Jump to content

вибрации в купето при скорост 120-140 км.


The ROCK

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, ти колега Raino за съвета днес ще отида пак в сервиза и ще ги накарам да е огледат отново но по обстойно.

 

Редактирано от The ROCK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, разбра ли се от какво идват вибрациите?

 

При мен има притрисане при потегляне (напред и назад).

 

Имах силни вибрации при 120-140 км/ч, след втори баланс на гумите вибрациите намаляха, но не изчезнаха.

Нямам проблеми по ходовата част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се усещат от задницата,смених гуми и джанти и още ги има. Чува ми се единия лагер на главината,но едва ли ще е от него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Този проблем е известен за Б8- много са претенциозни към перфектни куми- и аз имах същия проблем с едни стари зимни гуми - няколко баланса им правих и все трепереше отзад при тази скорост (ръчка съм). Смених с летните  и проблема изчезна. Следващата зима с новите зимни (балансирани на същото място) проблем нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колега имах абсолютно същия проблем ,смених носачи ,шарнири и куп пари за глупости на края ме посъветваха да ида в Диана-Симеоново(София видях,че си от Бургас) имат ВИП клетка където две момчета ми скриха топката балансираха около 45 мин гумите въртяха,правиха,струваха и вече два месеца нямам никакви грижи,просто са супер ако имаш път към София мини от там ако не ти оправят проблема поне ще ти кажат дали е от гуми,джанти! Съседа ми и той се вайкаше там му казаха,че проблема е в едната гума,смениха му две гуми и той си кара и пее сега! Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте,  и аз влизам в този филм.  Вибрациите са само при тази скорост,  проблемите ми казаха,  че може да са от много неща...  Скоростна кутия,  кардан,  носачи и какво ли още не.  Чудя се при кой да отида,  за да няма проби и излишни смени на части? С нови гуми съм! 

... Колата я взех така. 

Редактирано от Jovaniko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанти не съм сменял,  само гуми. 

Утре ще свалям да видя дали нямам центрик и от там да идава проблема

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има "сервизен" модел долни носачи, които се монтират при проблем с вибрации с големи джанти.

 

Това разбира се, ако сте минали през всички възможни опции и комбинации джанти + гуми

 

Ако си спомням правилно номерата са 8К0 407 693/694 АЕ

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

... Развръзката

Оказа се, че имам втулки на джантите. Купих си нови с моя размер отвор, сложих и нови летни гуми.. отново вибрации ?

Дойде зимата сложих старите джанти с втулките... Сега няма вибрации ? Голяма загадка, а бях сигурен, че е от джанти - гуми. 

.... ще си я карам така, дори и да се появят пак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

При мен забелязвам ,че ту има вибраций(не е силно но ги усещам ) ту няма .Ей това вече ме хвърля в абсолютен мат!При което изключвам проблема при мен да е от гуми, джанти.Не смея нищо да пипам, за да няма проба грешка и много пари на вятъра.Ааа и при спиране също понякога се получават вибраций при около 60-70км/ч.Но мисмя че е друго тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

при мен има същите симптоми - вибрации след 120 км/ч. Моля, препоръчайте място, където да диагностицират причината. Ходовата част е здрава. Дисковете са ок. Досега на две места ми казват ту криви джанти, ту криви гуми и не знам кое от двете е. С поставянето на нови гуми се получиха зверски жибрации при 115-120 км/ч., с последващ допълнителен баланс и разместване на гумите, вибрациите намаляха чувствително и се преместиха в диапазона 125-140 км/ч.

Тук във форума четох, че препоръчвате София Ауто или Диана-Симеоново, къде е по-добре да отида? В София Ауто изправят ли джанти, ако се окажат те причината?

 

Колата ми е Audi A4 B8 1.8TFSI Quattro 2010. С оригиналните алуминиеви джанти е 7,5j x 16, гумите са Goodyear 205/60/16. Dot 38/17

 

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи, при б8 е проблем с лагера и леглото на лявата полуоска на вътрешното каре, има си процедура по ремонта, препоръчителна  е и смяната на лагера, не беше нещо фрапантно като цена. Това се отнася за предно предаване. При куатро не знам за такъв проблем. Но не изключено да го има, вибрацията не е задължителна като сила всеки път, доста е трудна за диагностициране. Ако колата е на повдигач и се натисне по подходящ начин се вижда колко много се мърда вътрешното каре в отвора с лагера към кутията. 

image-0-02-01-25a8818f2f4765307fa6a1b8ec119e950ac056ac1ae2c961649c5fa8505cbc1b-V.jpg

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида да го погледнат това вътрешно каре, но съм по-склонен да мисля, че е от криви гуми или джанти. След втория баланс на гумите ситуацията коренно се промени, но пак останаха някакви вибрации, които ме дразнят. Така и така съм захванал тази след иска ми се да приключа с нея, за да знам че, ако проблемът се запази не е от гумите или джантите и да го търся другаде.

Редактирано от Denton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега се оказа една крива гума, джантите са тип-топ. Ако проблемът с вибрациите се реши със замяната й, ще пиша.

buzzi, мерси за предположенията, непременно ще закарам да погледнат и лагера и леглото на карето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги от личен опит ви казвам и при мен го имаше този проблем и като въртях волана на място имах претрисания и насичане (тре

пнеше ми волана) оказа се проблем в маркуч за високо налягане на хидравликата. И тресенето изчезна. 

При скорост 120-140!

 

Редактирано от Муси
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 9.01.2020 г. at 22:03, Муси написа:

Колеги от личен опит ви казвам и при мен го имаше този проблем и като въртях волана на място имах претрисания и насичане (тре

пнеше ми волана) оказа се проблем в маркуч за високо налягане на хидравликата. И тресенето изчезна. 

При скорост 120-140!

 

Откъде купи маркучс, искам и аз да го сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги!От известно време се появиха вибрации между 900 и 1100 оборота,когато колата се движи на скорост 2.Колата е А4,В8 ,3.0,с-троник кутия.Моля,насочете ме към читав сервиз в регион Бургас.Благодаря предварително!

Редактирано от Валентин Ганчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 18.07.2018 г. at 12:41, buzzi написа:

В повечето случаи, при б8 е проблем с лагера и леглото на лявата полуоска на вътрешното каре, има си процедура по ремонта, препоръчителна  е и смяната на лагера, не беше нещо фрапантно като цена. Това се отнася за предно предаване. При куатро не знам за такъв проблем. Но не изключено да го има, вибрацията не е задължителна като сила всеки път, доста е трудна за диагностициране. Ако колата е на повдигач и се натисне по подходящ начин се вижда колко много се мърда вътрешното каре в отвора с лагера към кутията. 

image-0-02-01-25a8818f2f4765307fa6a1b8ec119e950ac056ac1ae2c961649c5fa8505cbc1b-V.jpg

@buzzi  Здравей колега! Може ли да обясниш каква е процедурата за проблема с лагера на вътрешната лява полуоска? Имам луфт, интересува ме как се оправя проблема? Благодаря ти предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...