282cc--3bar--06A906031AB

*APH (VIN 1C-1-408 000 forward)--150--282cc--3bar--06A906031A

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5762389-VW-AUDI-1.8T-Injector-Info

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210 кубика са ама друг път, 260 кубика са на агу-то

 Не съм чел на 1.8Т да има такива дюзи. Дюзите са 210, 282, 235, 317, 386цц.

enginecodexref.xls

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не съм чел на 1.8Т да има такива дюзи. Дюзите са 210, 282, 235, 317, 386цц.

Я пак си помисли...

http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/

 

Аз тука никъде не виждам да има въпросните 210cc на 1.8Т

Редактирано от A.Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В euroturbo.net има списък с инжекторите които се слагат на 1.8t... Под 240cc НЯМА! Моите, които смених, номера им завършваше на 464...всъщноста са 277cc, малка неточност от моя страна, ама в сравнение с абсурдните 210-те cc...колкото са стоковите на фокус 1.6 100 коня...ха-ха. Мислете, не вярвайте на всичко което някои е написал в нета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам и аз темата с един въпрос относно дюзите...

 

Докато се ровех в интернет видях, че при S3 дюзите са EV12(short injectors), та питането ми е, дали въпросните EV12 са взаимозаменяеми с EV1 и EV6 понеже ми предстои скоро смяна с по-големи и съм набелязал едни Siemens Deka 630cc, които са EV1/EV6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Данните, които аз съм постнал(и Гризли) са на 3 бара, а другите на колегата Петров са на 4 бара.

В файла ми има на какво налягане работи всеки двигател. Има такива, които работят на 4 бара има и на 3'

АГУ е на 4 бара..

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам: защо мислиш че агу-то е с 4 баров регулатор, или и това е от прочетено някъде? Не знам кой от къде чете, обаче ето какви са фактите за мен...мойто агу 98 набор е с ТРИ баров регулатор, и инжектори с номер завършващ на 464, които са 277cc при ТРИ бара! Ся въртим, сучем, да изкараме че всъщност сме прави че агуто е с 210 кубикови инжектори при 3 бара, обаче то работело на 4 бара, е да, ама не! Аре стига сте писали глупости!!!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-спокойно колега. Нищо не мисля. Не претендирам, че знам, не съм ги и мерил. Нито въртя и суча. Казвам какво пише във файла и линка на Гризли и на доста места в нета.

 

 Извинявай ако съм те  засегнал на двигател или на дюзи. :)

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Данните, които аз съм постнал(и Гризли) са на 3 бара, а другите на колегата Петров са на 4 бара.

В файла ми има на какво налягане работи всеки двигател. Има такива, които работят на 4 бара има и на 3'

АГУ е на 4 бара..

 

Интересна работа...пишеш че не претендираш че знаеш, не си ги и мерил, а това последното ти изречение ми изглежда доста категорично! И аз се извинявам ако съм те обидил нещо.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам и аз темата с един въпрос относно дюзите...

 

Докато се ровех в интернет видях, че при S3 дюзите са EV12(short injectors), та питането ми е, дали въпросните EV12 са взаимозаменяеми с EV1 и EV6 понеже ми предстои скоро смяна с по-големи и съм набелязал едни Siemens Deka 630cc, които са EV1/EV6.

Вие хубаво изяснихте нещата за AGU-то  :hilezh: Лошото е, че на мен никой не ми дава отговор или информацията която ми трябва е строго секретна, понеже съм сигурен, че във форума има доста хора, който карат правени тръцове или са минали вече по тоя път...Накрая явно ще е по метода проба-грешка и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...